Самостійна робота. "Календарно-обрядова поезія. Пісні весняного циклу". 6 клас НУШ

Про матеріал
Питання самостійної роботи охоплюють як теоретичну складову, так і перевірку умінь самостійно аналізувати тексти календарно-обрядових пісень.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Веснянки

  1. Для того, щоб допомогти весні подолати зиму, топили в річці солом’яне опудало …(кого або чого) ???
  2. Під час виконання весняних обрядів імітували рухи, характерні для …(закінчіть речення)
  3. До якого циклу календарно-обрядових пісень належать веснянки?
  4. Хто, за народними уявленнями, приносив на своїх крилах весну?
  5. Гаївки виконували тільки під час якого християнського свята?
  6. За допомогою пісень люди передавали свою … природі, щоб усе живе навколо прокинулося (вставте пропущене слово)
  7. Як називається художній засіб, коли неживим предметам надають ознаки живої істоти?
  8. Стор. 12 підручника, завдання 2: розгадайте назву художнього засобу.
  9. Стор. 12 підручника, завдання 3: запишіть НАЗВУ основного художнього засобу в уривку народної пісні.
  10. Між ким відбувається діалог у пісні «Ой весна, весна – днем красна»?
  11. Що САМЕ весна принесла людям?
  12. Випишіть із пісні «Ой весна, весна – днем красна» ТРИ зменшено-пестливих слова.
zip
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку