Самостійні роботи з алгебри 7 клас

Про матеріал

Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.

Перегляд файлу

 

7 класс тема 1 с.р. №1

1 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І2хІ=0; 2) І3хІ= - 2; 3) -5х=15.(3б)

 

2.Спростити вираз: 4х-5(у-х).     (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2+3 (х+1) = 4+5 (х-2).    (2б)

 

4.Знайти значення виразу

2х –3(1 –у) + 4у при х= -2, у= 5.      (2б)  

 

5.Довести тотожність: 3с –(5 –11с) –6с + 5 = 8с.    (3б)

 

2 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І7хІ=0; 2) І12хІ= - 4; 3) -3х=9.(3б)

 

2.Спростити вираз: 7а+3(-2а+b);   (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2х-(х+2) = 5+3(х-4)   (2б)

 

4.Знайти значення виразу

5(-4х + 0,6) + 17,5х –0,5 при х=0,8    (2б)

 

5.Довести тотожність: 7(4 –а) -3( -3а + 1) –25 = 2а.    (3б)

 

 

7 класс тема 1 с.р. №1

1 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І2хІ=0; 2) І3хІ= - 2; 3) -5х=15.(3б)

 

2.Спростити вираз: 4х-5(у-х).     (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2+3 (х+1) = 4+5 (х-2).    (2б)

 

4.Знайти значення виразу

2х –3(1 –у) + 4у при х= -2, у= 5.      (2б)  

 

5.Довести тотожність: 3с –(5 –11с) –6с + 5 = 8с.    (3б)

 

2 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І7хІ=0; 2) І12хІ= - 4; 3) -3х=9.(3б)

 

2.Спростити вираз: 7а+3(-2а+b);   (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2х-(х+2) = 5+3(х-4)   (2б)

 

4.Знайти значення виразу

5(-4х + 0,6) + 17,5х –0,5 при х=0,8    (2б)

 

5.Довести тотожність: 7(4 –а) -3( -3а + 1) –25 = 2а.    (3б)

 

 

7 класс тема 1 с.р. №1

1 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І2хІ=0; 2) І3хІ= - 2; 3) -5х=15.(3б)

 

2.Спростити вираз: 4х-5(у-х).     (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2+3 (х+1) = 4+5 (х-2).    (2б)

 

4.Знайти значення виразу

2х –3(1 –у) + 4у при х= -2, у= 5.      (2б)  

 

5.Довести тотожність: 3с –(5 –11с) –6с + 5 = 8с.    (3б)

 

2 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І7хІ=0; 2) І12хІ= - 4; 3) -3х=9.(3б)

 

2.Спростити вираз: 7а+3(-2а+b);   (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2х-(х+2) = 5+3(х-4)   (2б)

 

4.Знайти значення виразу

5(-4х + 0,6) + 17,5х –0,5 при х=0,8    (2б)

 

5.Довести тотожність: 7(4 –а) -3( -3а + 1) –25 = 2а.    (3б)

 

 

7 класс тема 1 с.р. №1

1 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І2хІ=0; 2) І3хІ= - 2; 3) -5х=15.(3б)

 

2.Спростити вираз: 4х-5(у-х).     (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2+3 (х+1) = 4+5 (х-2).    (2б)

 

4.Знайти значення виразу

2х –3(1 –у) + 4у при х= -2, у= 5.      (2б)  

 

5.Довести тотожність: 3с –(5 –11с) –6с + 5 = 8с.    (3б)

 

2 варіант

 

1.Розв’язати рівняння: 1) І7хІ=0; 2) І12хІ= - 4; 3) -3х=9.(3б)

 

2.Спростити вираз: 7а+3(-2а+b);   (2б)

 

3.Розв’язати рівняння: 2х-(х+2) = 5+3(х-4)   (2б)

 

4.Знайти значення виразу

5(-4х + 0,6) + 17,5х –0,5 при х=0,8    (2б)

 

5.Довести тотожність: 7(4 –а) -3( -3а + 1) –25 = 2а.    (3б)

 

 

7 класс тема 1 с.р. №2

1 варіант

 

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

 

3. Спростити вираз:         1)             2)

 3)

2 варіант

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

3. Спростити вираз:         1)     2)                                      

 

3) 

 

 

 

7 класс тема 1 с.р. №2

1 варіант

 

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

 

3. Спростити вираз:         1)             2)

 3)

2 варіант

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

 

3. Спростити вираз:         1)     2)                                      

 

3) 

 

 

7 класс тема 1 с.р. №2

1 варіант

 

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

 

3. Спростити вираз:         1)             2)

 3)

2 варіант

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

3. Спростити вираз:         1)     2)                                      

 

3) 

 

 

 

7 класс тема 1 с.р. №2

1 варіант

 

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

 

3. Спростити вираз:         1)             2)

 3)

2 варіант

1. Обчислити:

2. Спростити вираз:

3. Спростити вираз:         1)     2)                                      

 

3) 

 

 

Перегляд файлу

7 клас тема 2 с.р. №1

Варіант 1

  1. Спростити вираз
  1. ; 2) ;
  1. .
  1. Розкрити дужки та привести подібні

.

  1. Розв’яжіть рівняння

.

  1. Доведіть тотожність:

.

 

 

 

 

7 клас тема 2 с.р. №1

Варіант 1

  1. Спростити вираз
  1. ; 2) ;
  1. .
  1. Розкрити дужки та привести подібні

.

  1. Розв’яжіть рівняння

.

  1. Доведіть тотожність:

.

 

 

 

7 клас тема 2 с.р. №1

Варіант 1

  1. Спростити вираз
  1. ; 2) ;
  1. .
  1. Розкрити дужки та привести подібні

.

  1. Розв’яжіть рівняння

.

  1. Доведіть тотожність:

.

 

 

 

7 клас тема 2 с.р. №1

Варіант 2

  1. Спростити вираз
  1. ; 2) ;
  1. .
  1. Розкрити дужки та привести подібні

.

  1. Розв’яжіть рівняння

.

  1. Доведіть тотожність:

.

 

 

 

 

7 клас тема 2 с.р. №1

Варіант 2

  1. Спростити вираз
  1. ; 2) ;
  1. .
  1. Розкрити дужки та привести подібні

.

  1. Розв’яжіть рівняння

.

  1. Доведіть тотожність:

.

 

 

7 клас тема 2 с.р. №1

Варіант 2

  1. Спростити вираз
  1. ; 2) ;
  1. .
  1. Розкрити дужки та привести подібні

.

  1. Розв’яжіть рівняння

.

  1. Доведіть тотожність:

.

 

 

7 клас тема 2 с.р. №2           Варіант 1

  1. Винесіть спільний множник за дужки:
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. .

        2.    Розв’яжіть рівняння:

            1) ;     2) .

  1. Розкладіть на множники:

1);

2) ;

3)

 

7 клас тема 2 с.р. №2   Варіант 1

  1. Винесіть спільний множник за дужки:
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. .

        2.    Розв’яжіть рівняння:

            1) ;     2) .

  1. Розкладіть на множники:

1);

2) ;

3)

 

7 клас тема 2 с.р. №2         Варіант 1

  1. Винесіть спільний множник за дужки:
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. .

        2.    Розв’яжіть рівняння:

            1) ;     2) .

  1. Розкладіть на множники:

1);

2) ;

3)

 

7 клас тема 2 с.р. №2           Варіант 2

  1. Винесіть спільний множник за дужки:
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. .

        2.    Розв’яжіть рівняння:

            1) ;     2) .

  1. Розкладіть на множники:

1);

2) ;

3)

 

7 клас тема 2 с.р. №2           Варіант 2

  1. Винесіть спільний множник за дужки:
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. .

        2.    Розв’яжіть рівняння:

            1) ;     2) .

  1. Розкладіть на множники:

1);

2) ;

3)

 

7 клас тема 2 с.р. №2           Варіант 2

  1. Винесіть спільний множник за дужки:
  1. ;
  2. ;
  3. ;
  4. .

        2.    Розв’яжіть рівняння:

            1) ;     2) .

  1. Розкладіть на множники:

1);

2) ;

3)

 

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1        Варіант 1

1. Розкрити дужки:

а)  (a – 2)2;                б) (3a +2b)2;

в)  (x–2)(x+ 2) ;         г) (4n +7)(4n - 7).

2. Спростіть:   (2x + 3)(2x –3) – (2x –5)2 –10x

3. Розв’яжіть рівняння:

 (2y –1)2 – 4(y–2)(y+2) = –5y +18

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 1

1. Розкрити дужки:

а)  (a – 2)2;                б) (3a +2b)2;

в)  (x–2)(x+ 2) ;         г) (4n +7)(4n - 7).

2. Спростіть:   (2x + 3)(2x –3) – (2x –5)2 –10x

3. Розв’яжіть рівняння:

 (2y –1)2 – 4(y–2)(y+2) = –5y +18

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 1

1. Розкрити дужки:

а)  (a – 2)2;                б) (3a +2b)2;

в)  (x–2)(x+ 2) ;         г) (4n +7)(4n - 7).

2. Спростіть:   (2x + 3)(2x –3) – (2x –5)2 –10x

3. Розв’яжіть рівняння:

 (2y –1)2 – 4(y–2)(y+2) = –5y +18

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 1

1. Розкрити дужки:

а)  (a – 2)2;                б) (3a +2b)2;

в)  (x–2)(x+ 2) ;         г) (4n +7)(4n - 7).

2. Спростіть:   (2x + 3)(2x –3) – (2x –5)2 –10x

3. Розв’яжіть рівняння:

 (2y –1)2 – 4(y–2)(y+2) = –5y +18

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 2

1. Розкрити дужки:

а)  (a + 3)2;                б)  (2x5)2      

в)  (x3)(x+ 3) ;          г)  ( 4n +3)(4n  - 3).

2. Спростіть:   (2k – 3)(2k + 3) – (3k – 5)2 – 30k

3. Розв’яжіть рівняння:

(3y + 1)2 – 9(y +1)(y – 1)=  8y – 16

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 2

1. Розкрити дужки:

а)  (a + 3)2;                б)  (2x5)2      

в)  (x3)(x+ 3) ;          г)  ( 4n +3)(4n  - 3).

2. Спростіть:   (2k – 3)(2k + 3) – (3k – 5)2 – 30k

3. Розв’яжіть рівняння:

(3y + 1)2 – 9(y +1)(y – 1)=  8y – 16

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 2

1. Розкрити дужки:

а)  (a + 3)2;                б)  (2x5)2      

в)  (x3)(x+ 3) ;          г)  ( 4n +3)(4n  - 3).

2. Спростіть:   (2k – 3)(2k + 3) – (3k – 5)2 – 30k

3. Розв’яжіть рівняння:

(3y + 1)2 – 9(y +1)(y – 1)=  8y – 16

 

Сам. Роб. № 1        Варіант 2

1. Розкрити дужки:

а)  (a + 3)2;                б)  (2x5)2      

в)  (x3)(x+ 3) ;          г)  ( 4n +3)(4n  - 3).

2. Спростіть:   (2k – 3)(2k + 3) – (3k – 5)2 – 30k

3. Розв’яжіть рівняння:

(3y + 1)2 – 9(y +1)(y – 1)=  8y – 16

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 1

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) 4а²+4аb+b²;    б) 9а²-6аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 49т2 – 25п2;        б) ;

в)  (7х – 4) 25;     г) 2а - 4ав + 2ав.

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 1

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) 4а²+4аb+b²;    б) 9а²-6аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 49т2 – 25п2;        б) ;

в)  (7х – 4) - 25;     г) 2а - 4ав + 2ав.

 

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 1

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) 4а²+4аb+b²;    б) 9а²-6аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 49т2 – 25п2;        б) ;

в)  (7х – 4) - 25;     г) 2а - 4ав + 2ав.

 

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 1

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) 4а²+4аb+b²;    б) 9а²-6аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 49т2 – 25п2;        б) ;

в)  (7х – 4) - 25;     г) 2а - 4ав + 2ав.

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 2

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) а²-6аb+9b²; б) 16а²+8аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 9т2 – 16п2;         б) ;

в) (9х + 7) 36;     г) 3х + 6ху + 3ху.

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 2

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) а²-6аb+9b²; б) 16а²+8аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 9т2 – 16п2;         б) ;

в) (9х + 7) 36;     г) 3х + 6ху + 3ху.

 

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 2

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) а²-6аb+9b²; б) 16а²+8аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 9т2 – 16п2;         б) ;

в) (9х + 7) 36;     г) 3х + 6ху + 3ху.

 

Сам. Роб. № 2        Варіант 2

1. Представити у вигляді квадрата двочлена:

а) а²-6аb+9b²; б) 16а²+8аb+b²

2. Розкласти на множники:

а) 9т2 – 16п2;         б) ;

в) (9х + 7) 36;     г) 3х + 6ху + 3ху.

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1    Варіант 1

1.Функцію задано формулою Знайдіть:    а) у(-1), у(1);                                                     б) значення аргументу, при якому у(х) = -1,           у(х) = 1;

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х

5

-3

 

 

у

 

 

6

-4

2.Знайдіть область визначення функції, яка задана формулою: а) ;  б) .

 

 

Сам. Роб. № 1    Варіант 1

1.Функцію задано формулою Знайдіть:    а) у(-1), у(1);                                                     б) значення аргументу, при якому у(х) = -1,           у(х) = 1;

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х

5

-3

 

 

у

 

 

6

-4

2.Знайдіть область визначення функції, яка задана формулою: а) ;  б) .

 

 

Сам. Роб. № 1    Варіант 1

1.Функцію задано формулою Знайдіть:    а) у(-1), у(1);                                                     б) значення аргументу, при якому у(х) = -1,           у(х) = 1;

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х

5

-3

 

 

у

 

 

6

-4

2.Знайдіть область визначення функції, яка задана формулою: а) ;  б) .

 

Сам. Роб. № 1    Варіант 2

1.Функцію задано формулою . Знайдіть: а) у(-1), у(1);

б) значення аргументу, при якому у(х) = -1,         у(х) = 1;

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х

-5

3

 

 

у

 

 

-6

4

2.Знайдіть область визначення функції, яка задана формулою: а) ;  б) .

 

 

Сам. Роб. № 1    Варіант 2

1.Функцію задано формулою . Знайдіть: а) у(-1), у(1);

б) значення аргументу, при якому у(х) = -1,         у(х) = 1;

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х

-5

3

 

 

у

 

 

-6

4

2.Знайдіть область визначення функції, яка задана формулою: а) ;  б) .

 

 

Сам. Роб. № 1    Варіант 2

1.Функцію задано формулою . Знайдіть: а) у(-1), у(1);

б) значення аргументу, при якому у(х) = -1,         у(х) = 1;

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х

-5

3

 

 

у

 

 

-6

4

2.Знайдіть область визначення функції, яка задана формулою: а) ;  б) .

Сам. Роб. № 2    Варіант 1

1. Побудуйте графік функції       у = – 3х + 5

2. На одній координатній площині побудуйте графіки функцій у = х  та  у = – 2х + 3. Знайдіть точку перетину цих графіків.

3. Не виконуючи побудови графіка функції              у = х + 3   з’ясувати, чи проходить цей графік через точку:а) (0; - 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1);             г) (6; 3).

 

 

 

Сам. Роб. № 2    Варіант 1

1. Побудуйте графік функції       у = – 3х + 5

2. На одній координатній площині побудуйте графіки функцій у = х  та  у = – 2х + 3. Знайдіть точку перетину цих графіків.

3. Не виконуючи побудови графіка функції              у = х + 3   з’ясувати, чи проходить цей графік через точку:а) (0; - 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1);             г) (6; 3).

 

 

 

Сам. Роб. № 2    Варіант 1

1. Побудуйте графік функції       у = – 3х + 5

2. На одній координатній площині побудуйте графіки функцій у = х  та  у = – 2х + 3. Знайдіть точку перетину цих графіків.

3. Не виконуючи побудови графіка функції              у = х + 3   з’ясувати, чи проходить цей графік через точку:а) (0; - 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1);             г) (6; 3).

 

Сам. Роб. № 2    Варіант 2

1. Побудуйте графік функції      у = –5х + 3.

2. На одній координатній площині побудуйте графіки функцій у = – х  та  у = 2х – 3.. Знайдіть точку перетину цих графіків.

3. Не виконуючи побудови графіка функції               у = х – 3     з’ясувати, чи  проходить цей графік через точку:   а) (6; 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1);              г) (0; - 3).

 

 

 

Сам. Роб. № 2    Варіант 2

1. Побудуйте графік функції      у = –5х + 3.

2. На одній координатній площині побудуйте графіки функцій у = – х  та  у = 2х – 3.. Знайдіть точку перетину цих графіків.

3. Не виконуючи побудови графіка функції               у = х – 3     з’ясувати, чи  проходить цей графік через точку:   а) (6; 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1);            г) (0; - 3).

 

 

 

Сам. Роб. № 2    Варіант 2

1. Побудуйте графік функції      у = –5х + 3.

2. На одній координатній площині побудуйте графіки функцій у = – х  та  у = 2х – 3.. Знайдіть точку перетину цих графіків.

3. Не виконуючи побудови графіка функції               у = х – 3     з’ясувати, чи  проходить цей графік через точку:   а) (6; 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1);            г) (0; - 3).

   

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1   Варіант 1

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

 в) способом додавання:

 

 

 

 

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 1

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

 в) способом додавання:

 

 

 

 

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 1

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

 в) способом додавання:

 

 

 

 

 

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 1

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

 в) способом додавання:

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 2

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

в) способом додавання:

 

 

 

 

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 2

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

в) способом додавання:

 

 

 

 

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 2

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

в) способом додавання:

 

 

 

 

 

 

Сам. Роб. № 1   Варіант 2

Розв'яжіть систему рівнянь:

а) графічним способом:

б) способом підстановки:

в) способом додавання:

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. У перший день продали х кг картоплі, а в другій у кг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою:
всього за два дні продали 164 кг картоплі, а
різниця між кількістю картоплі, проданої у перший і другий дні, дорівнює 18 кг.
2. Сума двох чисел дорівнює 92, а їх різниця дорівнює 16. Знайдіть ці числа.
3. Три яблука і дві груші важать разом 1200 г, а два яблука і три груші важать 1300 г. Скільки важить яблуко і скільки важить груша?

 

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. У перший день продали х кг картоплі, а в другій у кг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою:
всього за два дні продали 164 кг картоплі, а
різниця між кількістю картоплі, проданої у перший і другий дні, дорівнює 18 кг.
2. Сума двох чисел дорівнює 92, а їх різниця дорівнює 16. Знайдіть ці числа.
3. Три яблука і дві груші важать разом 1200 г, а два яблука і три груші важать 1300 г. Скільки важить яблуко і скільки важить груша?

 

 

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. У перший день продали х кг картоплі, а в другій у кг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою:
всього за два дні продали 164 кг картоплі, а
різниця між кількістю картоплі, проданої у перший і другий дні, дорівнює 18 кг.
2. Сума двох чисел дорівнює 92, а їх різниця дорівнює 16. Знайдіть ці числа.
3. Три яблука і дві груші важать разом 1200 г, а два яблука і три груші важать 1300 г. Скільки важить яблуко і скільки важить груша?

 

 

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. У перший день продали х кг картоплі, а в другій у кг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою:
всього за два дні продали 164 кг картоплі, а
різниця між кількістю картоплі, проданої у перший і другий дні, дорівнює 18 кг.
2. Сума двох чисел дорівнює 92, а їх різниця дорівнює 16. Знайдіть ці числа.
3. Три яблука і дві груші важать разом 1200 г, а два яблука і три груші важать 1300 г. Скільки важить яблуко і скільки важить груша?

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. На верхній полиці х книг, а на нижній у книг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою: всього на полицях 112 книг, а на верхній полиці на 36 книг більше, ніж на нижній.
2. Сума двох чисел дорівнює 17, а їх різниця дорівнює 7. Знайдіть ці числа.
3. Сім альбомів і два зошити коштують разом 111 грн., а п'ять альбомів і три зошити коштують 84 грн.. Скільки коштує один альбом і скільки коштує одна зошит?

 

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. На верхній полиці х книг, а на нижній у книг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою: всього на полицях 112 книг, а на верхній полиці на 36 книг більше, ніж на нижній.
2. Сума двох чисел дорівнює 17, а їх різниця дорівнює 7. Знайдіть ці числа.
3. Сім альбомів і два зошити коштують разом 111 грн., а п'ять альбомів і три зошити коштують 84 грн.. Скільки коштує один альбом і скільки коштує одна зошит?

 

 

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. На верхній полиці х книг, а на нижній у книг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою: всього на полицях 112 книг, а на верхній полиці на 36 книг більше, ніж на нижній.
2. Сума двох чисел дорівнює 17, а їх різниця дорівнює 7. Знайдіть ці числа.
3. Сім альбомів і два зошити коштують разом 111 грн., а п'ять альбомів і три зошити коштують 84 грн.. Скільки коштує один альбом і скільки коштує одна зошит?

 

 

 

Сам. Роб. № 2   Варіант 1

1. На верхній полиці х книг, а на нижній у книг. Складіть систему рівнянь з двома змінними за такою умовою: всього на полицях 112 книг, а на верхній полиці на 36 книг більше, ніж на нижній.
2. Сума двох чисел дорівнює 17, а їх різниця дорівнює 7. Знайдіть ці числа.
3. Сім альбомів і два зошити коштують разом 111 грн., а п'ять альбомів і три зошити коштують 84 грн.. Скільки коштує один альбом і скільки коштує одна зошит?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Засядько Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
2 липня 2018
Переглядів
29143
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку