Самостійна робота 4 клас

Про матеріал
Самостійна робота 4 клас 1.Спиши словосполучення , ужиті в переносному значенні Солодкі хвилини , солодкі цукерки , солодка земля , солодка диня , солодкий сон. 2. Розташуй слова в алфавітному порядку, познач наголос. Слова поділи рисками для переносу. Метелик , абрикос, читання, літак, юшка, бензин, явір, огірок, щітка, ворона, квітка. 3.Розбери слова за будовою Підводник зачарований 4.Спиши і встав пропущені букви Ч..ревики , пш..ниця , кор..дор , хо..ьба , ле..кий , про..ьба , сте..ка , відга..ка , пр..гарний , пр..гадувати , бе..зубий , ро..сада. 5. Допиши префікс з - або с- ..казати , ..в’язати , .. питати , .. шити , .. фотографувати , ..творити , ..мусити , ..тискати . Оцініть свою роботу Мені все вдалося Мені знадобилася допомога Мені ще варто попрацювати
Перегляд файлу

Самостійна робота 4 клас

1.Спиши словосполучення , ужиті в переносному значенні

Солодкі хвилини , солодкі цукерки , солодка земля , солодка диня , солодкий сон.

2. Розташуй слова в алфавітному порядку, познач наголос. 

Слова поділи рисками для переносу.

Метелик , абрикос, читання, літак, юшка, бензин, явір, огірок, щітка, ворона, квітка.

3.Розбери слова за будовою

Підводник           зачарований

4.Спиши і встав пропущені букви

     Ч..ревики , пш..ниця , кор..дор , хо..ьба , ле..кий , про..ьба , сте..ка , відга..ка , пр..гарний , пр..гадувати , бе..зубий , ро..сада.

5. Допиши префікс  з -    або  с-

  ..казати ,  ..в’язати , .. питати , .. шити , .. фотографувати , ..творити , ..мусити , ..тискати . 

 

Оцініть свою роботу

Мені все вдалося

Мені знадобилася допомога

Мені ще варто попрацювати

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

ЗА РОЗДІЛОМ «ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 3 КЛАСІ»

( ДИКТАНТ ІЗ ЗАВДАННЯМ )

1.Диктант

 

Прихід осені

 

Вранці Оля виглянула у вікно й не впізнала побаченого.

 Зелене листя на деревах змінилося на жовте, оранжеве й навіть коричневе. Сонце за вікном не світило так яскраво. Вдень Оля пішла до парку. Осінь розмалювала його всіма барвами. Дівчинка йшла килимом із різнобарвних листочків. Вона набрала повний оберемок жовтогарячих і червоних листочків, підкинула їх угору. Листочки закружляли у вальсі з вітерцем.

 Чудова золота осінь! (64сл.)

 

2. Бланк оцінювання

 

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Сформовано (√ ) / формується

 

Пише розбірливо, перевіряє написане , виправляє помилки

Диктант

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мови

1-5

 

 

docx
Додано
2 жовтня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку