20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Самостійна робота "Розв'язування генетичних задач"

Про матеріал
Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________ 1. Схрещено ромашку білу (домінант гомозиготний) махрову з жовтою звичайною(домінант гомозиготний). Записати генетичну схему схрещування для Р, F1, F2.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________

  1. Схрещено ромашку білу (домінант гомозиготний) махрову з жовтою звичайною(домінант гомозиготний). Записати генетичну схему схрещування для Р, F1, F2.

 

Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________

  1. Один з подружжя має блакитні (рецесив) очі і прямий (гетерозигота, домінант) ніс, другий карі очі і кирпатий ніс (рецесив). Записати генотипи і фенотипи для батьківських форм Р і нащадків першого покоління F1

 

Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________

  1. Чорне забарвлення у собак домінує над коричневим, а коротка шерсть над довгою. Яка кількість чорних цуценят з довгою шерстю буде одержана при схрещуванні гетерозиготних за обома генами тварин?

 

Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________

  1. У малини червоний колір плодів і колюче стебло домінують над жовтим кольором плодів і гладеньким стеблом. Яке потомство буде отримане внаслідок схрещування дигетерозиготної рослини з рослиною, що має жовті плоди та гладеньке стебло.

docx
Додано
19 січня
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку