Самостійна робота 4 клас
1.Спиши словосполучення , ужиті в переносному значенні
Солодкі хвилини , солодкі цукерки , солодка земля , солодка диня , солодкий сон.
2. Розташуй слова в алфавітному порядку, познач наголос.
Слова поділи рисками для переносу.
Метелик , абрикос, читання, літак, юшка, бензин, явір, огірок, щітка, ворона, квітка.
3.Розбери слова за будовою
Підводник зачарований
4.Спиши і встав пропущені букви
Ч..ревики , пш..ниця , кор..дор , хо..ьба , ле..кий , про..ьба , сте..ка , відга..ка , пр..гарний , пр..гадувати , бе..зубий , ро..сада.
5. Допиши префікс з - або с-
..казати , ..в’язати , .. питати , .. шити , .. фотографувати , ..творити , ..мусити , ..тискати .
Оцініть свою роботу
Мені все вдалося |
Мені знадобилася допомога |
Мені ще варто попрацювати |
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА РОЗДІЛОМ «ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 3 КЛАСІ»
( ДИКТАНТ ІЗ ЗАВДАННЯМ )
1.Диктант
Прихід осені
Вранці Оля виглянула у вікно й не впізнала побаченого.
Зелене листя на деревах змінилося на жовте, оранжеве й навіть коричневе. Сонце за вікном не світило так яскраво. Вдень Оля пішла до парку. Осінь розмалювала його всіма барвами. Дівчинка йшла килимом із різнобарвних листочків. Вона набрала повний оберемок жовтогарячих і червоних листочків, підкинула їх угору. Листочки закружляли у вальсі з вітерцем.
Чудова золота осінь! (64сл.)
2. Бланк оцінювання
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Сформовано (√ ) / формується |
|
||
Пише розбірливо, перевіряє написане , виправляє помилки |
Диктант |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мови |
1-5 |
|