Самостійна робота. Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за значенням його дробу

Про матеріал

Діленя звичайних дробів. Знаходження числа за значенням його дробу.

6 клас НУШ. модульна програма Істер

Перегляд файлу

I варіант

II варіант

  1. Знайдіть число, якщо його дорівнює 7.
    А) 24   Б)21   В)    Г)

1.Знайдіть число, якщо його дорівнює 9.
А) 36   Б)28  В)    Г)

2. Виконайте ділення:

а) ;     б) .

2. Виконайте ділення:

а) ;         б) .

3. Знайдіть корінь рівняння .

3. Знайдіть корінь рівняння .

4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,24 :

4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,32 :

5. Петрик, Івасик і Михайлик збирали гриби. Петрик зібрав усіх грибів, Івасик – , а Михайлик – 55 грибів. Скільки всього грибів зібрали три хлопчики?

5. У саду ростуть яблуні, груші та сливи. Яблуні становлять усіх дерев, груші –, а сливи – дерева. Скільки всього дерев у саду?

6. Якщо невідоме число збільшити в 2,6 раза, а потім до утвореного числа додати 7    то отримаємо 16,5.Знайди невідоме число.

6. Якщо невідоме число зменшити в 1,5 раза, а потім від утвореного числа відняти 2 то отримаємо. Знайди невідоме число.

 

 

 

ІІІ варіант

IV варіант

  1. Знайдіть число, якщо його дорівнює 7.
    А) 24   Б)21   В)    Г)

1.Знайдіть число, якщо його дорівнює 9.
А) 36   Б)28  В)    Г)

2. Виконайте ділення:

а) ;     б) .

2. Виконайте ділення:

а) ;         б) .

3. Знайдіть корінь рівняння .

3. Знайдіть корінь рівняння .

4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,24 :

4.Перетвори десятковий дріб на звичайний та обчисли: 0,32 :

5. Петрик, Івасик і Михайлик збирали гриби. Петрик зібрав усіх грибів, Івасик – , а Михайлик – 55 грибів. Скільки всього грибів зібрали три хлопчики?

5. У саду ростуть яблуні, груші та сливи. Яблуні становлять усіх дерев, груші –, а сливи – дерева. Скільки всього дерев у саду?

6. Якщо невідоме число збільшити в 2,6 раза, а потім до утвореного числа додати 7    то отримаємо 16,5.Знайди невідоме число.

6. Якщо невідоме число зменшити в 1,5 раза, а потім від утвореного числа відняти 2 то отримаємо. Знайди невідоме число.

 

docx
Додано
10 листопада
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку