Самопідготовка "Сходинки успіху"

Про матеріал

Проведення самопідготовки у нестандартній формі. Використання колективної самопідготовки дозволить краще підготуватись до уроків, перевірити свої сили і власне подолати розрив між вивченням і оцінюванням з певного предмету .Дати можливість дітям упевнитися, що успіх залежить і від особистих зусиль і від співпраці з іншими.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 Підготувала:

Сахарук О.М.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «успiх», «успiшна людина», узагальнити поняття про складові успіху; дати можливість дітям упевнитися, що успіх залежить і від особистих зусиль, і від співпраці з іншими; ; виховувати впевненiсть, цiлеспрямованiсть, вiру в успiх,розвивати увагу та наполегливість.

Обланання:мультимедіа,скринька.частинки ключа,усний рахунок,правила підготовки.

Хід самопідготовки

І.Організаційна частина.

Жив-був чоловік і було у нього 3 сини. Старий став батько. Покликав до себе синів. Дав їм по 5 золотих і наказав йти у світ, купити за ці гроші те, що вважають найкращим.

Старший син купив дорогоцінний камінь. Похвалив батько сина.

Середній – багатий одяг. Батько був задоволений – не пропали гроші марно.

Молодший довго не повертався. Коли зайшов у рідну хату, не зміг нічого показати батькові. Гроші він витратив на навчання. Розгнівався батько. Вигнав сина з дому.

Минув час. Захворів старий. Не допомогло йому ні багате вбрання середнього сина, ні дорогоцінне каміння старшого. І тут до хати зайшов молодший син. Він вилікував батька, адже став хорошим лікарем.

Зрозумів тоді батько, що не все золото, що блищить можна вважати скарбом. Що ж ще можна вважати скарбом, окрім переліченого? (Відповіді учнів).

Для того щоб дізнатися що за скарб є у скринці, нам потрібно зібрати частинки ключа.А для цього ми повинні виконати домашнє завдання.

Збір частинок ключа,які збираємо за кожне виконане завдання.

Пригадаємо правила поведінки ,які ми маємо дотримуватись під час підготовки.

Потрібно працювати самостійно, старанно, наполегливо.

Вміти працювати з підручником.

На підготовці потрібно зосередитись.

Вміти розподіляти час при виконанні домашньої роботи.

Не розмовляти, бо це заважає іншим.

Потребуючи допомоги, підняти руку й спокійно чекати, поки вихователь підійде.

Зберігати правильну поставу під час письма.

Працювати самостійно, старанно, наполегливо.

 

ІІ.Основна частина.

Математика-наука точна і серйозна

Прожити без неї ніяк не можна.

Раз, два, три, чотири, п'ять -
Вміють дітки рахувать.
Дуже точна це наука,
І її всі дітки вчать.
Всім вона потрібна, знайте,
Математику вивчайте!

 

    1)Усний рахунок.

    2)Виконання письмових завдань з математики.

 

Фізкультхвилинка

 

Українська мова.

Знає цілий світ

Як трава шовкова

Мов калини цвіт

українська мова.

Українська мова-

То великий дар .

Мовою твоєю

Створений кобзар.

 

Діти зривають листочки з мудрими висловами  з  дерева пізнання,де

кожен  читає  і  пояснює його  значення.

 

   3) Виконання письмового завдання з української мови.

 

Літературне  читання.

 

Я про книжки сказати хочу.

Не до лісу веде наука.

Кращим другом людині книжка

Може бути – так вчить кожна  мати

Не лінуйтеся і не бійтеся!
ви  цікаві книжки читати.

4)Виконання завдань з літературного читання

ІІІ.Підсумок.

   Діти читають вислів зі скриньки скарбів : Знання-це скарб,а вміння вчитись-ключ до нього

Оголошуються учні,які найкраще виконали домашнє завдання.

 

docx
Додав(-ла)
сахарук олена
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку