Самопідготовка конспект ДНЗ

Про матеріал
Боги, которые правили миром. Зевс- на Олимпе всех сильней. Глава богов. Гроза людей. С ним Гера- верная жена. Брак и семью хранит она. Бог Посейдон царит в морях. На моряков наводит страх.
Перегляд файлу

 

      Самопідготовка

Мета:  Закріпити знання дітей одержані на уроці; розвивати та вдосконалювати навички самостійної роботи з підручником; працювати над розвитком пізнавальних можливостей: мови, пам’яті, збагачувати словниковий запас; виховувати акуратність, старанність.

Обладнання:  Підручники, індивідуальні зошити, мультимедійна дошка, ноутбук, конспект проведення самопідготовки.                                         

 

 

Форми роботи:  робота групова, робота в парах, індивідуальна робота.

 

    Хід самопідготовки.

 

 Організаційний момент.

 Приготування робочого місця дітьми (потрібних книг,  зошитів письмового приладдя,  

 Розташування їх у певному порядку на робочому столі).

 Вихователь:  Діти, розпочнемо нашу самопідготовку, у нас присутні гості , будь ласка  привітайтеся з ними. Сідають спочатку дівчата-краса і витонченість, потім хлопці - мужність               Я рада бачити ваші веселі обличчя і важаю, що сьогодняшній день принесе нам усім               радість від спілкування один з одним. Психологічна вправа « Дерево досягнень”.

 і стійкість.

  Прошу звернути увагу на одиноке дерево (дерево без листочків). У кожного з вас є  листочки різного кольору, візьміть листочок того кольору , який подобається і               допомогти нашому дереву вкритися різнокольоровою листвою.(Спочатку дівчата,               потім               хлопці, після того, як прікріпили).

 Вихователь:  Тих хто обрав зелений лист очікує сьогодні успіх.

   Рожевий-бажають спілкуватися.

   Жовтий-покажуть свою активність.

   Синій-будуть наполегливими.

 (Коротка довідка: притча-це коротенька повчальна розповідь з мораллю)

 

 Притча: Одного разу човняр перевозив мандрівника на інший берег. І раптом  подорожній помітив, що на веслах були зроблені написи. На одному веслі  було               написано:”Думай”, а на іншому веслі :”Роби”.” Цікаві у тебе весла,-сказав мандрівник-              а               навіщо?” “Дивись!”- посміхаючись, сказав човняр і почав гребти одним веслом, на               якому було написано ”Думай”. Човен закрутився на місці. “Бувало я думав про щось,               міркував, будував плани, але нічого корисного це не приносило. Я як цей човен кружляв               на місці.” Човняр перестав працювати цим веслом і став гребти веслом з               написом               “Роби”.Човен закрутився у протилежну сторону. Човняр продовжив-” Бувало               я               кидався в іншу крайність, робив щось без планів , без роздумів, без креслень. Багато               сил і часу витрачав, але в підсумку-топтався на місці. Ось  тоді я і написав на веслах,

 щоб завжди пам`ятати, що на кожен помах правого весла повинен бути пмах лівого  весла, тільки тоді приплевеш туди, куди хочеш.”

 Отже сьогодняшнім нашим девізом буде(слайд 1: “Думай і роби!”)

 Вихователь:Підручники та зошити лежать в тому порядку, в якому ми будемо  виконувати дз. Ви сьогодні працюєте в парах, з товаришом по парті,.Якщо               знадобиться               будете надавати допомогу один одному, після виконання дз з письмових               предметів, ви                зошитами для взаємоперевірки. В кінці самопідготовки кожен з вас оцінить свою               роботу і               відповість на запитання “ Чи задоволений я своєю роботою?”

 Домашнє завдання на дошці. Давайте раціонально розподілемо час, за який ви  повинні               виконати завдання, на кожен предмет.

 Укр.мова 20 хв. Міфологія 20 хв.

 Я впевнена, у вас все вийде. Ви впораєтесь із любим завданням. Давайте пригадаємо  правило нашої самопідготовки:

 Слайд 2:

 Думати- колективно,

 Діяти- оперативно,

 Сперичатись- доказово,

 Це для всіх обов`язково!

 Зараз, будемо виконуватии завдання з предмету- українська мова. Пригадаємо  правило,               яке нам допоможе виконати вправу правильно.             

 Слайд :3

 Починаємо працювати, сіли рівненько, спинки прямі. Записуємо число, домашня  робота.(Для перевірки обміняйтеся зошитами). Гарно попрацювали, тепер               відпочинемо.

      Фізхвилинка.

 

 

 Переходимо до наступного предмету міфологія. Тема домашнього завдання: “Міфи  Давньої Греції”.Перед тим, як приступити до виконання завдання, я пропоную вам               послухати вірш.

 

 Слайд  4:

    Боги, которые правили миром.

 

 Зевс- на Олимпе всех сильней.

 Глава богов. Гроза людей.

 С ним Гера- верная жена.

 Брак и семью хранит она.

 Бог Посейдон царит в морях.

 На моряков наводит страх.

 Всесилен под землёй Аид.

 Он души мёртвых сторожит.

 Деметра царствует в природе.

 Ога богиня плодородия.

 Арес- войны жестокий бог.

 Нарушить мир найдёт предлог.

 Чьё сердце для любви открыто,

 Тем помогает Афродита.

 Афина разумом сильна.

 Богиня мудрости она.

 На свет явился Апполон,

 Стал тотчас богом света он.

 Гермес- торговли покровитель.

 Гонец богов и небожитель.

 Гефест- сын Зевса, хромоног,

 Зато в кузнечном деле-бог!

 Дионис дарит всем веселье.

 Он бог вина и виноделея.

 А в царство мёртвых, ведёт людей Танат

 И каждому смертельно рад.

 У Гелиоса жизнь трудна:

 Бог солгца в небе до темна.

 Для Артемиды жизнь- охота.

 Подвластны ей леса. Болота.

 Шутит Пан, шумит в лесах-

 Сеет панику и страх.

 Ждут преступленья и обиды

 Решений взвешеных Фемиды.

 

 Вихователь: Цей вірш охарактеризував, майже всіх головних богів Олімпу, а щоб  узнати більше ви зараз самі прочитаєте. Приступаємо працювати самостійно по               групам.

 

           

    Фізхвилинка для очей.

 

 А зараз я хочу вам задати запитання, щодо прочитаного:

 1.Як звали головного бога Олімпу та його дружину?

 2.Хто збудував золоті чертоги, в яких бенкетують боги?

 3.Геру вважали покровителькою...

 4.Хто така Ірида?

 5.Помимо веселощів, які важливі питання вирішували боги на бенкетах?(визначали  долю світу і людей)

 6.Що знаходилось в двох посудинах, які стояли біля воріт палацу Зевса?(дари добра і зла)

 7.Хто допомогав Зевсу стежити за тим. Щоб не порушувався закон і порядок(богиня правосуддя Феміда)

 8.Хто такі мойри?(богині долі).Назвіть їх.

 9.Як звали богиню щастя і благодінства?(Тюхе, або Тіхея)

 

 Запитання до другої групи:

 1.Хто така Амфітріта?

 2.Де сховалася Амфітріта від Посейдону?(в титана Атласа, який тримає на плечах  небесне склепіння)

 3.За що Посейдон помістив дельфіна серед небесних сузір`їв?

 4.Хто такі нереїди?(вони охороняють мореплавців і забезпечують їм щасливе плавання)

 5.За допомогою чого посейдон може викликати і вгамувати на морі шторм?

 6.Як звуть бога покровителя моряків і рибалок (Гвалк)

 7.Яке морське божество за своїм бажанням може перетворюватися на різних тварин і потвор?(Старець Протей)

 8.Як гвалк допомогав смертним?(Відкривав їм майбутнє і давав мудрі поради)

 9.Хто такий сивий Океан?(бог -титан, 3000 синів річкових богів і 3000 дочок Океанід, які напоюють живлющою водою всю землю)

 А зараз я хочу розповісти про деякі цікаві факти, яких немає в підручнику.

 

  Слайд 5:

 

 

 1.  Чеснотами у древніх греків вважалися мужність, розсудливість, помірність і  справедливість.одним з незмінно караних гріхів був “хюбріс”-злочинна гординя, опір               божестенної волі.

2. За міфом, біла лілія- символ невинності і чистоти, виросла з молока богині Гери, яка знайшла немовля Геракла і хотіла напоїти його молоком. Але хлопчик відчувши в ній ворогв відштовхнув її, і молоко розлившись по небу утворило ( млечный путь ) чумацький шлях.Кілька крапель впали на землю і перетворилися в білі лілії.

3. Планета Марс носить ім`я бога Ареса-Марса, тому що має червоний кровав колір, а її супутники, відкриті у 1877 році, названі іменами синів бога Ареса. Фобос(бог страху) і Деймос (бог жаху).             

4. За уявою древніх греків, для того щоб попасти у царство мертвих. Треба було перетнути річку Стікс. Перевізника через річку Стікс звали Харон- похмурий, але енергійний скупий старець в брудному дранті (старий рваний одяг) вимагав з кожної .тіні плату в один обол (срібна, золота , або мідна монета). Для цього благочестиві родичі померлого клали під язик покійника монету. Це було так зване “право мертвих”. Далі , в руку померлого  клали медовий коржик. Його призначення- умиловистити триголового Цербера, який охороняв вхід до підземного царства.Якщо тінь померлого була без грошей. То їй доводилося коротати час на березі.

5. Існує така легенда, що Зевс став причиною всесвітнього потопу. Історія про Ноя та його ковчег відома багатьом, а те  що Зевс вирішив покарати людей за людськи жертвоприношення і попросив Посейдона наслати потоп на все людство, відомо не всім. Але Посейдону стало шкода людський рід і він навчив Девкаліона, як збудувати корабель. Девкаліон та йошо дружина Пірра врятувалися від потопу, а їхній син Еллін став пробатьком грецьких племен. З тих часів греки звуть себе еллінами.

6. Завдяки Зевсу земля має “пуп “.  Вираз “пуп землі”, в багатьох міфологіях має . значення -центр світобудови Цікаво. Що в багатьох народів він пов`язаний з каменем. Наприклад, в мусульманській і іудейській традиціях цей камень пов`язаний зі створенням світу.Пізніше, на ньому Авраам намагався принести свого сина в жертву. Зараз  камінь, який прийнято називати наріжним (рос.-краеуголный), знаходиться в Ієрусалімі під мечеттю Аль-Акса.Але традиція шукати “пупа Землі” з`явилася, завдяки олімпійським богам. Грецька міфологія називає “пупом Землі” камень,який зберігався в Дельфійськом храмі.Це саме той камінь замотаний в пелюшки, який богиня Гера подала Кроносу і він проглотив його, замість маленького . Після того, як Зевс скинув батька він дістав не тільки сестер і братів, яких проковтнув батько, але й камінь, який цого замінив. Згідно з легендою це був єдиний предмет, за допомогою якого можна було перемогти всемогутнього Зевса.

 

  Ще багато цікавих і корисних речей можна узнати, якщо багато читати.

 

  Рефлексія“Оціни свою роботу”

 Я хочу, щоб кожен з вас оцінив свою роботу, але я не потребую від вас  відповідей.Треба добре подумати над тим чи задоволений я своєю роботою, а потім по               ланцюжку по одному підійдіть до  дошки і виберіть на моєму столі коло, такого               кольору,               який відповідатиме вашому сьогодняшньому досягненню при виконанні               домашнього               завдання. Візьміть червоний кружечок, якщо ви задоволені своєю               роботою, писали               акуратно, красиво, без виправлень.

 Візьміть синій, якщо ви задоволені своєю роботою, але допустили деякі помилочки.

 Зверніть увагу на те, що на кожному кружечку є грецький орнамент і коли ви наклеїте  їх, то у нас з`явиться килим у давнньогрецькому стилі.

 

 Підсумок.

 Наведіть порядок на рбочих місцях. Скажіть, все ми з вами виконали з того. Що  планували? А зараз відпочинемо.

 

 Релакс.

 Всі сьогодні гарно працювали, я щиро вам дякую. Самопідготовка закінчена.

docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку