Діленя звичайних дробів. Знаходження числа за значенням його дробу.
6 клас НУШ. модульна програма Істер
I варіант |
II варіант |
|
1.Знайдіть число, якщо його дорівнює 9. |
2. Виконайте ділення: а) ; б) . |
2. Виконайте ділення: а) ; б) . |
3. Знайдіть корінь рівняння . |
3. Знайдіть корінь рівняння . |
4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,24 : |
4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,32 : |
5. Петрик, Івасик і Михайлик збирали гриби. Петрик зібрав усіх грибів, Івасик – , а Михайлик – 55 грибів. Скільки всього грибів зібрали три хлопчики? |
5. У саду ростуть яблуні, груші та сливи. Яблуні становлять усіх дерев, груші –, а сливи – дерева. Скільки всього дерев у саду? |
6. Якщо невідоме число збільшити в 2,6 раза, а потім до утвореного числа додати 7 то отримаємо 16,5.Знайди невідоме число. |
6. Якщо невідоме число зменшити в 1,5 раза, а потім від утвореного числа відняти 2 то отримаємо. Знайди невідоме число. |
ІІІ варіант |
IV варіант |
|
1.Знайдіть число, якщо його дорівнює 9. |
2. Виконайте ділення: а) ; б) . |
2. Виконайте ділення: а) ; б) . |
3. Знайдіть корінь рівняння . |
3. Знайдіть корінь рівняння . |
4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,24 : |
4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,32 : |
5. Петрик, Івасик і Михайлик збирали гриби. Петрик зібрав усіх грибів, Івасик – , а Михайлик – 55 грибів. Скільки всього грибів зібрали три хлопчики? |
5. У саду ростуть яблуні, груші та сливи. Яблуні становлять усіх дерев, груші –, а сливи – дерева. Скільки всього дерев у саду? |
6. Якщо невідоме число збільшити в 2,6 раза, а потім до утвореного числа додати 7 то отримаємо 16,5.Знайди невідоме число. |
6. Якщо невідоме число зменшити в 1,5 раза, а потім від утвореного числа відняти 2 то отримаємо. Знайди невідоме число. |