23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Самопідготовка "Українська мова"

Про матеріал
Мета даної самопідготовки :поглибити вміння і навички учнів самостійно виконувати домашнє завдання, сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу. Привчати дітей раціонально використовувати свій час, вчити самостійно працювати з підручником, довідковою літературою. Виховувати акуратність,старанність,взаємодопомогу, товаришування та дисциплінованість.
Перегляд файлу

                                                                    УКРАЇНСЬКА МОВА (3 клас)

Мета: закріпити матеріал попереднього уроку; повторити вміння розрізняти назви істот і назви неістот; формувати в учнів навички правопису власних і загальних іменників; розвивати зв’язне мовлення, вміння аналізувати.

                                                                       Хід самопідготовки

Урок розпочався до праці мерщій!

Усі перешкоди здолати зумій

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожна хвилинка не втратилась марно!

1.  Перевірка робочих місць ( підручник, робочий зошит, щоденник, пенал з навчальним приладдям).

2.  Підготовка до виконання домашнього завдання.

- Яке домашнє завдання ви отримали на сьогодні?

( с. 16, вправа 30 ).

Розгорніть, будь ласка, підручник на с. 16, розташуйте його вище на парті.

Розгортаємо зошит:

„ Зошит свій я відкриваю

Навкоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю!

Сяду рівно, не зігнусь

До роботи я візьмусь!”

Запишіть: « Число. Домашня робота.»

Виконання домашнього завдання.

Сядьте, діти, всі рівненько,

Руки покладіть гарненько,

Голову вище підніміть,

свої плечі розведіть.

А прослухавши завдання,

Руку швидко підніміть.

Словникова робота ( демонстрація малюнків ).

Пригадайте написання словникових слів, назвіть орфограми.

( Телефон, ведмідь, черешня, очерет, лимон, директор, редиска).

До якої групи іменників належать словникові слова?

(До загальних іменників).

До яких загальних іменників можна дібрати власні назви?

(Ведмідь, директор).

Доберіть до них власні іменники.

З якої букви пишуться власні назви?

Фронтальне опитування.

Що називається іменником?

На які групи можна поділити іменники?

( Істоти і неістоти; власні та загальні назви).

Як пишуться власні назви?

На які питання відповідають істоти? (неістоти)?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Час настав для відпочинку проведемо фізкультхвилинку.

Узяла Лисичка скрипку,

Сіла з нотами під липку,

І тонесенький смичок

Грає, грає гопачок.

Жовта Білочка спішить,

А за нею вслід біжить

Тупу-тупу сам Михайло,

Лісовий Ведмідь Топтайло.

Всі за лапи узялися,

Почалися танці в лісі.

А Лисичка грає, грає

Та у ноти заглядає.

І тонесенький смичок

Все виводить гопачок.

- Ну, що ж відпочили і дружно до праці приступили!

Усний розбір вправи 30.

Прочитайте завдання до вправи.

Спишіть речення.

У другому реченні підкресліть головні та другорядні члени речення.

Якими частинами мови виражені підмет та присудок?

Перевірка з коментуванням другого речення.

3.  Підсумок.

4.1. Гра « Істоти – неістоти».

(Якщо називається істота – діти плескають у долоні).

( дерево, лікар, криниця, верблюд, джміль, щоденник, пенал, мураха,

літак, президент).

Які труднощі були при виконанні домашнього завдання?

Рекомендую тим, хто помилявся, повторити правила.

На мою думку, сьогодні гарно попрацювали та каліграфічно записали вправу 

Ось і пролунав дзвінок.

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі !

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку