Самостійна робота Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі. Фонетична транскрипція

Про матеріал
Самостійна робота за темами "Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі. Фонетична транскрипція" для 5 класу розроблена у 2 варіантах. Завдання спрямовані на розрізнення твердих, м'яких та напівпом'якшених звуків, а також дзвінких та глухих, запис слів фонетичною транскрипцією. За підручником Заболотний О. В. Українська мова : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Заболотний, Віктор Заболотний. — Київ : Генеза, 2022. — 240 с. : іл. Джерела використаної інформації: https://subject.com.ua/lesson/mova/5klas_1/47.html
Перегляд файлу

Самостійна робота

Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі. Фонетична транскрипція

Варіант 1

  1. Цифровий диктант навпаки: 33, 6, 32.
  2. Поділити слова на дві колонки: у першу записати ті, що починаються дзвінкими приголосними, а в другу – глухими.

Граб, шум, храм, бублик, дятел, фінік.

  1. Записати слова фонетичною транскрипцією: брязкіт, лікар.
  2. Виписати зі слова мультфільм спочатку тверді приголосні, а потім м’які і напівпом’якшені.

ЗРАЗОК.

Дядько: тверді - [к]; м’які - [д΄]; напівпом’якшені – немає.

  1. Записати пари слів, що є відгадками шаради. Підкреслити приголосні, якими вони відрізняються.

З дзвінким усе я заливаю, з глухим на дереві зростаю.

  1. Переписати скоромовку. Замалювати синім тверді приголосні, а червоним – м’які.

Босий хлопець сіно косить,

Роса росить ноги босі (Нар. творчість).

 

 

 

 

Самостійна робота

Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі. Фонетична транскрипція

Варіант 2

  1. Цифровий диктант навпаки: 10, 38, 2.
  2. Поділити слова на дві колонки: у першу записати ті, що починаються м’якими приголосними, а в другу – твердими.

Кріт, дзьоб, ґуля, люк, ціна, будяк.

  1. Записати слова фонетичною транскрипцією: місяць, віхола.
  2. Виписати зі слова переможець спочатку дзвінкі приголосні, а потім глухі і сонорні.

ЗРАЗОК.

Бублик: дзвінкі - [б]; глухі - [к]; сонорні– [л].

  1. Записати пари слів, що є відгадками шаради. Підкреслити приголосні, якими вони відрізняються.

З дзвінким листочки я скубу, з глухим же - зрізую траву.

  1. Переписати скоромовку. Замалювати синім тверді приголосні, а червоним – напівпом’якшені.

Бабин біб розцвів у дощ.

Буде бабі біб у борщ (Нар. творчість).

 

docx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку