Самостійна робота з всесвітньої історії на тему: "Велика Британія і Франція у міжвоєнний період"

Про матеріал
Самостійна робота з всесвітньої історії на тему: "Велика Британія та Франція у міжвоєнний період" для учнів 10-го класу
Перегляд файлу

“Самостійна робота з тем:

Велика Британія та Франція у міжвоєнний період”

 

Великобританія

(1 бал за правильну відповідь. Максимум набраних балів - 10)

 

  1. Наслідками Першої світової війни для Великобританії стали:

а. великі демографічні та інфраструктурні втрати;

б. суттєве зниження рівня життя населення;

в. Велика Британія стає всесвітнім кредитором;

г. відбувається розкол у англійському суспільстві;

д. стрімке збагачення робітників і селян.

  1. 3-ма основними партіями Великобританії після Першої світової війни були:

а. Лейбористська, радикальна, консервативна;

б. Консервативна, ліберальна, лейбористська;

в. Партія торі, партія вігів, партія хліборобів.

  1. Перший коаліційний уряд очолив:

а. Дуглас МакАртур;

б. Рональд МакДональд;

в. Девід Ллойд-Джордж.

  1. Перелічити основні реформи, проведені урядом Д. Ллойд-Джорджа.
  2. Що таке “ірландське питання” та як його було вирішено урядом Девіда Ллойд-Джорджа?
  3. Коли до влади приходить консервативний уряд С.Болдуїна та які основні реформи він запровадив?
  4. У якому році вперше в історії Великобританії до влади приходить лейбористський уряд Ремзі МакДональда?
  5. У 1926 р. у Великобританії відбувся:

а. Найбільший шахтарський страйк за історію країни;

б. економічний колапс, спричинений Великою депресією;

  1. Великобританію охоплює велика економічна криза:

а. на початку 1930-х рр., через недолугі реформи лейбористів;

б. у 1920-1930 рр., через особливості повоєнної відбудови;

в. Немає правильних відповідей.

  1.                     Тезово описати суть Вестмінстерського закону та написати, у якому році його було прийнято.

 

 

Франція

(1 бал за правильну відповідь. Максимум набраних балів - 10)

 

  1. Позитивними наслідками для Франції після Першої світової війни були (вибрати правильні варіанти відповідей):

а.  Повернення Ельзасу та Лотарінгії;

б. Фінансова допомога від США на відновлення економіки;

в. ¨Істотне розширення колоніальної імперії за рахунок німецьких колоній.

г. Здобуття вугільних копалень Саарського басейну.

д. Права на 52% німецьких репарацій.

ж. Всі варіанти правильні.

з. Всі варіанти неправильні.

  1. Характерними рисами повоєнної відбудови Франції стало (вибрати правильні варіанти відповідей):

а. Збереження характерного для Франції дрібного підприємництва;

б. Впровадження централізованої (директивної) економіки;

в. Активне використання колоніальних ресурсів;

г. Фінансові вкладення французів не у виробництво, а в цінні папери;

д. Сімейні торговельні підприємства та сільськогосподарські ферми;

е. Проведення урядом соціальної політики.

ж. Усі варіанти правильні.

  1. На парламентських виборах 1919 р. перемогу здобули:

а. комуністи на чолі з Морісом Торезом;

б. праві консерватори на чолі з Олександром Мільєраном;

в. Картель лівих сил на чолі з Едуардом Ерріо.

  1. Два всплеска Великої депресії Франція пережила у:

а. У 1933 та 1935 рр.;  б. У 1932 та 1935 рр.;  в. У 1929-1933 рр.

  1. Які причини призвели до відставки уряду Едуарда Даладьє (вибрати правильні варіанти відповідей)?

а. Глибока соціальна та економічна криза;

б. Спроба державного перевороту фашистськими організаціями «Ліга французької дії», «Патріотична молодь», «Вогняні хрести»;

в. підтримка урядом олігархічних кіл Франції;

г. Усі варіанти правильні;

д. Усі варіанти неправильні.

  1. Перелічити основні причини, через які фашистських рух у Франції не мав успіху.
  2. Коли і через які причини було створено громадсько-політичне об’єднання “Народний фронт”?
  3. Очільником “Народного фронту” став:

а. Раймон Пуанкаре;  б. Моріс Торез;  в. Леон Блюм.

  1. Перелічіть основні тези передвиборчої програми “Народного фронту” 1936 р.
  2.                     Опишіть суть “політики умиротворення” Едуарда Даладьє (тезова відповідь).
docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Щупак І.Я., Морозова Л.В.)
Додано
22 листопада
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку