Самостійні роботи з інтегрованого курсу «Навколишній світ» по темі «Людина» для 3 класу
Самостійна робота № 1
2.Запиши, будь ласка, основні органи людини:
________________________________________________________________
3. Чим людина відрізняється від тварини
________________________________________________________________
4. Що спільне у людини і тварин
________________________________________________________________
5. Для чого людині м’язи? ________________________________________
6. Як працюють м’язи?
__________________________________________________________________
7. Подумай, які будуть проблеми у людини, в наслідок неправильної постави?
_________________________________________________________________
8. Як треба зміцнювати скелеті м’язи, щоб бути здоровим?
__________________________________________________________________
Самостійна робота № 2
1. Яке значення для організму має шкіра:
а) захищає організм від жари і холоду
б) сприймає різні запахи
в) захищає внутрішні органи від пошкодження
г) допомагає нам відчути смак їжі
д) не дає проникнути в організм воді і мікробам
2. Що ми відчуваємо за допомогою шкіри?
а) світло г) дотик є) смак
б) холод д) запах ж) кольори
в) тепло е) біль
3. Регулярне застосування спеціальних процедур і вправ, які зміцнюють організм, називається
а) диханням г) травленням
б) кровообігом д) щепленням
в) загартовуванням
4. Що виділяється через пори на шкірі?
_______________________________________________
5. Запиши властивості шкіри:
_______________________________________________
6. Допомога шкірі під час опіку
__________________________________________________________________
7. Чому за шкірою треба ретельно доглядати?
__________________________________________________________________
Самостійна робота № 3
1. Запиши органи кровообігу:
_________________________________________________________________
2. Познач органи дихання
а) легені е) череп
б) шлунок є) носоглотка
в) бронхи ж) діафрагма
г) трахея з) шлунок
д) стравохід и) альвеоли
3. Для чого людині кров?
__________________________________________________________________
4. Запиши види кровотечій:
1._________________________
2._________________________
3_________________________
5. Коли робимо вдих, то діафрагма_____________________
коли робимо видох, то діафрагма____________________
6. Чому треба дихати через ніс?
__________________________________________________________________
7. Як берегти серце і органи дихання
_________________________________________________________________
Самостійна робота № 4
1.До органів травлення належать:
а) хребет и) нирки
б) ротова порожнина і) тонкий кишечник
в) шлунок ж) підшлункова залоза
г) товста кишка з) жовчний міхур
д) капіляри к) артерії
е) стравохід л) бронхи
є) печінка м) шкіра
2. Яка правильна послідовність проходження їжі :
а) ротова порожнина, шлунок, стравохід, кишечник
б) ротова порожнина кишечник, шлунок, стравохід,
в) стравохід, шлунок, ротова порожнина, кишечник
г) ротова порожнина, стравохід, шлунок кишечник
3. Печінка виділяє
а) шлунковий сік
б) жовч
в) слину
4. Які поживні речовини містяться в їжі:
1___________________
2___________________
3___________________
4.__________________
5.__________________
5. Яку енергію отримує людина з їжею:_________________
6. Чому їжа людини повинна бути різноманітною?
__________________________________________________
7. Доведи, що здорові зуби – запорука міцного здоров*я
_________________________________________________________________
8. Наведи приклади здорової їжі
__________________________________________________________________
9. Наведи приклади шкідливої їжі
__________________________________________________________________
Самостійна робота № 5
1. За допомогою чого мозок отримує сигнали від органів
чуття?_____________________________________________
2. Що є основою мислення?_________________________
3. За допомогою чого людина думає і передає інформацію?________________________________________
4. Завдяки чому людина накопичує знання і досвід?
____________________________________________________
5. Які види пам’яті:
________________________________________________
6. Що таке увага?
__________________________________________________________________
7. Для чого треба розвивати пам’ять, мислення, увагу?
__________________________________________________________________
Самостійна робота № 6
1. Назви органи чуття
________________________________
________________________________
2. Як відбувається передача інформації від органів чуття до мозку?
__________________________________________________________________
3. Як треба берегти орган зору?
__________________________________________________________________
4. Без якого органу чуття людина не може жити?
____________________________________________________
5. Як треба берегти вуха?
__________________________________________________________________
6. Чи знаєш ти прислів’я про вушка, язик або носик?
__________________________________________________________________