Самостійна робота "Множення раціональних чисел"

Про матеріал
Розробка містить бланк завдань, бланк відповідей - шифратор та історичну довідку про походження зашифрованого математичного терміну.
Перегляд файлу

1.5.Тема: Множення раціональних чисел.

Мета: - повторити правило множення на 10,100,1000  та 0,1; 0,01…;

           - повторити властивості множення;

           - сформувати уміння учнів виділяти зручні множники;

           - сформувати уміння виконувати множення чисел з різними

             знаками. 

Пригадаємо зручні множники:

2 • 5 = 10

4 • 25 = 100

8 • 125 = 1000

Пригадаємо властивості множення:

1) а • 0 =

2) а • 1 =

3)  а • в =

4)  а • ( в • с) =

5)  а • ( в + с) =

 

Завдання:

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=                                                                        л

2

4 • (-3,14) • 2,5 =                                                                         о

3

0,8 • (-3,14) •125 =                                                                      г

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =                                                                    а   

5

- 12,5 •31,4 • 8 =                                                                          р         

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =                                                                         и                                       

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =                                                                    ф  

8

- 0,08 • 314 • (-125) =                                                                  м

Шифратор

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

 

 

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

1

- 0,2 • 3,14 • (-5)=

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

2

4 • (-3,14) • 2,5 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

3

0,8 • (-3,14) •125 =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

4

- 0,5 • 3,14 • (-0,2) =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

5

- 12,5 •31,4 • 8 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

6

- 0,5 • 314 • 0,2 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

7

- 0,4 • (- 314) • 2,5 =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

8

- 0,08 • 314 • (-125) =

 

 

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

31,4

314

31400

-31,4

3140

-31400

3,14

В

Ф

У

О

М

Е

Л

0,314

- 0,314

- 3,14

-314

-3140

0,0314

314000

А

Б

И

Г

Р

Н

З

 

Логари́фм або логари́тм[1] (від грец. λόγος — «слово», і грец. ἀριθμός «число») .

     Логарифмом додатного числа b за основою а, де       а > 0, а  1, називається показник степеня, до якого треба піднести число а, щоб одержати число b.

                  Наприклад:   log28 = 3, оскільки 23 = 8;

 

     Логарифми було введено Джоном Непером на початку XVII століття як засіб спрощення розрахунків. Їх швидко почали застосовувати науковці та інженери для пришвидшення виконання обчислень із застосуванням логарифмічних лінійок і таблиць логарифмів. Логарифм дозволяє прискорити множення багатозначних чисел шляхом складання їх логарифмів.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8f/Slide_rule_example2_with_labels.svg/450px-Slide_rule_example2_with_labels.svg.png

docx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку