Самостійна робота. "Календарно-обрядова поезія. Жниварські пісні". 6 клас НУШ

Про матеріал
Питання самостійної роботи охоплюють як теоретичну складову, так і перевірку умінь самостійно аналізувати тексти календарно-обрядових пісень, визначати їх особливості та характерні риси.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Жниварські пісні. (стор. 20-23)

  1. Кому після завершення жнив надівали вінок із колосся?
  2. Що після завершення жнив прикрашали червоною стрічкою і заносили до хати?
  3. На Різдво саме із останнього снопа робили … (що?)
  4. ЩО господар вішав на стіні й зберігав до осені, щоб із ЙОГО зерна розпочати сівбу озимини?
  5. Незжаті колоски, залишені на полі, обв’язані стрічками і оздоблені квітами, називали …
  6. Скільки груп виділяють в жниварських піснях?
  7. Назвіть знаряддя праці, які згадано в пісні «Там у полі криниченька».
  8. Із пісні «Маяло житечко, маяло» випишіть три епітети.
  9. Доброзичливо чи зневажливо, на вашу думку, змальовано хлопців, дівчат, молодиць у пісні «Там у полі криниченька»?
  10.                    Установіть відповідність (одна пісня є зайвою)

     УРИВОК З ПІСНІ    НАЗВА ПІСНІ

  1. Зимувало в пір’ячку,        А. «Там у полі криниченька».

Літувало в зіллячку.       Б. «Маяло житечко, маяло»

  1. Там женчики жали,        В. «Заплету віночок»

Золоті серпи мали…       Г. «Купайло, Купайло!»

  1. Котився віночок по полю

Просився у женчиків додому…

 

zip
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку