8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Самостійна робота з теми «Чисті речовини та суміші. Методи розділення сумішей»

Про матеріал
Самостійна робота з теми «Чисті речовини та суміші. Методи розділення сумішей» містить 6 варіантів,що містять як тестові завдання,так і завдання відкритого типу.
Перегляд файлу

РОЗДІЛ 1.ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ.

Самостійна робота 

з теми «Чисті речовини та суміші. Методи розділення сумішей»

 

Варіант І

1. Встановіть відповідність:

а) полуничний сироп;                             1) чиста речовина;

Описание: Картинки по запросу картинки з хіміїб) шампунь;                                              2) суміш речовин.

в) гірське повітря;

г) кисень;

ґ) кров;

д) лимонний сік;

е) цукор;

2. Назвіть суміші, що трапляються у природі.

3. Яким способом можна розділити суміш цукру з піском: а) магнітом; б) розчиненням у воді й фільтруванням; в) випарюванням; г) відстоюванням. Вкажіть, на яких властивостях речовин ґрунтуються способи їх розділення.

 

 

Варіант ІІ

1. Називаючи суміші, учень перелічив: а) молоко; б) золото; в) повітря; г) мінеральна вода; ґ) алюміній. В яких пунктах він допустив помилку?

2. Наведіть приклади чистих речовин, що трапляються у природі. Відповідь обґрунтуйте.

Описание: Картинки по запросу картинки з хімії3. Якими способами можна розділити суміш бензину з водою: а) фільтруванням; б) відстоюванням; в) дистиляцією; г) випарюванням. Вкажіть, на яких властивостях речовин ґрунтуються способи їх розділення.

Варіант ІІІ

1. Встановіть відповідність:

а) вуглекислий газ;                                        1) чиста речовина;

Похожее изображениеб) повітря;                                                       2) суміш речовин.

в) сірка;

г) молоко;

ґ) мідь;

д) спирт;

е) дистильована вода;

2. Чому парафін, скло, олія не мають постійної температури плавлення й кипіння?

3. Для розділення яких із наведених сумішей можна застосувати відстоювання: а) вода й крейда; б) цукор і вода; в) пісок і тирса; г) залізні і мідні ошурки. Чому?

Варіант IV

1. Встановіть відповідність:

а) кухонна сіль;                                        1) чиста речовина;

Описание: Похожее изображениеб) ґрунт;                                                    2) суміш речовин.

в) морська вода;

г) питна сода;

ґ) цинк;

д) краплина роси;

2. Наведіть приклади сумішей, що складаються з речовин, яких немає в природі.

3. Які способи можна використати для розділення сумішей:

а) залізних ошурок із сіркою;

б) мідних ошурок із деревним вугіллям?

Вкажіть, на яких властивостях речовин ґрунтуються способи їх розділення.

Варіант V

1. Природну воду профільтрували. Чи можна тепер стверджувати, що це чиста речовина? Відповідь обґрунтуйте. Якими способами можна отримати чисту воду?

2. Доберіть правильне закінчення речення «Вологе повітря може бути...»:

а) лише однорідною сумішшю;

б) лише неоднорідною сумішшю;

в) як однорідною, так і неоднорідною сумішшю.

3. Виберіть необхідні операції для розділення суміші цукру, крейди та деревної тирси на окремі компоненти і запишіть номери операцій у порядку їх здійснення:

Похожее изображение1) змішування з водою;

2) випарювання;

3) дія магніту;

4) фільтрування;

5) відстоювання.

Варіант VI

1. У різні склянки з водою додали і добре перемішали невеликі порції соди, дрібно розтертої цегли, бензину, спирту, виноградного соку, молока. В яких склянках утворилися однорідні суміші, а в яких – неоднорідні суміші?

Картинки по запросу картинки з хімії2. За якими із зазначених властивостей можна встановити, що є сумішшю речовин – парафін чи нафталін:

а) температура плавлення має певний інтервал;

б) неоднорідність маси;

в) колір;

3. Складіть план експерименту з розділення суміші піску, залізних ошурок і кухонної солі.

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
12 травня
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку