Заняття самопідготовки у 4 класі.
“На гостини до Пана Рататуя”
Формування предметних компетентностей: формувати навички навчально – пізнавальної активності; закріплювати та поглиблювати знання, уміння та навички здобуті на уроках;
Вчити застосовувати раніше здобуті навички на практиці.
забезпечити виконання учнями домашніх завдань; закріпити знання, отримані на уроках математики, ядс, української мови, уважність, спостережливість, креативність,.
Формування ключових компетентностей:
спілкування державною мовою:вміння усно й письмово висловлювати свої думки,.
уміння вчитись :організація власного навчального середовище,розвивати логічне мислення, вміння робити вибір зваживши всі пріоритети, поєднувати індивідуальну та самостійну працю ,вчитись оцінювати свої результати, переключатись з одного виду роботи на інший.; виховувати старанність та охайність при виконанні завдань,.
соціально громадянської: дотримуватись правил поведінки під час самопідготовки., уміння працювати колективно на спільн ий результат, удосконалювати володіння позитивними навичками спілкування, уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі;
математична компетентність:уміння розв`язувати приклади та задачі, виконувати логічні вправи,удосконалювати обчислювальні навички, розвивати інтерес до математики.,
інформаційної:вчити знаходити інформацію з додаткових джерел,.
загальнокультурної:учити дотримувати норм мовленнєвої культури,культурної поведінки;
підприємливість: розвивати ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.розвивати уміння раціонально використовувати час, який відводиться на виконання домашнього завдання;
Екологічна та здоров’язберігаюча: учити дотримувати норм гігієни під час виконання домашної роботи,стежити за правильною поставою дітей під час виконання домашньго завдання.
Форма проведення: навчально-розвивальна гра
Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, цеглинки LEGO, фішки – інгредієнти, фліпчарт, зображення фруктів та овочів, щуреня – Рататуя., меню, смайлики настрою.
Хід самопідготовки
І. Підготовча частина.
1. Організація класу.
- Діти, у нас сьогодні гості. Тож давайте привітаємося з ними: “Добрий день!”(слайд1)
- Діти прошу всіх підготуватися до домашнього завдання.
.2. Психологічна підготовка.
У класі стало тихенько,
Усі сидять рівненько.
Вихователь до вас усміхається,
Самопідготовка починається.
Перед вами лежать смайлики настрою. Покажіть, з яким настроєм ви прийшли на самопідготовку?(слайд2)( підімають смайлики).
Настрій у вас гарний і це добре, сподіваюсь так буде і в кінці самопідготовки.
3 -Пригадайте девіз нашої самопідготовки(Слайд 3)
- Вчимося працювати самостійно та завзято!
- Молодці, а давайте ще попрацюємо з пам`яткою!
Робота з пам'яткою"Як треба працювати під час самопідготовки"(слайд4)
1. Підготуй усе необхідне до роботи.
2. Прибери з робочого місця все зайве.
3. Навчальні посібники розклади по порядку виконання завдань.
4. Розпочавши роботу, не поспішай!
5. Не працюй до повної втоми.
6. Під час роботи не жуй, не пий.
7. Не відволікайся під час роботи.
8. Якщо щось не виходить, то не хвилюйся, а заспокойся і продовжуй працювати.
4.Складання плану виконання домашнього завдання.
- Які вам були сьогодні домашні завдання ?
- З яких на ваш погляд слід розпочати роботу в першу чергу, щоб вдало використати час?
Мотивація: Діти, але ж ви вже помітили , що у нас сьогодні незвичайна самопідготовка? Нас з вами на гостини запросив знаменитий французький шеф – кухар Ремі . А хто знає, як його ще звуть? Відповіді дітей – Рататуй.
Що ви очікуєте від сьогоднішньої самопідготовки?
Вправа «Очікування». (слайд 5)
-Яка буде наша самопідготовка?
-Якими ви будете на самопідготовці?
Отже давйте подивимось на екран , що пропонує нам Пан Рататуй! (слайд 6)
Шановні гості! Радий Вас вітати у себе на гостинах і звичайно хочу пригостити вас своїми фірмовими стравами. Про те я впевнений, що вам буде цікаво не тільки скуштувати мої страви , а й самим навчитись їх готувати. Перед вами меню з переліком страв, які Вам доведеться сьогодні дегустувати та це не звичайне меню, бо назви страв не відомі, а відомі тільки інгредієнти цих страв . А от назву , страви, отримаєте тільки тоді коли зберете всі інгредієнти. Навпроти кожної страви є кишеньки, в які Вихователь вкладатимите фото страв, які ви скуштуєте, якщо назбираєте достатню кількість фішок- інгредієнтів, зароблені правильними відповідями.
Шеф – кухар також нагадує, що у вас мало часу на виконання завдань, адже кухня не терпить зволікання, тому швиденько до роботи! Щасти!
Давайте подивимось меню! (Діти знайомляться з меню).
Ну, що готові? Тоді починаємо!
ІІ. Основна частина
1.Повторення вивченого на уроках.
- Щоб скуштувати першу страву нашого меню, вам потрібно пригадати вивчене вами раніше на уроках. Для цього потрібно виконати завдання в групах, дати відповіді на питання та отримайте фішки – інгредієнти. Хочу зауважити, що кожна групка повинна отримати свій інгредієнт, без якого не можливо продегустувати страву. Але , якщо якась група не впорається то страву ви не відкриєте! Тож будьте дружні, уважні, толерантні та кмітливі!
Робота дітей в групках. (слайд7)
( Картки з завданнями з української мови та літературного читання, я досліджую світ.)
Отримані фішки діти підраховують з вихователем.
Відкривається перша страва (Овочевий салат -Bon appetit )(Слайд8)
- Вітаю вас з першою стравою. Сподобалось? Працюємо далі
2. Друга страва нашого меню .
Усний рахунок з Lego (слайд9)
- Діти, для наступного виду роботи нам знадобляться Lego цеглинки.
- Пригадайте, як за допомогою них можна обчислити вирази?
- Будьте уважні! Ми працюємо з завданнями аналогічними до завдань, що їх задано до дому. Тому уважно слідкуйте за правильністю розв`язання.
Увага на екран, вам треба скласти цеглинки лего у вежу. Кожна правильна відповідь – це один інгредієнт страви. (слайд 10) (слайд11) (слайд12) (слайд 13) (слайд14) (слайд15) (слайд16) (відповіді учнів, підбиття підсумків, інгредієнти на екрані, відкривають страву.(Слайд17,18)
(Фаршировані перці “LegoPaprik”)
3. Юні кухарі! Бачу ви вже трошки стомилися, пропоную вам трохи відпочити і порухатись. А у цьому вам допоможуть Огірочки.
Фізкультхвилинка.(слайд19)
4.Так поступово ми дійшли до основної страви нашого меню. Вона буде незвичною, тому, що ви самі готуватимете її. З настановами і рекомендаціями до Вас звертається шеф-кухар Пан Рататуй. Але перш ніж послухати його, розгорніть підручники з математики та зошити і в зошиті запишить число, домашня робота. (слайд20.21)
Дрогі діти! Сьогодні ви маєте унікальну можливість не лише скуштувати фірмову страву , що є основною, а й дізнатися мій фірмовий рецепт, який приніс мені успіх. Тож проявіть свою наполегливість, зібраність та організованість. Для приготування основної страви вам необхідно: охайно та швидко виконати всі завдання.
І ВУАЛЯ – страва готова! І пам`ятайте “ Кухня не терпить зволікань” тож мерщій за роботу. Бажаю успіхів!
5.Учні самостійно виконують завдання. Вихователь контролює час виконання домашнього завдання, надає допомогу тим ,хто її потребує. Особливу увагу приділяє інклюзивній дитині. Під час контролю вихователь роздає дітям фішки інгредієнти.
6.) - Діти дайте відпочити своїм оченятам. Підійміть очі на екран та прослідкуйте за предметами на екрані. Руханка для очей.(слайд22)
- Добре продовжуйте працювати.(слайд23)
7. Самоперевірка. Учні самостійно перевіряють домашнє завдання, міняються з сусідом по парті. Перевірка домашнього завдання .
- Гарний результат, зберемо ваші інгредієнти і відкриємо основну страву.(слайд 24,25)
Відкривається Основна страва - Рататуй.
- Молодці тепер ви знаєте, як Пан Рататуй готує свою фірмову страву.
ІІІ Підсумковий єтап.
Підходять до завершення наші гостини, але що ж то за обід без десерту? Щоб отримати десерт ми скористаємося приладом без якого ніяк не упоратись - Віничок для збивання
(вихователь дістає віничок)
Вам потрібно узявши до рук віничок, продовжити речення
Рефлексія Продовжіть речення (слайд 26)
Молодці ! Який же десерт ви приготували? (Кекси слайд27)
Підбиття підсумків
-вОтже ви приготували десерт, але ще треба його прикрасити, додати йому кольорів, щоб вийшла повноцінна страва високої кухні, для цього я пропоную вам оцінити свою роботу з допомогою лего.
(Слайд 28оцінювання з Lego цеглинками)
- Добре подивіться який гарний кексик у нас вийшов! (слайд 29)
- Діти чи сподобалось вам на гостинах у Пана Рататуя?
- Давайте подивимося, яким став ваш настрій в кінці нашої самопідготовки? Покажіть смайлики.
(показують)
Я хочу вам подякувати і сказати, що ви гарно сьогодні попрацювали, були активними та старанними, давали правильні відповіді. На цьому ми робимо перерву і йдемо перепочити.