Самостійна робота "Добування та властивості кисню"

Про матеріал
Містить два варіанти різнорівневих і різнопланових завдань для визначення рівня засвоєння семикласниками знань про лабораторні способи добування, фізичні та хімічні властивості кисню а також сформованості вмінь ідентифікувати оксиди, складати їхні формули та півняння реакцій окиснення простих і складних речовин. Рекомендується для здійснення проміжного контролю при вивченні теми.
Перегляд файлу

Самостійна робота з теми

«Оксиген. Кисень»

І варіант

Рівень І. У завданнях 1 – 6 виберіть ОДНУ правильну відповідь (0,5 бала за завдання)

  1.               Вкажіть хімічну формулу кисню.
    1.               O;     б) О2;     в) Н2;     г) О3;
  2.               Кисень в лабораторії одержують розкладанням:
    1.               СО2;     б) K2SO3;     в) Н2О;     г) Н2О2;
  3.               Вкажіть букву, під якою наведено формули оксидів:
    1.               Н2О, Li2O, NaOH;     б) Na2O, NaCl, Cl2O7;      
      в) СО2, СО, CuO;                г) NH3, CO, K2O;
  4.               Вкажіть молекулярну масу кисню:
    1.               16,     б) 8,     в) 32,     г) 48

5. Із зазначених методів назвіть той, яким не одержують кисень в лабораторії:

а)  каталітичний розклад гідроген пероксиду;

б)  термічний розклад калій перман­ганату;

в)  окиснення ртуті. 

г) розклад води електричним струмом

6. Реакції, під час яких з однієї складної речовини утворюєть­ся дві або більше нових речовин (простих чи складних), назива­ються:

а) розкладу;       б) сполучення;   в) горіння.   г) окиснення.

 

Рівень ІІ (1 бал за завдання)

7. Установіть відповідність між назвою оксиду та його формулою:

          1) Купрум (І) оксид    а) FeO

  1. Купрум (ІІ) оксид             б) CuO

3) Ферум (ІІІ) оксид             в) Fe2O3

4) Нітроген (V) оксид              г) N2O5

                                                                       д) Cu2O

8. Розставте коефіцієнти, вкажіть їх суму:

          1) Al + O2  → Al2O3     а) 7

2) S + O2 → SO2               б) 5

3) S + O2 → SO3               в) 3

4) KMnO4 → K2MnO4 + O2 + MnO2            г) 9

                                                                                 д) 6

9. Укажіть правильно зазначені фі­зичні властивості кисню:

а)  синій газ, без запаху, без смаку, легший за повітря;

б)  безбарвний газ, без запаху, без смаку, важчий за повітря;

в)  за звичайних умов синя рідина з приємним запахом.

г) безбарвний газ, без запаху, легший за повітря;   

 д) підтримує горіння;

е) погано розчиняється у воді.

Рівень ІІІ (1,5 балів за завдання)

10. Складіть формули оксидів:

  1. Натрію,     б) Хрому (VІ),     в) Феруму (ІІІ),     г) Кальцію.

11. Складіть рівняння реакцій:

  1. Р + О2
  2. С2Н2 + О2
  3. К + О2

Рівень ІV (3 бали за завдання)

  1. Яка масова частка Оксигену в CrO3?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота з теми

«Оксиген. Кисень»

ІІ варіант

Рівень І. У завданнях 1 – 6 виберіть ОДНУ правильну відповідь (0,5 бала за завдання)

1. Хімічний символ Оксигену:

а)  О;      б)   О2;      в)   Н2О.                                       

2. Речовини, що прискорюють швидкість реакції, але не вхо­дять до складу її продуктів, на­зиваються:

а)  реагенти;     б)  оксиди;      в)  каталізатори;       г) окисники.

3. Реакції, під час яких з кількох ви­хідних речовин утворюється одна складна речовина, називаються реакціями:

а)  розкладу;     б)  сполучення;    в)  горіння;      г) окиснення.

4. Сполуки, утворені двома елемен­тами, одним з яких обов'язково є Оксиген, називаються:

а)  реагенти;      б)  оксиди;     в)  каталізатори;   г) продукти

5. В якому з варіантів серед сполук є тільки оксиди:

а) SO2,  Al2O3,   ZnO,  O2;

б) КМnO4,  K2O,  FeO,  KСlO3;

  в) P2O5,  CO,  CO2,  NO2;

 г) NO,PbO2, HCl, BaSO4.

6. Двоє семикласників обговорювали хімічні властивості кисню. Перший висловив думку, що кисень реагує лише з простими речовинами. Другий сказав, що до хімічних властивостей кисню відноситься його здатність підтримувати горіння. Хто з них має рацію?

а) лише перший;   б) лише другий;   в) обидва праві;  

г) обидва помиляються.

 

Рівень ІІ (1 бал за завдання)

7. Установіть відповідність між назвою оксиду та його формулою:

1) Фосфор (V) оксид                                     а) P2O3

2) Нітроген (ІІ) оксид                                    б) NO2

3) Фосфор (ІІІ) оксид                                     в) NO

4) Нітроген (IV) оксид                                   г) P2O5

                                                                          д) N2O5

 

 

8. Розставте коефіцієнти, вкажіть їх суму:

С + О2=СО                                              а)  6  

32=NО+Н2О                                  б) 19

СS22=СО2+SО2                                     в) 5

Fe + O2 = Fe3O4                                        г) 8

                                                            д) 7

9. Позначте реакції сполучення. 

А) CaCO3 + SO2 = CaSO3 + CO2

 Б) Na2О + H2O = 2NaOH

 В) CaO + CO2 = CaCO3

Г) 2HgO = 2Hg + O2

 Д) Pb + O2 = PbO2

 Е) 2NaNO3 = 2NaNO2 + O2

Рівень ІІІ (1,5 балів за завдання)

10. Складіть формули оксидів:

А)літію;   б) брому (V);   в) хрому (ІІІ),    г)цинку.

11. Складіть рівняння реакцій:

А) Mg + O2 =

Б) S + O2 =

В) C6H12 +O2 =

 

Рівень ІV (3 бали за завдання)

  1. Яка масова частка Оксигену в Cl2O3?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єнікеєва Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
2759
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку