Історія виникнення субкультури "Хеві-метал"

Про матеріал
Розділ"Жанрова палітра музичного мистецтва."Історія виникнення субкультури"Хеві-метал" у музиці.(9 клас)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З чого все починалося і сьогодення.

Номер слайду 2

Хеві-метал – це жанр рок музики,перший напрямок металу ,як такого.Зазвичай таким словом називають “класичний” метал у тому вигляді,в якому він був створений в 1970-ті роки такими групами,як Black Sabbath та Judas Priest. Всього існує 15 видів металу:Блек-метал ,готичний метал, дарк-метал , дум-метал, дезметал , металкор , ню-метал , павер-метал , глем-метал,прогресивний метал, паган-метал,спід-метал, треш-метал, фолк-метал, симфонічний метал.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Важкий метал, як правило, характеризують як стиль музики з домінуючими ударними і гітарами у звучанні, потужним ритмом і значними запозиченнями з року, класичної музики і блюзу. Однак піджанрам хеві-металу властиві їхні специфічні стилістичні варіації щодо оригінального стилю, тож вони часто змінюють чи зовсім опускають згадані вище елементи. Тому нині можна говорити про значне розмаїття стилів у жанрі металу.

Номер слайду 5

Розвиток важкого металу в 1970-х роках – дискусійна тема серед істориків музики. Одні називають цей період ерою “розпродажу”, тому, що такі гурти як Blue Цyster Cult змогли досягти деякого успіху як мейнстрімова музика, а представники “патлатого металу” з Лос-Анжелеса навіть стали улюбленцями серед фанів поп-музики, особливо в 1980-х роках. Інші ігнорують, або применшують значення цих гуртів і більше концентруються на появі класичних впливів, які можна почути в композиціях Едді Ван Халена, Ренді Роадза та інших. Ще інші описують кінець 1970-х як перехрестне запилення важкого металу панк-роком (типу Sex Pistols) яке завершилось появою десь в 1980 році нової хвилі британського важкого металу, провідними гуртами якої були Judas Priest та Iron Maiden. В середині 1980-х років в важкому металі з’явилося стільки різноманітних течій, що нові класифікації створювалися фанами, фірмами звукозапису, музичними журналами. В цьому хаосі відмінності між піджанрами не розуміли навіть виконавці. Важливі підстилі початку 1980-х були: треш-метал, піонерами якого була велика трешова четвірка (Anthrax, Megadeth, Metallica та Slayer, інколи до них додають Testament), та поп-метал (або “патлатий метал”) гурти типу Bon Jovi та Def Leppard. В кінці 1980-х остаточно формуються спід-метал, блек-метал, дум-метал та дез-метал.

Номер слайду 6

ГЛЕМ- МЕТАЛ СИМФОНІЧНИЙ МЕТАЛ

Номер слайду 7

Блек-метал з'явився на початку 1980-х, а першим альбомом напрямку вважається «Black Metal» гурту Venom (1982), від якого і походить назва, хоча нерідко основоположником вважають гурт Bathory. В історії блек-металу виділяють чотири хвилі. До першої відносять «прото»-блек-метал, найвідоміші представники якого - Venom, Sodom (раннє), Bathory, до другого - гурти, що остаточно сформували напрямок у 85-90-х (у першу чергу, норвезькі і швецькі). Третя хвиля - початок 90-х 95-і. Після 95 - четверта хвиля.

Номер слайду 8

Дарк-ме́тал (також дарк-, грец. Dark metal, від dark — «темний») — музичний напрямок, підстиль метала, що вперше з'явився в кінці 1980-х і сформувався до 1994 року. У дарк-металу немає єдиного стилю напряму. Перші альбоми цього напрямку можна виявити в Німеччині, Бразилії, Греції, США, Швейцарії та інших країнах. Дарк-метал найчастіше характеризується поєднанням елементів агресивних підстилів металевої музики: блек-, дез- і дум-металу з окультною «ритуальною» атмосферою. Лірика, як правило, звертається до тем окультизму, відчаю, суїциду. Таким чином, дарк-метал перейняв багато чого з усього екстремального метала [1].

Номер слайду 9

Дум-метал (англ. Doom metal від англ. doom - фатум, загибель) - різновид важкого металу, що виник у середині 1980-х років. Засновниками дум-металу вважається британський гурт Black Sabbath, а його твори "Black Sabbath" i "Into the Void" вважаються першими цього ґатунку. До інших представників класичного дум-металу відносять Trouble, Saint Vitus, Candlemass, Pentagram і Witchfinder General, а першим класичним альбомом вважається Epicus Doomicus Metallicus гурту Candlemass.

Номер слайду 10

Дет-метал (Death metal) — вид важкого металу (з сильним впливом треш-металу), який з'явився в кінці 1980-х на початку 1990-х років в США та у Європі (у більшій мірі Великобританія та Швеція, у меншій Франція та Нідерланди) . Цей напрямок як і більшість інших напрямків важкого металу досить складно означити. Основними характеристиками цього напрямку є граничні брутальність, інтенсивність та швидкість. Вокал переважно виконується як низьке гарчання (ґроулінґ). Тексти цього стилю переважно пов'язані з темними сторонами життя, смертю, жахами, вбивствами тощо. Такі гурти як Death, Cannibal Corpse, Mortician Necrophagia , Impetigo джерелом натхнення мали фільми жахів.

Номер слайду 11

Металкор (Metalcore) — музичний жанр, для якого характерне змішування важкого металу і хардкор-панку. Попри те, що популярність жанру зросла на початку 21 столітя, цей жанр не новий. Такі гурти як Integrity існують з кінця 1980-их. Ознаки цього стилю, до появи назви металкор, мав кросовер-треш. Гурт «Dirty Rotten Imbeciles» оголосив кросовер на їх однойменному альбомі в кінці 1980-их. Металкор і кросовер — загалом окремі стилі, тому що кросовер вважають змішуванням треш-металом і хардкор-панка, а металкор — повільніший, важчий, і на нього впливають хардкор, треш-метал і дез-метал.

Номер слайду 12

Ню-метал (Nu-Metal) — музичний жанр, для якого характерне змішування важкого металу, гранджу, хіп-хопу. Сьогодні це один із найпоширеніших стилів в рок-музиці.

Номер слайду 13

Па́уер-ме́тал, па́уер-ме́тал чи просто па́уер (англ. power metal, від power — «сила», «влада») — один із напрямків металу. Характеризується швидшими темпами виконання, ніж «класичний» хеві-метал, та більшою мелодичністю, ніж спід-метал. Засновником напрямку вважається група Helloween, яка випустила в 1987—1988 рр. подвійний альбом «Keeper of the Seven Keys». Пауер-метал — це різновид хеві-металу. Досить часто ведуться дискусії про сам термін. Ці дискусії ґрунтуються на тому, що є два різні, але все-таки близькі стилі: один стиль був заснований і тепер досить широко поширений в Північній Америці, а інший базується в Німеччині і Скандинавії. Тому досить часто павер-метал співвідносять все-таки з його європейським різновидом.

Номер слайду 14

Глем-метал (також відомий як хейр-метал[2] і поп-метал[3]) — піджанр хард-рока[2] та хеві-метала. Він поєднує в собі елементи панк-року, а також складні хуки та гітарні рифи, запозичивши в той же час естетику глем-року 1970-х. Глем-метал виник наприкінці 1970-х — початку 1980-х років в США. Особливо сильний розвиток він отримав в Лос-Анджелесі на музичній сцені Sunset Strip під впливом таких гуртів, як Kix, Night Ranger, Motley Crue та Quiet Riot. Глем-метал був популярний в 80-х і початку 1990-х років в результаті діяльності багатьох гуртів, включаючи Poison, Cinderella та Bon Jovi. Жанр стрімко втратив своє панування з 1991 по 1994 рік у часи підйому гранджа та випуску таких альбомів, як Nevermind гурту Nirvana, однак почав відроджуватися на початку нового тисячоліття багато в чому завдяки шведському сліз-металу та діяльності ретро-гуртів, таких як The Darkness і Steel Panther.

Номер слайду 15

Прогресивний метал (англ. Progressive metal) — це різновид важкого металу, якому притаманні змішування могутніх звуків металу, що створюються гітарою, з складними композиційними структурами, непарними музичними розмірами, і заплутаною інструментальною грою в стилі прогресивного року. Деякі гурти прогресивного металу знаходяться також під впливом класичної музики та джаз-ф‘южну. Подібно до прогресивного року, пісні прогресивного металу зазвичай є набагато тривалішими за пісні звичайного металу і часто поєднуються в концептуальні альбоми. Як результат, композиції прогресивного металу рідко транслюються в радіо та телевізійних передачах.

Номер слайду 16

Пага́н-ме́тал, або язичницький метал (англ. pagan metal, від англ. pagan — «язичницький») — один з напрямків металу, важкий і містичний стиль на рівні black та death, але має характерну особливість: язичницьку тематику, яка виражається у текстах, оформленні обкладинки, зовнішньому вигляді і світоглядах музикантів. Має народне звучання, близьке до фольк-металу, але більш жорстке та агресивне. Часто паган-металом називають вікінг-метал з язичницькою тематикою текстів.

Номер слайду 17

Спід-метал, або швидкий метал (від англ. speed - швидкість) - різновид важкого металу, що розвинувся у другій половині 1970-х років і досяг найбільшої популярності в США на початку 1980-х років. Швидкий метал відрізнявся головним чином швидкими темпами, першим твором цього ґатунку вважають пісню "Highway Star" гурту Deep Purple (1972).

Номер слайду 18

Треш-метал (thrash-metal від to thrash - молотити, тарабанити) — один з різновидів важкого металу, виник в першій половині 1980-х. Першочергова заслуга у формуванні трешу належить американським музикантам (більшість з них — уродженці Каліфорнії), яким подобався британський хеві-метал. Захоплені відгуки про Нову хвилю британського важкого металу (НХБВМ) просочувалися в Америку через пресу, а сама музика досягала Нового світу на платівках. Деякі з молодих виконавців (серед яких — Ларс Ульріх, майбутній ударник Metallica) навіть їздили у Британію набиратися досвіду. В американців були й "рідні" джерела впливу — наприклад, хардкор. Альбом Metallica "Kill 'Em All" виданий в 1983 році вважається першим трешовим альбомом.

Номер слайду 19

Фолк-метал (англ. folk metal) — один з напрямків металу, вбирає в себе елементи народної музики. Фолк-метал з'явився як результат впровадження елементів народної музики в звучання різних стилів металу. Вперше подібний експеримент продемонстрували Skyclad на початку 90-х, змішавши кельтську музику з треш-металом.[1] Також до ранніх представників відносять Amorphis, що впровадили елементи народної музики Фінляндії в дез-дум-метал.[2]

Номер слайду 20

Симфо-метал (симфонічний метал; англ. symphonic metal) — різновид важкого металу, що залучає звучання симфонічного оркестру. Симфо-металу властивий солюючий жіночий вокал, хор, інструменти симфонічного оркестру або їх імітацію за допомогою синтезатора. Для стилю характерні концептуальні альбоми, дуети й ансамблі кількох вокалістів.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Взагалі культура хеві - металу не має чітко вираженої ідеології,на відміну від панків чи готів . Вона не дотримується чітких правил і не має обмежень . Єдине за що виступають металісти – це свобода . Свобода у будь яких її проявах,чи вона стосується віросповідання,особистої незалежності від соціуму і влади,чи навіть банального бажання підлітка мати якусь свободу від своїх батьків . Металісти бурно реагують коли хтось намагається їх принизити чи у чомусь утискати . Можливо саме тому прихильників металу є досить багато. І за допомогою важкої музики,різкого стилю одягу ,свого особистого світосприйняття багато підлітків намагаються заявити про себе,що вони не такі як інші . В метал культурі і справді багато хто знаходить себе,адже саме там їхню не схожість на інших не тільки не засуджують,а навпаки підтримують.

Номер слайду 23

Виконавці металу

Номер слайду 24

ppt
Додано
20 грудня 2019
Переглядів
2744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку