18 червня о 18:00Вебінар: Ігрові методики та вправи в роботі вчителя початкових класів

Самостійна робота з теми "Початкові хімічні поняття"

Про матеріал

З метою перевірки та контролю знань учнів, а іноді для зацікавлення учнів чи створення проблемної ситуації можна використовувати різні методи та засоби: самостійні роботи, кросворди, тести, хімічні диктанти. Дану розробку можна використати, як підсумкову роботу з теми, так як вона містить різнорівневі та різнотипові завдання. Матеріал дозволяє вчителю перевірити рівень знань учнів, використовуючи розробку повністю або лише певні вибрані питання.

Перегляд файлу

Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»

Варіант-1

1. Які характеристики притаманні фізичним тілам?

2. Із чого складаються матеріали?

3. Чи може вода бути матеріалом? За якої умови?

4. Чому важливо чітко сформулювати мету та скласти план проведення спостере-

ження й експерименту?

5. Які властивості речовини є фізичними?

6. Які чисті речовини трапляються в побуті?

7.Які суміші називаються однорідними. Які способи можна використати для розділення однорідних сумішей?

8. Які методи розділення сумішей використовують, коли  загортають сир у полотнинку й підвішують, щоб відокремити сироватку

9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?

Поясніть це, використовуючи наукові терміни.

10. Який склад атома?

11. Яка інформація про хімічний елемент є у клітинках періодичної системи Д.І. Мен-

делєєва?

12. Порівняйте склад атомів Нітрогену та Силіцію, напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.

13. Розташуйте символи хімічних елементів Фосфору, Натрію, Карбону, Алюмінію за

зростанням числа протонів у ядрах їхніх атомів.

 

 

 

Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»

Варіант-2

1. Наведіть приклади фізичних тіл.

2. Яка істотна ознака речовини?

3. Для чого потрібно вивчати склад, будову і властивості речовин?

4. Чому важливо зафіксувати результати спостережень і висновки з експерименту?

5. Які фізичні властивості речовини ви знаєте?

6. Які чисті речовини трапляються в побуті?

7.Які суміші називаються неоднорідними. Які способи можна використати для розділення неоднорідних сумішей?

8. Які методи розділення сумішей використовують, коли  відокремлюють кавову гущу під час приготування кави у  кавоварці?

9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?

Поясніть це, використовуючи наукові терміни.

10. З яких частинок складається ядро атома?

11. Як розташовано хімічні елементи в періодичній системі?

12. Порівняйте склад атомів Хлору та Брому , напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.

13. Розташуйте назви хімічних елементів, символи яких Mg, I, He, Ca, за зменшен-

ням числа електронів у електронній оболонці їхніх атомів.

Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»

Варіант-1

1. Які характеристики притаманні фізичним тілам?

2. Із чого складаються матеріали?

3. Чи може вода бути матеріалом? За якої умови?

4. Чому важливо чітко сформулювати мету та скласти план проведення спостере-

ження й експерименту?

5. Які властивості речовини є фізичними?

6. Які чисті речовини трапляються в побуті?

7.Які суміші називаються однорідними. Які способи можна використати для розділення однорідних сумішей?

8. Які методи розділення сумішей використовують, коли  загортають сир у полотнинку й підвішують, щоб відокремити сироватку

9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?

Поясніть це, використовуючи наукові терміни.

10. Який склад атома?

11. Яка інформація про хімічний елемент є у клітинках періодичної системи Д.І. Мен-

делєєва?

12. Порівняйте склад атомів Нітрогену та Силіцію, напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.

13. Розташуйте символи хімічних елементів Фосфору, Натрію, Карбону, Алюмінію за

зростанням числа протонів у ядрах їхніх атомів.

 

 

 

Самостійна робота з теми : «Початкові хімічні поняття»

Варіант-2

1. Наведіть приклади фізичних тіл.

2. Яка істотна ознака речовини?

3. Для чого потрібно вивчати склад, будову і властивості речовин?

4. Чому важливо зафіксувати результати спостережень і висновки з експерименту?

5. Які фізичні властивості речовини ви знаєте?

6. Які чисті речовини трапляються в побуті?

7.Які суміші називаються неоднорідними. Які способи можна використати для розділення неоднорідних сумішей?

8. Які методи розділення сумішей використовують, коли  відокремлюють кавову гущу під час приготування кави у  кавоварці?

9. Чому на етикетках соків з м’якоттю є вказівка «Перед уживанням збовтувати»?

Поясніть це, використовуючи наукові терміни.

10. З яких частинок складається ядро атома?

11. Як розташовано хімічні елементи в періодичній системі?

12. Порівняйте склад атомів Хлору та Брому , напишіть будову їх атомів та положення в періодичній системі.

13. Розташуйте назви хімічних елементів, символи яких Mg, I, He, Ca, за зменшен-

ням числа електронів у електронній оболонці їхніх атомів.

 

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку