Самопідготовка у 9 класі

Про матеріал
Мета. Продовжувати розвивати в учнів навички та уміння працювати самостійно, раціонально використовувати час, відведений на виконання домашніх завдань, розвивати увагу, кмітливість, мислення. Виховувати любов до Батьківщини, рідної мови.
Перегляд файлу

Мета. Продовжувати розвивати в учнів навички та уміння працювати самостійно, раціонально використовувати час, відведений на виконання домашніх завдань, розвивати увагу, кмітливість, мислення. Виховувати любов до Батьківщини, рідної мови.

                                                         

Хід самопідготовки

І.Організаційний момент.

 

1.Привітання.

- Добрий день, мої діти.

   В цей день і в цей час;

   Рада всіх я бачить вас.

2. Перевірка готовності до самопідготовки.

- Увага! Перевірте, чи готові ви розпочати заняття.

- Всі на місці? Чи підготовлені робочі місця ?

- Який у вас настрій?

II. Нервово-психологічна підготовка.

Послухайте ці рядки і скажіть, кому вони присвячені.

                         Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття,

                         І голос твій нам душі окриля.

                         Встає в новій красі, забувши лихоліття,

                         Твоя, Тарасе, звільнена земля.

                                                                (В. Симоненко)

 

- Коли народився Т.Шевченко? (9 березня 1814р).

- Де народився? 

- У якій сім’ї?

- Скільки років дуло Тарасові, коли померла його мама?

- Скільки дітей було у сім’ї?

- Скільки років було Тарасові, коли його викупили з неволі?  (24,1838р).

- Найвідоміша збірка Шевченка.

Поезія Шевченка будила прагнення до волі,національну гідність українців. (було заслано на 10 років із забороною писати і малювати).

Коли помер Т.Г.Шевченко?  (10 березня 1861р.)

              Він був поетом волі в час неволі,

              Поетом доброти в засиллі зла.

              Була у нього незвичайна доля,

              Та доля Україною була.

                                            Д.Павличко.

1. Математична розминка.

III. Виконання домашнього завдання з математики.

- Повторення таблиці множення.

У скільки разів 81 більше 9?

У скільки разів 8 менше 72?

Збільшити у два рази число 10.

Зменшити у 4 рази число 44.

Добуток чисел 3 і 4.

Знайдіть половину числа 16.

- Назвіть міри довжини.

- Назвіть міри маси.

- Повторення геометричного матеріалу.

 найменша геометрична фігура;

 безкінечна геометрична фігура;

 геометрична фігура, яка подібна на блискавку;

 геометрична фігура, яка не має кутів.

 геометрична фігура, яка в перекладі з грецької означає

«льняна нитка».

 Скільки однакових сторін має прямокутник? (2 пари)

- Що таке периметр?

- Обчисліть периметр прямокутника, основа якого 8 см і висотою 5 см.(8х2+5х2=26 см).

- Як визначити площу прямокутника? У яких одиницях вимірюється площа?

- Що таке об'єм? У яких одиницях вимірюється об'єм?

- Обчислити об'єм книжкової шафи, довжина якої 8 дм, ширина 3 дм, висота 16 дм. (384 дм)

- Яке завдання було задане з математики?

- Розбір завдання з учнями.

- Що потрібно зробити, щоб помножити число на 10, 100, 1000?

- Що потрібно зробити, щоб поділити число на 10, 100, 1000?

- Що таке дріб? Які є дроби?

- Як знайти дріб від числа?

- Знайти 0,75 від 100. 100 : 4х3=75

- Знайти 0,25 від числа 200. 200:4=50.

- Як знайти число за його частиною? 0,2 числа становить 12 кг.

- Чому дорівнює все число. 0,2 = 1/5; 12 х 5 = 60.

Самостійне виконання. Звернути увагу на осанку дітей під час письма. Індивідуальнао корекційна робота з учнями.Самоперевірка. Взаємоперевірка.

Задачі з логічним навантаженням.

1. Скільки років буде Кості, якщо (коли) до його років додати ще 8 і ще 1, то буде 20? (11).

2. Кавун важить 2 кг і ще стільки ж. Скільки важить його половина? (2 кг).

3. Син моєму батькові,але мені не брат. Хто це? (Я сам).

4. У кімнаті горіло 7 свічок. Мимо проходила людина і загасила 2 свічки. Скільки залишилось? (2, інші згоріли).

IV. Фізкультхвилинка. Загадки - жарти

1.3 якої миски не можна наїстися?(3 порожньої)

2.Чого не можна наздогнати? (Своєї тіні)

3.Без чого не можна хату збудувати? (Без стуку).

4.Що буде з козою, як їй сім літ мине? (Піде восьмий).

5.Без чого не можна викопати колодязя? (Без дна).

6.У чому не можна провертіти дірку? (У воді).

V.Українська мова.

Прослухайте вірш і скажіть, якими словами описує автор мову. Яка це частина мови?

Слово до слова -

Зложиться мова.

На білому світі, на рідній землі

Є мова у квітів, є мова в зорі,

Є мова у бджілки, метелика,

В клена, в бузкової гілки,

В любистку зеленім.

І в мене є мова

Барвиста, шовкова,

Весела і ніжна

Моя рідна українська мова!

Яка частина мови називається прикметником? Наведіть приклад.

Яке завдання було задано з української мови? (Учень читає з дошки).

Виконання домашнього завдання.

Підсумок.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку