Тема: Теорема Піфагора.
8 клас
Мета: сформувати в учнів уміння відтворювати зміст теореми Піфагора; застосовувати її для розв'язування задач на знаходження невідомих елементів у прямокутному та рівнобедреному трикутнику, прямокутнику та трапеції.
Бланк завдань:
1 варіант |
2 варіант |
1.У прямокутному трикутнику катети 15 см і 36 см. Знайти гіпотенузу. |
1.У прямокутному трикутнику катети 9 см і 40 см. Знайти гіпотенузу. |
2. Гіпотенуза прямокутного трикутника 65 см, а катет 33 см. Знайти другий катет. |
2. Гіпотенуза прямокутного трикутника 85 см, а катет 36 см. Знайти другий катет. |
3.У рівнобедреному трикутнику висота 35 см , а основа 24 см. Знайти бічну сторону. |
3.У рівнобедреному трикутнику висота 24 см , а основа 14 см. Знайти бічну сторону. |
4.Сторони прямокутника 16 і 63 см. Знайти діагональ прямокутника. |
4.Сторони прямокутника 28 і 45 см. Знайти діагональ прямокутника. |
5.У рівнобедреній трапеції бічна 29 см, а основи 11 см і 51 см. Знайти висоту трапеції. |
5.У рівнобедреній трапеції бічна 65 см, а основи 13 см і 45 см. Знайти висоту трапеції. |
6.Катети прямокутного трикутника відносяться як 8:15, а гіпотенуза дорівнює 34 см. Знайти периметр. |
6.Катети прямокутного трикутника відносяться як 6:8, а гіпотенуза дорівнює 20 см. Знайти периметр. |
Бланк відповідей ( спільний)
43 |
53 |
11 |
8 |
63 |
15 |
48 |
10 |
77 |
25 |
7 |
80 |
56 |
5 |
95 |
6 |
90 |
41 |
17 |
21 |
29 |
31 |
65 |
19 |
20 |
70 |
37 |
39 |
50 |
35 |