Міністерство освіти і науки України
ВСП «Старобільський фаховий коледж ЛНАУ»
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступниця директорки
з навчальної роботи
____________О.В. Рогозян
«____»___________20____року
Всесвітня історія
Методичні рекомендації та робочий зошит для самостійного
опрацювання тем для студентів груп:
Р-21, В-21, Т-21, М-21, М-22, О-21
Загальний обсяг годин -84.
Групи: Т В-21, Р-21, М-21, О-21
Студент(ка) ____________________
Укладач: викладач загальноосвітніх дисциплін Драган Ю.Л.
Розглянуто на засіданні циклової комісії загальноосвітніх дисциплін
Протокол «___»___________20___року №____
Завідувач циклової комісії _______(Ю.С.Холодницька)
«____»_______________________20___року
Самостійна робота № 1
Тема 1: Криза в Російській та Австро-Угорській імперії. Російська революція 1917 року
Час - 2 год
План
1. Назрівання суспільної кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині
2. Тенденції розвитку національного руху в 1915-1916 рр.
3. Життя людей на фронті й у тилу
Методичні рекомендації до самостійної роботи 1
Прочитати : Л-1
Воєнні дії в роки Першої світової війни, негативно вплинули на всі сфери життя народу. Своєю кістлявою рукою війна передусім торкнулася людських ресурсів.
Як переконливо засвідчив перший рік війни, Російська імперія не була підготовлена до тривалих воєнних дій належним чином. Загальна техніко-економічна відсталість та нездатність царських властей налагодити чіткий ритм воєнного виробництва стали причиною того, що вже наприкінці 1914 року російська армія відчувала серйозні проблеми із забезпеченням армії зброєю, гарматами, снарядами, набоями, обмундируванням. Наявні запаси були швидко вичерпані, а казенні підприємства виявилися неспроможними задовольнити зрослі потреби фронту. У країні відчувалося наростання справжньої господарської розрухи.
Звіт по самостійній роботі № 1
Тема 1: Криза в Російській та Австро-Угорській імперії. Російська революція 1917 року
Завдання для виконання:
1.1 Що таке окопна війна і з яким періодом Першої світової вона пов’язана?_______________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.2 Як вона впливала на моральний дух та фізичний стан солдат?___________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.3 Як змінювалося ставлення народів до війни ?_______________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Звернімося до джерел:
Американський історик О.Рабинович про економічну та політичної кризу в Російській імперії
Три роки світової війни до краю загострили становище в країні. Нужда, втрати на фронті, загальнонаціональна криза, яка поглиблювалася, бажання мас скінчити війну посилили виступ народу проти царського уряду. Революційну хвилю вже неможливо було зупинити в межах існуючої системи. Зречення Миколи ІІ було неминучим
Про що йдеться в документі?________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Чому на думку історика «революційну хвилю вже неможливо було зупинити в межах існуючої системи»?__________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Пояснити :
2. 1 Причини розпаду великих імперій _______________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.2 Національні та культурні протиріччя____________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3 Дезінтеграція соціальних структур_______________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.4 Дезінтеграція економіки________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.5 Дезінтеграція політичної системи________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Дати характеристику:
Лютнева революція 1917 року
Причини революції |
Перебіг революції |
Наслідки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розпад Австро-Угорської та Російської імперії
Процес розпаду:
Територія |
Основний зміст подій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1 Історичні наслідки розпаду Російської імперії_____________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.1 Історичні наслідки розпаду Австро-Угорської імперії______________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________ _______________
(оцінка) (Викладач)
Самостійна робота № 2
Тема2: Радикалізація політичного життя. Громадянська війна в Іспанії
Час - 2 год
План
Л. 5. 193-203
Зверніть увагу:
Іспанія була однією з відсталих країн Європи. Після поразки в іспано-американській війні вона вступила в смугу гострої кризи. Колишня могутність іспанської монархії відійшла в минуле. Невирішеність земельного і національного питань цю кризу поглиблювала.
Під час Першої світової війни Іспанія залишалася нейтральною. Війна сприяла зростанню попиту на іспанські товари і, відповідно, економічному піднесенню. Але воно не було тривалим. Закінчення війни викликало економічну кризу, загострилися проблеми іспанського суспільства. Активізувалися ліві політичні сили: найбільшим впливом користувалися анархісти, які виступали за ліквідацію держави способом заколотів, страйків, терористичних актів і т. д. У 1920 р. було створено ІКП — Іспанську комуністичну партію.
Іспанські війська видуть бій з ріфами
Влітку 1921 р. в Іспанії розпочалася гостра політична криза. Вона була викликана поразкою іспанських військ у Марокко від повсталих племен (Республіка Ріф). Правлячі партії та король втратили довіру населення. У цих умовах правлячі кола не перешкодили проведенню державного перевороту, що його здійснив 13 вересня 1923 р. генерал Мігель Прімо де Рівера
Звіт по самостійній роботі № 2
1.Дати відповіді:
1.1 Назвати наслідки І св. в. для розвитку Іспанії, в якому положенні опинилася країна ________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.2 Назвати зміни які сталися в результаті війни для Іспанії на європейській арені______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.3.Дайте характеристику диктатурі М.Прімо де Рівери.___________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.4 Коли і як було повалено монархію в Іспанії?________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.5 Охарактеризуйте політику уряду А.Саморо__________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.6 Що зумовило створення Народного фронту? _________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дайте оцінку його програмі__________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.7. З’ясуйте причини громадянської війни в Іспанії.
Причини революції |
Учасники війни |
Перебіг фронтів громадянської війни |
Наслідки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.8. Яку позицію займали великі держави щодо громадянської війни?_______ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.9. Назвіть основні причини поразки республіканців у громадянській війні._ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Дати характеристику:
2.1 Охарактеризувати політику уряду «Нового блоку»_________________ внутрішня____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ зовнішня______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Чи була вона ефективною? _______________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Дати визначення поняттям:
Історичний портрет лідера:
__________________ ______
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Охарактеризувати роль лідера у формуванні національно-ідейних основ іспанського суспільства після війни _________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________ _______________
(оцінка) (Викладач)
Самостійна робота № 3
Тема 3: Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії
План
Методичні рекомендації до самостійної роботи.
Прочитати
Л – 1 с. 160-174.
Зверніть увагу:
Участь Туреччини у Першій світовій війні на боці Німеччини мала для неї катастрофічні наслідки. Союзники анексували всі її зовнішні володіння. Постало питання про те, якою має бути повоєнна Туреччина, розв’язання цього питання перебрав на себе турецький народ на чолі з його лідерами, які взяли за основу тезу про незалежність усієї Туреччини.
Величезні успіхи революції створили Кемало величезний авторитет у країні. Спираючись на нього, лідер революції та керівництво створеної ним у 1923 р. Народно – республіканської партії (НРП) розпочали рішучі перетворення, які змінили традиційну структуру країни, і її зовнішній вигляд.
Національний рух в Китаї
Китай безпосередньо не брав участі у Першій світовій війні, проте Паризька мирна конференція прийняла рішення передати колишню німецьку орендну територію – провінцію Шандун – під управління Японії, що викликало масове незадоволення населення Китаю. «Рух 4 травня» став початком нового етапу в революційному процесі Китаю. Насамперед це вплинуло на формування партії Гоміндан (Національна партія). 1923 р., коли Сунь Ятсену – Гоміндану – поталанило прийти до влади в Південному Китаї; у провінції Гуандун, столицею якої є м. Гуанчжоу (Кантон), він розпочав роботу зі створення нової партії та власної армії.
Національний рух в Індії
Ще в одній східній країні Перша світова війна стала поштовхом до зростання національно-визвольного руху. Особливістю індійського руху було проголошення ненасильницької форми виступів – сатьяграха.
Звіт по самостійній роботі № 3
Тема: Революція в Туреччині. М. Кемаль.
Національні рухи в Китаї, Індії та Африці.
Завдання для виконання:
Законодавча влада - __________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________
Виконавча влада - _________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________
Судова влада - ________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________ 1.3 Які реформи були проведені Ататюрком ? Чи мали вони ефективність і чому?_____________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.1 Охарактеризувати соціально-економічне становище Китаю на поч. ХХ ст. _____________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.2 Причини зародження руху «4 травня» ____________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3 Ідейні лідери та їх мета: ________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.4 Перебіг руху «4 травня»_______________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ підсумки_________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________ наслідки________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Дати визначення поняттям :
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________ __________________ ___________________
6. Творчі завдання
1. Проаналізуйте роль національної буржуазії в розвитку національних рухів
в Індії та Китаї._____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________ ________
(оцінка) (Викладач)
Самостійна робота № 4
Тема: Радянсько-німецький пакт про ненапад («Пакт Ріббентропа– Молотова» 23.08.1939 р.) та його наслідки
План
Л.1 с. 269-283
Зверніть увагу:
Виникнення першого вогнища нової світової війни. Зростання мілітаризму. Загострення суперечностей Японії з США та Великою Британією (прийняття в США плану воєнних дій проти Японії – «Оранжевого плану» - 1924 р. Спрямування меморандуму Томака (прем’єр-міністр Японії) проти США та усунення їхньої присутності та впливу на далекому Сході). Початок агресії в Південно – Східному Китаї 1931 р.
Окупація японськими військами Маньчжурії та створення маріонеткової держави Маньчжоу-го та пропозиція вивести японські війська з Китаю; ігнорування Японією цих вимог.
Підготовка Німеччини та Італії до війни
Курс на форсовану мілітаризацію країни.
Цілеспрямована підготовка до війни.
Створення нової боєздатної армії.
Запровадження загальної військової повинності.
Військова підготовка молоді та виховання її в мілітарисько – нацистському дусі.
Будівництво військово-морського та військово – повітряного флотів.
Вихід із Ліги Націй (1933 р. )
Звіт по самостійній роботі № 4
Тема: Радянсько-німецький пакт про ненапад («Пакт Ріббентропа– Молотова» 23.08.1939 р.) та його наслідки
Завдання для виконання:
1.2 Назвати основну суть політики «умиротворення» агресора і для яких країн вона була направлена і чому? ______________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
А)______________________________________________________________________________________________________________________________
Б)_______________________________________________________________________________________________________________________________
В)_______________________________________________________________________________________________________________________________
2.2 Назвати причини переорієнтації зовнішньополітичного курсу СРСР із західної Європи до Німеччини, що пропонувала остання? ________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3 Яку роль відіграла Ліга Націй в міжвоєнний період (1919-1939 рр..)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)Дати відповіді на тести:
1 «Вісь Рим – Берлін - Токіо» була сформована:
А) 1933-1934 рр..
Б) 1934-1935 рр..
В) 1935-1936 рр..
Г) 1936-1937 рр..
2. Японія розпочала бойові дії проти Китаю:
А) 1934 р.
Б) 1936 р.
В) 1937 р.
Г) 1938 р.
3. Хто з цих діячів не брав участі в Мюнхенській конференції
А) А. Гітлер Б) Б Муссоліні В) Й. Сталін Г) Н. Чемберлен
4. Назвати дату окупації Японії Манчжурії.
А)1929-1930 рр..
Б) 1930-1931 рр..
В)1931-1932 рр..
Г) 1932-1933 рр..
5. Назвати дату виходу Японії та Німеччини з Ліги Націй
А) 1935 р.
Б) 1934 р.
В) 1932 р.
Г) 1933 р.
6. Назвати дату встановлення дипломатичних відносин між США та СРСР
А) 1929 р.
Б) 1930 р.
В) 1933 р.
Г) 1934 р
7. Назвати дату вступу СРСР до Ліги Націй
А) 1934 р.
Б) 1935 р.
В) 1936 р.
Г) 1937 р.
8. Назвати дату укладання англо-німецької морської угоди
А) 1935 р.
Б) 1934 р.
В) 1936 р.
Г) 1937 р.
9. Назвати дату розгортання агресії Італії проти Ефіопії
А) 1933-1934 рр..
Б) 1934-1935 рр..
В) 1935-1936 рр..
Г) 1936-1937 рр..
10. Назвати дату введення німецьких військ до Рейнської демілітаризованої зони
А) вересень 1936 р.
Б) березень 1936 р.
В) вересень 1937 р.
Г) березень 1937 р.
Назвати лідерів:
_____________________ _____________________ __________________
_________________ ______________________ __________________
____________ _______________
(оцінка) (Викладач)
Самостійна робота №5
Тема: 5 Близькосхідні проблеми та шляхи врегулювання
Час - 2 год
Л-5 с.196-200
План
Зверніть увагу:
Внаслідок Другої світової війни створюються нові умови для посилення захисту національних інтересів колоній від метрополії. Значним ударом по міцності західноєвропейських держав стали наслідки воєнних дій, що згубно впливали на розвиток міжнародного авторитету держав-колонізаторів.
На колонізованих територіях зростися національно-визвольний. Залежні держави розуміють, тільки використання всіх ресурсів на благо власного народу може сприяти розвитку держав, а не збагачення казни монополій.
Кожна держава обирає свій своєрідний розвиток як розвиватися, які проблеми вирішувати першочергово. На перспективи закладених змін можна судити по сучасному стані держав.
Звіт по самостійній роботі № 5
Тема: 5 Близькосхідні проблеми та шляхи врегулювання
А) 1954р.
Б) 1955 р.
В) 1966 р.
Г) 1956 р.
1.2 В якому році було проголошено «Рік Африки»?
А) 1950 р.
Б) 1960 р.
В) 1970 р.
Г) 1980 р.
1.3 Під контролем якої міжнародної організації був процес деколонізації?
А) НАТО
Б) ЄС
В) ООН
1.4 В якому році Гонконг став належати до КНР?
А) 1991 р.
Б) 1996 р.
В) 1997 р.
Г) 2001 р.
1.5 Назвати країни Азії та Африки з якими Україна встановила дружні стосунки, з якими почала співпрацю? ________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Деколонізація - _____________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Неоколоніалізм - ___________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Країни третього світу» - ____________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Модернізація - ____________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Соціалістична модель - ______________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.3 Охарактеризувати етапи деколонізації:
Перший етап 1945- сер. 1950-х рр..____________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Другий етап сер. 1950- сер. 1960-х рр.._________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Третій етап 1975-1990-ті рр..__________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
назва моделі |
Країни |
реалізація |
сьогодення |
____________ ___________ ___________ ___________ ____________ ___________ ___________ ____________ ____________ |
________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ |
_______________ _______________ _______________ _______________ _______________ _______________ ______________ ______________ ______________ |
|
____________ ____________ ___________ ___________ ____________ ____________ ____________ ____________ ___________ |
________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ |
______________ _______________ ______________ ______________ ______________ ______________ ______________ _______________ _______________ |
|
____________ ___________ ____________ ____________ ____________ ____________ ____________ ____________ ____________ ____________ ____________ ____________ |
________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ |
_______________ ______________ _______________ _______________ _______________ _______________ ______________ ______________ ______________ ______________ ______________ _______________ |
Яка модель була найефективнішою і чому? _____________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які проблеми існують в даному регіоні; з чим це пов’язано? Запропонуйте власний варіант вирішення питань_____________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________ ______________
(оцінка) (Викладач)
Теми рефератів на Модуль 1:
Теми рефератів на Модуль 2:
Теми рефератів на Модуль 3:
Теми доповідів на Модуль 4:
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТАМ (додаткові бали).
№ |
Тема дисципліни |
Вид завдання (реферати, дослідно-розрахункові роботи) |
Календарні строки і форма контролю |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Післявоєнне облаштування світу |
Реферат «Версальський, Сен-Жерменський, Нейський, Тріанонський договори» |
Перевірка реферату |
|
|
|
|
2. |
Західні демократії (1919-1939 рр..) |
Реферат «Політичні діячі: Ф. Рузвальт, Ллойд Джорж» |
Перевірка реферату |
|
|
|
|
3. |
Друга світова війна |
Реферат «Третій рейх», «А. Гітлер», «Нациський новий поряд на окупованих землях», «Рух опору», «Шарль де Голь». |
Перевірка реферату |
|
|
|
|
4. |
СРСР. Відновлені на нові незалежні держави. |
Реферат «Зміни на ПКС», «Особливості переходу держав до самостійних держав» |
Перевірка реферату |
|
|
|
|
Список використаної літератури
Основна
Л-1 Рожин М.Є. Всесвітня історія/Новітні часи (1914-1945 рр..) К., 1996 р.
Л-2 Буряков Ю.В. Всесвітня історія/Новітні часи (1914-1996 рр..) К., 1996 р.
Л-3 Пивоваров С. Всесвітня історія ХХ ст. К., 1995 р.
Л-4 Попова Є.Н. Новітня історія М., 1978 р.
Л-5 Щупак В.І. Всесвітня історія 1945р. до сьогодення, Запоріжжя 2011 р.
Додаткова
Слюсаренко А.Г. Всесвітня історія. Новітній період 1900-1945 рр..
Довлєлов А.В. Всесвітня історія 1945-1947 рр..
1