Самопідготовка "Кольорові капелюшки"

Про матеріал
Матеріал для роботи з дітьми. Розробка самопідготовки "Кольорові капелюшки"
Перегляд файлу

Самопідготовка «Кольорові капелюшки»

 

Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну  допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.


Обладнання: пам'ятка «Як працювати під час самопідготовки та у групах»; підручники;  капелюхи; смайлики; чернетки.


                             Хід заняття

І.Підготовча частина

1.Організаційний момент. СЛАЙД: 1     4-А клас.

Приготування робочого місця дітьми (книжки, зошити, письмове приладдя)

Розташування їх у певному порядку на робочому столі.

Вихователь: Встаньте діти, всі рівненько.

Посміхніться всім гарнененько.

Любі діти! В класі гості в нас зібрались.

З ними дружно привітались.

І голівками кивнем, зайняття розпочнем.

Вихователь:Сідайте будь-ласка.

Самопідготовку розпочнем.

Ми вам раді, люди добрі,

І запрошуємо вас у 4-А клас.

Девіз нашої самопідготовки:

Працюємо наполегливо, швидко, старанно.

Щоб жодна хвилинка, не тратилась марно. 

Вихователь: Якими ми будемо на самопідготовці?

СЛАЙД:2

-Уважними,

-Активними,

-Розумними,

-Кмітливими,

-Старанними,

-Організованими.

Вихователь: Діти! Скажіть будь-ласка, що незвичайного ви бачите у нас на дошці? (Відповіді дітей, капелюшки.)

Так, молодці, добре. Отже за допомогою ціх капелюшків, ми проведемо нашу самопідготовку.

Але, перш ніж розпочати роботу, в мене є для вас завдання.

Кожен з вас має відповідний капелюшок, на якому потрібно написати.

Чого ви очікуєте від сьогоднішньої самопідготовки.

Візьміть будь-ласка ручки і напишіть на капелюшках свої очікування.

Записали? Покладіть у сторону.

Діти! Сьогодні  ви працюєте у групах. Допомагаєте один одному.

На дошці записано домашнє завдання. Розподілено час, за який ви повинні виконати кожен предмет.

Математика – 20 хв.      Літературне читання – 20 хв.

Я впевнена, що у вас все вийде. Ви впораєтесь із завданням.

Давайте пригадаємо правила працювання в групах:

СЛАЙД: 3

  • Ми працюємо разом, щоб було добре всім;
  • Говоримо коротко і чітко;
  • Не перебиваємо один одного;
  • Працюємо всі;
  • Кожен пропонує варіант відповіді по черзі;
  • Критикуємо не товариша, а ідею;
  • Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати;

Давайте послухаємо, що нам даватимуть кольорові капелюшки:

  • Білий капелюшок – отримуємо, згадуємо інформацію.
  • Чорний капелюшок – ми думаємо, працюємо.
  • Жовтий капелюшок – шукаємо переваги, позитивні сторони тієї чи іншої події.
  • Червоний капелюшок – ми передаємо емоції з того чи іншого приводу.
  • Відповідаємо на запитання, які виникають з цього приводу.
  • Зелений капелюшок – творчість, втілення нових ідей, пропозицій.
  • Синій капелюшок – взаємоперевірка, підбиття підсумків. Чого ми досягли.

І так, починаємо працювати. Для математики ми візьмемо капелюшки: білого, чорного, синього кольорів.

Я беру капелюшок білого кольору. Він допоможе згадати правило, за  яким потрібно виконати приклади. (Відповідь дитини, правило.)

СЛАЙД: 4 Правило

Я беру капелюшок чорного кольору. Що він нам дає? (Ми думаємо, працюємо.)

Починаємо працювати, записуємо число, домашня робота. Працюємо самостійно.

     Я беру капелюшок синього кольору. А що він нам дасть? (Взаємоперевірка. Помилки можна виправити олівчиком.)

МОЛОДЦІ! ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ!

Тепер відпочинемо.

ФІЗИЧНА ХВИЛИНКА

СЛАЙД: 5

Вихователь: Далі ми виконаємо завдання з літературного читання.

Я беру білий капелюшок.

Діти! Що білий капелюшок нам дає? (Інформацію)

Добре, відкрили книжечки на сторінці … читаємо в голос і слідкуємо. Білий капелюшок буде переходити від одного учня до другого. (Вихователь носить капелюшка від однієї дитини до іншої, доки прочитають увесь текст.)

Ми прочитали весь текст і задумались над значенням  нових слів.

Зверніть увагу на стіну слів.

СЛАЙД: 6 Стіна слів

Давайте прочитаємо значення цих слів. (Діти читають по черзі значення слів на мультимедійці.)

Запитання по тексту.

Я беру чорний капелюшок. Що чорний капелюшок нам дає? (Ми думаємо, чи правда це, які недоліки, шукаємо щось негативне, працюємо.)

Отже, ми з вами культурні і виховані люди. Вміємо слухати один одного. У кожної групи є на парті конверти. В них є завдання для вас. Починаємо працювати. (Яка група готова, піднімає руки.)

Будемо звітувати.

Прошу доповідачів.

І група: читає питання і відповідь.

Я беру жовтий капелюшок. Що він нам дає? (Шукаємо переваги, позитивні сторони тієї чи іншої події.)

ІІ група: читає питання і відповідь.

Я беру червоний капелюшок. Що він нам дає? (Ми передаємо емоції з того чи іншого приводу.)

ІІІ група: читає питання і відповідь.

Я беру зелений капелюшок. Що він нам дає? (Творчість, втілення нових ідей,  пропозицій.)

ІV група: читає питання і відповідь.

МОЛОДЦІ!

Ми прослухали доповіді груп. Наші групи гарно, творчо по працювали. Ви справжні молодці.

Ну і на кінець я беру синій капелюшок. Що він нам дає? (Підбиття підсумків, чого ми досягли.)

Про що ми сьогодні говорили? (Відповіді дітей.)

  • На яку тему згадали правило?
  • Хто є головними героями тексту?
  • Чого навчає цей текст?

Ми з вами плідно попрацювали. І у кожного із вас, якось на душі. Можливо весело або навпаки сумно. Подивіться будь-ласка на свої капелюшки. На яких ви писали очікування від нашої самопідготовки. Подумайте, який у вас настрій від самопідготовки. На партах у вас є смайлики, візьміть їх і покажіть. Я дуже рада, що вони у вас посміхаються. А хочете побачити мій смайлик? Знаєте чому він такий? Мої очікування, теж справдилися. Тому що ви працювали, були активні, творчі.

    Я хочу вам побажати: про те добро, яке ми сьогодні говорили, щоб ви його несли людям.

На цьому ми закінчуємо наше зайняття з самопідготовки. Дякую всім.

РЕЛАКС, СЛАЙД: 7

 

 

docx
Додав(-ла)
Клюева Инна
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
22 травня 2020
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку