Самостійна робота з української літератури для 10 класу на тему «Тваринний та рослинний світ в «Intermezzo» М.Коцюбинського»

Про матеріал
Самостійна робота «Тваринний та рослинний світ в «Intermezzo» М.Коцюбинського» допоможе учням уважно прочитати новелу та спонукає до аналізу, що проходить на різних рівнях. Для успішного виконання самостійної роботи учням потрібно працювати з текстом новели М.Коцюбинського.
Перегляд файлу

Самостійна робота

 «Тваринний та рослинний світ в «Intermezzo» М.Коцюбинського»

учня/учениці 10   класу

____________________________________________

Низький рівень

  1. «Як тільки бричка вкотилась на широкий зелений двір –  (вставте пропущене). Тоді я раптом почув велику тишу»                                                                           (1бал)

А закувала зозуля                                                В закукурікав півень

Б загавкали собаки                                              Г заспівали жайворонки

  1. «Великі білі вівчарки, наче   (хто?),   скачуть на задніх лапах                              (1бал)

А леви                     Б ведмеді                      В бугаї                       Г цапи

  1. Що порівнюється зі «співучою арфою», що лягла герою «просто під ноги … й гуде на всі струни. Стою і слухаю»:                                                                            (1бал)

А поле гречки                                         В спів зозулі

Б спів жайворонків                                           Г свист вітру

  1. З чим/ким    герой порівнює свою втому?                                                                (1бал)

А З втомленою землею;                               В з втомленими собаками;

Б з втомленим сонцем;                                          Г з втомленим містом.

  1. Хто «кидають з неба на поле свою свердлячу пісню. Дзвінку, металеву й капризну, так що вухо ловить і не може зловити…»?                                                (1бал)

А жайворонки;                    Б зозулі;                     В перепели;                  Г ворони.

  1.  «Ріки» яких квітів побачив герой серед нив?                                                           (1бал)

А Маків;                       Б чебрецю;                      В льону;                        Г волошок.

Середній рівень

  1. Звуки кого / чого наслідує (намагається відтворити) герой упродовж оповіді? Процитуйте.                                                                                                              (2 бали)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

  1. Напишіть, які кольори домінують у новелі. З чим/ким вони повʼязані?  (2 бали)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень

9.Що / хто надихає, додає настрою, життєдайної енергії  головному герою твору? Аргументуйте свою відповідь.                                                                                 (2 бали)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку