1.6. Тема: Ділення раціональних дробів.
Мета: сформувати уміння та навички учнів:
Завдання:
1 |
- : ( - |
2 |
- : |
3 |
- : |
4 |
- : |
5 |
- 1 : 4 |
6 |
- 4 : (-2 |
7 |
-7 : |
8 |
-5 : (-1 |
9 |
- 3 : (- |
Шифратор
Відповіді розташуйте у порядку зростання. (Відповідь: Ератосфен)
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |
1 |
- : ( - |
1 |
- : ( - |
1 |
- : ( - |
2 |
- : |
2 |
- : |
2 |
- : |
3 |
- : |
3 |
- : |
3 |
- : |
4 |
- : |
4 |
- : |
4 |
- : |
5 |
- 1 : 4 |
5 |
- 1 : 4 |
5 |
- 1 : 4 |
6 |
- 4 : (-2 |
6 |
- 4 : (-2 |
6 |
- 4 : (-2 |
7 |
-7 : |
7 |
-7 : |
7 |
-7 : |
8 |
-5 : (-1 |
8 |
-5 : (-1 |
8 |
-5 : (-1 |
9 |
- 3 : (- |
9 |
- 3 : (- |
9 |
- 3 : (-
|
1 |
- : ( - |
1 |
- : ( - |
1 |
- : ( - |
2 |
- : |
2 |
- : |
2 |
- : |
3 |
- : |
3 |
- : |
3 |
- : |
4 |
- : |
4 |
- : |
4 |
- : |
5 |
- 1 : 4 |
5 |
- 1 : 4 |
5 |
- 1 : 4 |
6 |
- 4 : (-2 |
6 |
- 4 : (-2 |
6 |
- 4 : (-2 |
7 |
-7 : |
7 |
-7 : |
7 |
-7 : |
8 |
-5 : (-1 |
8 |
-5 : (-1 |
8 |
-5 : (-1 |
9 |
- 3 : (- |
9 |
- 3 : (- |
9 |
- 3 : (- |
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |
-3 |
- |
|
1 |
- 6 |
-1 |
-1 |
і |
т |
б |
с |
е |
р |
а |
3 |
-3 |
- |
3 |
6 |
|
9 |
є |
в |
о |
ф |
к |
г |
н |