Самопідготовка в 3 класі

Про матеріал
Самопідготовка «Незвичайна подорож у місто Кмітливих» (Слайд. 1) Мета: розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, формувати навички раціональ¬ного використання часу; закріпити і систематизувати знання дітей отримані на уроках, виконати домашнє завдання, працювати над розвитком мовлення, збагаченням словникового запасу, розвивати увагу, спостережливість, виховувати прагнення до знань.
Перегляд файлу

Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ст. №12

Донецької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення 

на тему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала : вихователь 3 класу

Крамнова Віта Олексіївна

 

Святогірськ

2019р.

 Самопідготовка «Незвичайна подорож у місто Кмітливих» (Слайд. 1)

Мета:  розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, формувати навички раціональ­ного використання часу; закріпити і систематизувати знання дітей отримані на уроках, виконати домашнє завдання, працювати над розвитком мовлення, збагаченням словникового запасу, розвивати увагу, спостережливість, виховувати прагнення до знань. (Слайд. 2)
 

                                                   Хід самопідготовки  

І. Організаційна частина
Створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань; підготовка робочого місця до занять; повторення пам’ятки про раціональні шляхи і послідов­ність виконання домашніх завдань
Вихователь. Діти, сьогодні до нас завітали гості. Привітаймося з ними.

Раді вітати Вас в нашій оселі.

Зичимо щастя, здоровя, добра.

Вихователь.  

Сядьте, діти, всі гарненько,

                          Руки покладіть рівненько,

                          Голову вище підніміть,

                          Свої плечі розведіть.

                          На мене уважно подивіться

                          І легенько посміхніться.

Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати під девізом.

Девіз самопідготовки: (Слайд. 3)
"Працюй наполегливо, швидко, старанно, 
Щоб кожна хвилина не втратилась марно." 

- звіт чергового

- уточнення домашнього завдання

- вибір консультантів

ІІ. Основна частина

Вихователь.  Сьогодні ми здійснимо уявний туристичний похід. А що ми візьмемо у похід?

(- Пам’ять, увагу, знання.) 

- Але перш ніж вирушити в дорогу, давайте пригадаємо правила дорожнього руху  (“Я - пасажир”, “Я - пішохід”) та правила поведінки на залізничому вокзалі.

(Діти розповідають правила, доповнюють відповіді один одного).

Вихователь. Добре, молодці, правила ви знаєте та, сподіваюсь, завжди виконуєте. Тоді в путь. Наша подорож починається з виконання домашнього завдання з української мови.

Українська мова С. 80 впр. 186, повторити правила.

Вирушаємо в похід. (Слайд. 4) Ходімо!

- Ми прийшли на станцію «Хвилинка».

  1. Станція «Хвилинка». (Слайд. 5) (Звук на станции.)

-Щоб вирушити далі нам потрібні квитки. Для того щоб отримати квиток нам потрібно повторити і розповісти правила.

 - Повторення правил.

Вихователь: Молодці. Правила ви знаєте гарно, подивимось, як ви вмієте застосовувати їх на практиці.

 - Ви отримали квитки. А зараз проходьте в свої вагони (ряди парт), займайте та зручно влаштовуйтесь на своїх місцях, спинку тримайте рівно. Наш потяг вирушає до наступної зупинки. Щоб потрапити на цю зупинку нам необхідно виконати домашнє завдання з української мови.

Але перш ніж приступити до виконання домашнього завдання, давайте повторимо правила виконання письмових завдань.

(Слайд. 6) Памятка при виконанні завдань з української мови

1. Сядь зручніше.

2. Прочитай завдання, подумай, подивись, які правила слід застосовувати при виконанні цього завдання? Якщо забув, подивися у підручник.

3. У разі потреби переглянь аналогічні завдання, виконані в класі під керівництвом учителя.

4. Не поспішаючи, приступай до виконання завдання.

5. Пиши не кваплячись, але і не надто повільно. Не відволікайся.

6. Використовуй час призначений для виконання завдання.

7. Якщо не розумієш, спитай у вихователя.

8. Виконай завдання, перевір правильність його виконання. 

Вихователь: Тепер прочитайте завдання. Які правила потрібно тут застосувати? (Відповіді дітей.) Для їхнього виконання потрібно використати правила, які ми з вами повторили. Кому не зрозуміло як виконувати завдання?

Отже, відкриваємо свої зошити, кладемо навскоси. І трішки розімнемо наші пальчики.

Пальчикова гімнастика (Слайд. 7)

Покажіть свої долоньки, складіть пальчики так, щоб були схожі на листочки. А тепер сніжинки (розкрити пальчики). Сніжинки повільно летять і тиха лягають на парту. Згрібаємо сніг і робимо сніжки. А тепер пограємо в сніжки, вперед (діти роблять рухи руками, імітуючи кидання сніжок).

Молодці! Приступайте до самостійного виконання домашнього завдання.

В дорозі ми будемо 10-15 хвилин. Поїхали.

(Слайд. 7) (Звук отправляющося потягу)

САМОСТІЙНА ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА УЧНІВ

 (Вихователь проходить між рядами, за потреби надає індивідуальну допомогу учням, які слабко встигають, стежить за посадкою учнів під час письма, правильністю оформлення роботи.) 

КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 

1. Самоперевірка роботи учнями 

2. Взаємоперевірка

Учні обмінюються зошитом з сусідом по парті та перевіряють роботи своїх товаришів.
3. Контроль вихователя 

Ми з вами підїжджаємо до станції. Будь ласка, передайте зошити на першу парту і підготуйтеся до виходу. (Діти передають зошити та готуються до виконання наступного уроку).
(Слайд. 8) (Звук прибуваючого потягу)

 - Швидкісний потяг доставив нас до станції  «Весела». Тут ми відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку.

(Слайд. 9) Фізкультхвилинка.
( Під музику діти виконують фізкультхвилинку.)

Молодці. Ви трішки відпочили, а зараз вирушаемо далі.

Виховатль:  Ми так довго їхали та йшли і до мосту підійшли.(Слайд. 10)     А щоб перейти нам міст і потрапити в місто Кмітливих, потрібно виконати роботу з літературного читання (с.76, читати відповідати на питання).

Але перш ніж приступити до виконання домашнього завдання, давайте повторимо правила виконання завдань з літературного читання.

(Слайд. 11) ЯК ГОТУВАТИ ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1. Прочитай текст, відміть слова при читанні яких допустив помилки.

2. Попрацюй окремо над цими словами.

3. З’ясуй значення всіх незрозумілих слів.

4. При повторному читанні готуйся виконати дане тобі завдання (відповіді на питання).

5. Перевірте один одного (відповіді на питання).

Вихователь: Тепер прочитайте текст один раз про себе, потім ми ланцюжком прочитаємо в голос і дамо відповіді на питання. На виконання завдання у вас є 15-20 хвилин. Починаємо.

САМОСТІЙНА ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА УЧНІВ

Тлумачення незрозумілих слів.

СЛЬОТА́ВИЙ - Сирий, з дощем або мокрим снігом, з багном на землі. 

ЗАМЕ́Т - Наметена вітром кучугура снігу.

БУРУ́ЛЬКА - Льодинка, що утворилася при стіканні рідини і має форму загостреної донизу палички. 

(Вихователь стежить за виконанням завдання, пояснює незрозумілі, дітям, слова. Перевіряє зошити з виконаним домашнім завданням з української мови.)

КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

 1. Взаємоперевірка відповідей на питання. (Робота в парі) 

2. Контроль вихователя.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

(Слайд. 11) - Ну ось ми і потрапили в місто Кмітливих, тепер ми можемо підвести підсумок нашої подорожі.

Підсумки самопідготовки:

Вихователь. Що ви відчуваєте? Вам сподобалось? Чи отримали ви задоволення від нашої подорожі?

  1. Аналіз старанності, дисциплінованості, організованості учнів під час роботи.

- Ви – молодці! Справилися з усіма завданнями, були старанними, охайними та працьовитими. Наша подорож закінчується, сідайте в автобус і ми повертаємося в клас.

2. Проведення конкурсу «Кращий зошит».

«Самопідотовку час кінчати

Треба йти відпочивати!»

(Слайд. 12) ДЯКУЮ!

 

docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
2364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку