Самостійна робота містить чотири варіанти (3 завдання, кожне з яких оцінюється по 4 бали ), які складені відповідно до чинної програми, вікових особливостей учнів.
Самостійна робота з теми
«Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники»
І варіант |
|
№1. Вкажіть кількість електронів, відданих чи приєднаних атомами відповідно схем: а) NO3- → NO; б) SO4 2- → S0; в) O20→O-2; г) Ca0 →Ca+2. Процес окиснення чи відновлення відображає кожна з них? |
№2. Визначити ступені окиснення елементів у сполуках, знайти елемент, що має змінний ступінь окиснення і встановити у якій сполуці він може бути тільки окисником, у якій – тільки відновником, а в якій виявляти як окисні так і відновні властивості: Cr, Cr2O3, CrO3, Cr2(SO4)3, K2Cr2O7. |
№3. Складіть рівняння окисно – відновних реакцій. Доберіть коефіцієнти методом електронного балансу. Назвіть відновники та окисники. Вкажіть процеси відновлення та окиснення.
|
|
ІІ варіант |
|
№1. Вкажіть кількість електронів, відданих чи приєднаних атомами відповідно схем: а) NO3- → NO2; б) SO42- → S-2; в) H20→H+1; г) Al0 →Al+3. Процес окиснення чи відновлення відображає кожна з них? |
№2. Визначити ступені окиснення елементів у сполуках, знайти елемент, що має змінний ступінь окиснення і встановити у якій сполуці він може бути тільки окисником, у якій – тільки відновником, а в якій виявляти як окисні так і відновні властивості: Mn2O7, K2MnO4, MnO2, MnCl2, Mn. |
№3. Складіть рівняння окисно – відновних реакцій. Доберіть коефіцієнти методом електронного балансу. Назвіть відновники та окисники. Вкажіть процеси відновлення та окиснення.
|
|
ІІІ варіант |
|
№1. Вкажіть кількість електронів, відданих чи приєднаних атомами відповідно схем: а) MnO4- → Mn+2; б) S0→ SO4 2- ; в) CrO42-→Cr+3; г) C0 →C+4. Процес окиснення чи відновлення відображає кожна з них? |
№2. Визначити ступені окиснення елементів у сполуках, знайти елемент, що має змінний ступінь окиснення і встановити у якій сполуці він може бути тільки окисником, у якій – тільки відновником, а в якій виявляти як окисні так і відновні властивості: HClO, HClO4, HCl, Cl2, NaClO3.
|
№3. Складіть рівняння окисно – відновних реакцій. Доберіть коефіцієнти методом електронного балансу. Назвіть відновники та окисники. Вкажіть процеси відновлення та окиснення.
|
|
IV варіант |
|
№1. Вкажіть кількість електронів, відданих чи приєднаних атомами відповідно схем: а) MnO4- → MnO42-; б) Fe+3→ Fe0; в) NO3-→ N20; г) P0→P+5. Процес окиснення чи відновлення відображає кожна з них? |
№2. Визначити ступені окиснення елементів у сполуках, знайти елемент, що має змінний ступінь окиснення і встановити у якій сполуці він може бути тільки окисником, у якій – тільки відновником, а в якій виявляти як окисні так і відновні властивості: S, CaS, H2SO4, SO2, Na2SO3.
|
№3. Складіть рівняння окисно – відновних реакцій. Доберіть коефіцієнти методом електронного балансу. Назвіть відновники та окисники. Вкажіть процеси відновлення та окиснення.
|
Самостійна робота містить чотири варіанти (3 завдання, кожне з яких оцінюється по 4 бали ), які складені відповідно до чинної програми, вікових особливостей учнів.