Самопідготовка «Подорож до країни вивчених уроків»

Про матеріал
Мета : вчити застосовувати знання, уміння та навички отримані на уроках. - раціонально використовувати час відведений на самопідготовку - розвивати вміння усного мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять, навички самоперевірки - виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання - коругувати мову, поставу
Перегляд файлу

                           Комунальний заклад «Балаклійська спеціальна школа »

Харківської обласної ради

 

 

 

 

 

 

                Самопідготовка

 

 

 

 

                                                                            З досвіду роботи вихователя

                                                                                                   3-го класу

                                                                                    Пархоменко Т.М.

 

 

 

 

Самопідготовка

Мета : вчити застосовувати знання, уміння та навички отримані на уроках.

  • раціонально використовувати час відведений на самопідготовку
  • розвивати вміння усного мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять, навички самоперевірки
  • виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання
  • коругувати мову, поставу

Обладнання : музична фонограма, картки для індивідуального завдання, пам’ятка «Учись вчитися», підручники та шкільне приладдя

Хід роботи

  1. Організіційна частина
  • підготовка приміщення (дотримання температурного, світлового режиму)
  • підготовка необхідного шкільного приладдя

Рада вас вітвти в мирі!

Будем гарно працювати

 і знання здобувати

2. Підготовча частина

  Сядьте, діти, всі гарненько,

  Спиночки держіть рівненько

  Голови вище підніміть,

  Свої плечі розведіть.

  Вихователь до вас усміхається

  Самопідготовка починається

Щоб наша зустріч була приємною, спіймайтє посмішку сонечка і прикрасьте

нею своє обличчя. Подаруйте свою посмішку сусідові. Коли ми даруємо

чудовий настрій, тепло своїх долонь іншим, нам стає також тепло і затишно на душі.

За виразом обличчя бачу, що у вас все гаразд і ваш настрій можна зобразити так (веселий смайлик).

Я б хотіла, щоб ваш гарний настрій був на протязі всієї нашої самопідготовки.

     Усміхніться всім навколо

     Небу, сонцю, квітам, людям

     І тоді обов’язково 

     День тобі щасливим буде.

Вправа на зосередження уваги «Запитую- відповідай»

Ви помітили, який сьогодні день- сонячний та прекрасний.

  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць?
  • Який день неділі?
  • Який день неділі дубе завтра?
  • Які ознаки зими ви знаєте?

Відгадайте загадку

Ніжна зірка сніжно-біла

На руках з гори злетіла

Поки несли її сюди

Стала краплинкою води.

Що це, діти?(сніжинка)

Одна із цих сніжинок залетіла до нашого класу. І тому наша самопідготовка буде називатися «Подорож сніжинки до країни вивчених уроків»на

Відкрию вам одиг секрет, що наша самопідготовка буде проходити в

незвичайній формі. Ми з вами здійснемо уявну туристичну мандрівку. А здійснити нам допоможе сніжинка. А щоб бистріше дістатися докраїни «вивчиних уроків», наша сніжинка буде подорожувати на потягу.

А що візьмемо у похід?

(пям’ять, увагу, розум, знання, дисциплінованність, охайність)

3.Основна часта

  Сіли діти всі рівненько,

  Усміхнулися гарненько

  Настрій на самопідготовку взяли

  Працювати почали.

Щоб краще і змістовно виконати домашне завдання, ми будемо працювати під девізом «Працюй наполеглево, швидко, старанно, щоб кожна хвилинка не втратилась марно»

Інструктаж домашнього завдання

Давайте згадаємо, з яких предметів нам потрібно виконати домашне завдання.

  • математика (на виконання домашнього завдання відведено 20 хвилин)
  • українська мова (на виконання домашнього завдання відведено 15 хвилин)

Спочатку виконаємо математику, а потім українську мову.

Яку тему ви зозглядали на уроці математики?

(додавання та віднімання чисел в межах другого десятка та додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд)

Даваете згадаємо пям’ятку для виконання письмових робіт.

                                                 Пам’ятка

  • сядь зручніше
  • прочитай завдання
  • якщо потребуєш допомоги, підніми руку
  • не розмовляй, бо це заважає іншим
  • виконуй завдання не поспішаючи
  • раціонально використовуй час, призначений для виконання домашнього задання
  • зберігай правильну поставу під час виконання домашнього завдання

Вправа для постави

  1.                  1-2

Похилилась голова

  1.             3-4

Готовою повертіли

На рахунок 5

Усім плечики піднять,

А тепер умили личко

Обтрусили з рук водичку.

Ми будемо рухатись від станції до станції.

Першою на нашому шляху буде станція «математична». На якій ми будемо перебувати 20 хвилин. Також на цій стануії буде працювати учень-консультант, який допоможе вам подолати труднощі які можуть у вас виникнути при виконанні домашнього завдання.

Але,щоб добратися до станції «математична»нам сніжинка дала завдання, «Хто більше спіймає рибок»?

Ігрова дія

(На дошці картки «відерця»з відповідями до прикладів. Викликані учні шукають і обчислюють приклади із вказаною відповіддю та відправляють «рибки»у «відерця»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці!Всі вірно розв'язали приклади.А тепер наша «сніжинка» запрошує вас до математичного потягу.

Самостійна виконання домашнього завдання з матемаки.

Відкрили зошити, записали «Домашня робота».

Подивіться уважно на приклади, що необхідно зорбити.

Усім все зрозумінало? Починаємо працювати.

Індивідуальне завдання мають учні.........

Діти, хто раніше закінчить виконувати приклади, той підніме зелену картку і отримає додаткове завдання, а той кому щось не зрозуміло у виконанні, підніме червону картку( зелена картка –завдання виконано, червона картка- потребує допомоги).

Під час виконання домашнього завдання слідкуй за роботою дітей, здійснюй індивідуальний та деференційний підхід.

Проводжу корекційну роботу:

-корекція постави з учнями, які того потребують

корекція охайного письма

-корекція уваги

-корекція навичок самостійності

-за потреби виконуємо вправи з пальчикової гімнастики

Вправа «Киця»

Ми писали, ми трудились

Наші руки вже втомились

А щоб гарно написати

Треба пальці розім’яти

Вийшло ясне сонечко

Світить у віконичко

Вишла киця і сказала

Ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш

Контроль за виконанням домашнього завдання.

Після закінчення роботи пропоную спочатку самостійно перевірити виконане завдання.

Фронтальна перевірка вихователем.

Фізкультхвилинка

Хто втомився працювати,

Пора вже відрочивавти

І фізкультпаузу почати

Мета: активізувати розумову діяльність, підняти настрій, зняти фізичну втомленість учнів шляхом виконання фізичних вправ.

У країні казочок

Жив веселий колобок

Разом з ним усі звірята

Вишикувались на зарядку

Похитали головою,

Раз притупнули ногою

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки

Вище руки піднесли

Трішки ними потрясли

Нахилились вліво, вправо

Плесніть діти кілька раз

За роботу сідати час.

Наша «сніжинка» летить до іншого міста під назвою «українська мова»

А щоб потрапити до цього міста наша мандравниця «сніжинка» заадала нам завдання, якщо ми його виконаємо, то потрапимо до нашого міста.

Гра «Зайве слово»

Я буду називати слова про зиму, а ви уважно слухайте і якщо почуєте слово не про зиму, хлопайте в долоні.

- (Сніг, мороз, шуба, стіл, санчата, ковзани, сніжинка, зошит, бурулька, заметіль, олівець, крига, лижі, парта, рукавиці, валянки, підручник).

-Добре, молодці! Наш потяг прибув до міста «українська мова».

Завжди говоримо красиво,

Не поспішаючи, сміливо

Є в нас роті язичок

Він говорить чок, чок, чок

Далі скажем лю, лю, лю

Україну я люблю,

Щоб краще говорити

 Мову рідну треба вчити!

Порівняли свої спинки, сіли рівненько і приступаємо до виконання домашнього завдання з української мови. Що треба зробити? Відступили 4 клітинки, записали :«Домашня робота» і виконуємо вправу (15хв).

Проводжу короткий інструктаж і порядок виконання завдання, призначаю консультанта.

Самостійна робота учнів.

Індивідуальна робота з учнями, які того потребують.

Контроль за виконанням домашнього завдання.

  • Самоперевірка
  • Взаємоперевірка (в парах)
  • Заключно контрольвихователя( фронтальний, індивідуальний, вибірковий).

Всі молодці, всі вірно виконали домашнє завдання. Ми прибули до кінцевого пункта призначення .

4. Підведення підсумків самопідготовки

Всім я вдячназа роботу,

Що не пустили лінь-дрімоту

Гарно руки підіймали,

Чітко всі відповідали.

Сьогодні ви були старанні

Усі кмітливі, бездоганні.

Відзначення найстаранніших учнів. Нагорождення умовними медалями, за уважність, за точність, за активність, за охайність.

  Всі ви, діти, молодці гарно працювали.

Самопідготовку час закінчувати,

Треба іти відпочивати.

Дякую! Самопідготовка закінчена.

           

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 січня 2022
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку