Самостійна робота. "Календарно-обрядова поезія. Русальні пісні". 6 клас НУШ

Про матеріал
Питання самостійної роботи охоплюють як теоретичну складову, так і перевірку умінь самостійно аналізувати тексти календарно-обрядових пісень.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Русальні пісні (стор.14-17)

  1. Як, за народною уявою, називаються дівчата або молоді жінки, які під час купання втопилися?
  2. ХТО або ЩО викликає цих дівчат (жінок) з води?
  3. З якою метою люди посипали долівку пахучим зіллям (лепехою, аїром), а на підвіконня клали головки часнику, гілочки полину й м’яти?
  4. Якого кольору було волосся у русалок?
  5. Якщо русалки зустрічали дівчину або хлопця, могли залоскотати тих до смерті, бо їм подобався людський … (вставте слово-відповідь)
  6. ЩО попросила русалка у дівчат? (пісня «У ржі на межі»)
  7. Яке значення має слово «худенька» (сорочка)? (пісня «У ржі на межі»)
  8. До кого обіцяла відпустити дівчину русалка у пісні «Ой біжить, біжить мала дівчина»?
  9. Випишіть із пісні «Проведу я русалочку до бору» пестливі слова (мінімум 3) -2б.
  10. Установіть відповідність між провідним мотивом і назвою русальної пісні (одна пісня є зайвою)

ПРОВІДНИЙ МОТИВ     НАЗВА ТВОРУ

  1. Людям краще уникати         А. «У ржі на межі»

     зустрічі з русалками.         Б. «Ой біжить, біжить мала

  1. Небезпечно в русальний тиждень                                                    дівчина»

ходити біля річки.          В.«Проведу я русалочку до броду»

 

  1.    1б.
  2.    1б.

 

zip
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку