Самостійна робота на тему: Опорно-рухова система людини. Варіант І
Учня (учениці) 8 класу ____________________________________________
а) хондроцити; б) остеоцити; в) хондробласти; г) остеони;
а) шви; б) суглоби; в) сухожилля; г) фасції;
а) 30-31; б) 33-34; в) 35-36; г) лише 40;
а) атлант; б) епістрофей: в) корифей; г) протоатлант;
а) тонусом; б) скороченням; в) роботою; г) напругою;
а) міжклітинна речовина; б) фасція; в) міозин; г) актин;
а) актин, міозин; б) гемоглобін, міоглобін; в) міозин, колаген; г) колаген, гемоглобін.
а) головка, хвіст, черевце; б) початок, середина, кінець; в) сухожилля, тіло; г) початок, кінець, черевце.
1 – череп;
2 – грудину;
3 – ліктьову кістку;
4 – велику гомілкову кістку;
11*.Додаткове завдання:
Опишіть значення м’язів в організмі людини
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота на тему: Опорно-рухова система людини. Варіант ІІ
Учня (учениці) 8 класу ____________________________________________
а) хондроцити; б) остеоцити; в) хондробласти; г) остеони;
а) шви; б) суглоби; в) сухожилля; г) фасції;
а) 30-31; б) 33-34; в) 35-36; г) лише 40;
а) атлант; б) епістрофей: в) корифей; г) протоатлант;
а) біцепс; б) тріцепс; в) кравецький м’яз; г) язик;
а) міжклітинна речовина; б) фасція; в) міозин; г) актин;
а) актин, міозин; б) гемоглобін, міоглобін; в) міозин, колаген; г) колаген, гемоглобін.
а) головка, хвіст, черевце; б) початок, середина, кінець; в) сухожилля, тіло; г) початок, кінець, черевце.
1 – ключицю;
2 – плечову кістку;
3 – променеву кістку;
4 –малу гомілкову кістку;
11*.Додаткове завдання:
Опишіть значення кісток в організмі людини
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________