Самостійна робота. "Календарно-обрядова поезія. Пісні літньо-осіннього циклу. Робота з текстами пісень". 6 клас НУШ

Про матеріал
Питання самостійної роботи охоплюють як теоретичну складову, так і перевірку умінь самостійно аналізувати тексти календарно-обрядових пісень літньо-осіннього циклу.
Зміст архіву
Перегляд файлу

 Купальські пісні (стор. 17 – 20)

  1. Як називається одне з найдавніших дохристиянських свят, яке припадало на день літнього сонцестояння?
  2. У день літнього сонцестояння ніч є найдовшою чи найкоротшою?
  3. ЩО мав символізувати вогонь, який горів під час свята дуже високо?
  4. Магічні дії з вогнем і водою допомагали хліборобам духовно … перед жнивами (вставте пропущене слово)
  5. Сучасна назва свята пов’язана з іменем пророка…(назвіть його ім’я)
  6. Під час свята хлопці розпалювали багаття, а дівчата пускали по воді…(ЩО пускали по воді дівчата?)
  7. Символом безкінечності й дівочої долі у купальських піснях був …(назвіть цей предмет)
  8. ЩО, за народними віруваннями, цвіте раз на рік і приносить щастя?
  9. ЩО відображало мрії дівчат про заміжжя, прощання з вільним життям? Їх виконували біля вогнища.
  10.  Яка пора року вважалася порою весіль?
  11. Віночок із пісні «Заплету віночок» вішали над дверима, АБО пускали по воді, АБО дарували коханим, АБО надівали на голову? (оберіть одну відповідь)
  12. Розгадайте ребуси, завдання 2, стор. 20 підручника.
zip
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку