Самостійна робота по творчості Івана Драча 11 клас
(Іван Драч. «Балада про соняшник»)
1.Літературиний рід твору ?
2.Жанр твору?
3.Про що йде мова в баладі ?
4.Визначити художні засоби в творі :
А) золоті переливи - це…
Б) поезіє, … щомиті … хлопчисько відкриває тебе для себе, щоб стати навіки соняшником. – це …
В) Сонце оранжеве. – це…
Г) І застиг він на роки й століття в … захопленні»; - це ..
Д) «В соняшника були руки і ноги, було тіло…, вилазив…, рвав…, купався…, стріляв … з рогатки, стрибав», «засмагле сонце», «сонце … в переливах кучерів, у … сорочці… їхало на велосипеді». – це ..
5.Визначити стилістичні фігури:
А) Дядьку, хіба вам шкода? – це ..
Б) Поезіє, сонце моє оранжеве! – це ..
В) Він бігав наввипередки з вітром,
Він вилазив на грушу – це ..
6. Назвіть образи-символи твору, що вони символізують ?
Опрацювання ідейно-художнього змісту твору «Крила».
1)Виразне читання поезії «Крила» І. Драча.
2) Дати усні відповіді на питання під час зум конференції 10 лютого
3) письмово довести в поезії поєднана реальність і казковість (фантастичність);
Хто ще з українських письменників звертався у своїй творчості до образу крил (Назвати автора, його твір)