З метою перевірки та контролю знань учнів, а іноді для зацікавлення учнів чи створення проблемної ситуації можна використовувати різні методи та засоби: самостійні роботи, кросворди, тести, хімічні диктанти. Дану розробку можна використати, як підсумкову роботу з теми, так як вона містить різнорівневі та різнотипові завдання. Матеріал дозволяє вчителю перевірити рівень знань учнів, використовуючи розробку повністю або лише певні вибрані питання.
Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»
Варіант-1
1. Які характеристики притаманні фізичним тілам?
2. Із чого складаються матеріали?
3. Чи може вода бути матеріалом? За якої умови?
4. Чому важливо чітко сформулювати мету та скласти план проведення спостере-
ження й експерименту?
5. Які властивості речовини є фізичними?
6. Які чисті речовини трапляються в побуті?
7.Які суміші називаються однорідними. Які способи можна використати для розділення однорідних сумішей?
8. Які методи розділення сумішей використовують, коли загортають сир у полотнинку й підвішують, щоб відокремити сироватку
9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?
Поясніть це, використовуючи наукові терміни.
10. Який склад атома?
11. Яка інформація про хімічний елемент є у клітинках періодичної системи Д.І. Мен-
делєєва?
12. Порівняйте склад атомів Нітрогену та Силіцію, напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.
13. Розташуйте символи хімічних елементів Фосфору, Натрію, Карбону, Алюмінію за
зростанням числа протонів у ядрах їхніх атомів.
Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»
Варіант-2
1. Наведіть приклади фізичних тіл.
2. Яка істотна ознака речовини?
3. Для чого потрібно вивчати склад, будову і властивості речовин?
4. Чому важливо зафіксувати результати спостережень і висновки з експерименту?
5. Які фізичні властивості речовини ви знаєте?
6. Які чисті речовини трапляються в побуті?
7.Які суміші називаються неоднорідними. Які способи можна використати для розділення неоднорідних сумішей?
8. Які методи розділення сумішей використовують, коли відокремлюють кавову гущу під час приготування кави у кавоварці?
9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?
Поясніть це, використовуючи наукові терміни.
10. З яких частинок складається ядро атома?
11. Як розташовано хімічні елементи в періодичній системі?
12. Порівняйте склад атомів Хлору та Брому , напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.
13. Розташуйте назви хімічних елементів, символи яких Mg, I, He, Ca, за зменшен-
ням числа електронів у електронній оболонці їхніх атомів.
Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»
Варіант-1
1. Які характеристики притаманні фізичним тілам?
2. Із чого складаються матеріали?
3. Чи може вода бути матеріалом? За якої умови?
4. Чому важливо чітко сформулювати мету та скласти план проведення спостере-
ження й експерименту?
5. Які властивості речовини є фізичними?
6. Які чисті речовини трапляються в побуті?
7.Які суміші називаються однорідними. Які способи можна використати для розділення однорідних сумішей?
8. Які методи розділення сумішей використовують, коли загортають сир у полотнинку й підвішують, щоб відокремити сироватку
9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?
Поясніть це, використовуючи наукові терміни.
10. Який склад атома?
11. Яка інформація про хімічний елемент є у клітинках періодичної системи Д.І. Мен-
делєєва?
12. Порівняйте склад атомів Нітрогену та Силіцію, напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.
13. Розташуйте символи хімічних елементів Фосфору, Натрію, Карбону, Алюмінію за
зростанням числа протонів у ядрах їхніх атомів.
Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»
Варіант-2
1. Наведіть приклади фізичних тіл.
2. Яка істотна ознака речовини?
3. Для чого потрібно вивчати склад, будову і властивості речовин?
4. Чому важливо зафіксувати результати спостережень і висновки з експерименту?
5. Які фізичні властивості речовини ви знаєте?
6. Які чисті речовини трапляються в побуті?
7.Які суміші називаються неоднорідними. Які способи можна використати для розділення неоднорідних сумішей?
8. Які методи розділення сумішей використовують, коли відокремлюють кавову гущу під час приготування кави у кавоварці?
9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?
Поясніть це, використовуючи наукові терміни.
10. З яких частинок складається ядро атома?
11. Як розташовано хімічні елементи в періодичній системі?
12. Порівняйте склад атомів Хлору та Брому , напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.
13. Розташуйте назви хімічних елементів, символи яких Mg, I, He, Ca, за зменшен-
ням числа електронів у електронній оболонці їхніх атомів.