Сценарії годин спілкування "Тиждень порозуміння" 1-4 класи

Про матеріал
Цикл бесід на 4 дні для проведення "Тижня порозуміння" у початковій школі. Бесіди мають на меті розвиток навичок спілкування, аналізу. В ході проведення бесід реалізується виховна функція: "Виховання толерантності, доброти, щирості, вміння співпереживати і підтримувати один одного." Останній день тижня може бути присвячений проведенню батьківських зборів, під час яких обговорити з батьками ті питання, які важливі для конкретного класу і підсумувати проведені заняття.
Перегляд файлу

Тиждень порозуміння

у початковій школі

 

Понеділок

Тема заняття: «Мій світ без насильства»

План

  1. Привітання. Налаштування на роботу. (2 хв)
  2. Перегляд мультфільму «Жив собі чорний кіт»

https://www.youtube.com/watch?v=Vs2w844QDvc (6 хв)

  1. Обговорення: (15 хв)
  1. Що відчував кіт, коли зустрічав людей на вулиці? Чому люди так себе поводили?
  2. Чому ставлення людей до кота було таким?
  3. Яке кіт побачив вирішення ситуації?
  4. Чому вкінці кіт зрадів, що забруднився?
  5. Чи могла бути на місці котика людина, дитина?
  6. Чи всі люди на світі однакові? Давайте знайдемо спільне і відмінне у нас з вами.
  7. Якщо хтось відрізняється за якимись ознаками, це може бути приводом не спілкуватись, ображати, насміхатись?
  1. Підсумок обговорення. (2 хв)
  2. Пояснення і обговорення понять (5 хв)

(Учитель називає поняття або показує картку, учні пояснюють його. За потреби поправляє, допомагає сформулювати. Учні ілюструють прикладами з життя і пропонують варіанти як уникнути небезпеки, пов’язаної з поняттям.)

Агресія, незнайомець, насильство, образа, глузування.

  1. Артфлешмоб «Галерея вражень». Зобрази у формі малюнка те, про що ми сьогодні говорили. Підпиши свій малюнок.

Вівторок

Тема заняття: «Особистий простір: як його захистити?»

План

  1. Привітання. Налаштування на роботу. (2 хв)
  2. Перегляд мультфільму «Мобільний – це класно!»

https://www.youtube.com/watch?v=v3p_KnYaGLk (2 хв)

  1. Обговорення: (6 хв)
  1. Чи побачили ви щось погане у цих мультфільмі?
  2. Чи добре те, що хлопець проводить майже весь день з телефоном? Це корисно для здоров’я? Чому?

3. Підсумок обговорення. ( 2 хв)

  1. Бесіда про гаджети. (15 хв)
  1. Чи є у тебе власний телефон/планшет/ноутбук/комп’ютер? Користуєтесь телефоном/… батьків чи друзів? З якою метою?

(Учитель зауважує, що телефон і будь-яку особисту річ не можна брати без дозволу власника. Розповісти про паролі на телефоні, які убезпечать від того, що хтось може взяти телефон і зайти в соцмережу чи написати повідомлення від вашого імені, викрасти ваші дані.)

  1. Чи любите ви фотографуватись? А самі фотографуєте? Де зберігаються ці фото? З якою метою?

(Учитель наголошує на тому, що фотографувати когось без дозволу не можна і використовувати фото іншої людини без дозволу не можна.)

  1. Чи є у вас сторінка у соціальній мережі? Чи є сторінки у ваших батьків?

(Учитель розповідає, що у більшості соціальних мереж діти мають право створити сторінку після того як виповниться 14 років, а раніше – з дозволу батьків і під  їх контролем. Обговорює з дітьми чи знають вони про якісь негативні явища, які можна зустріти в соціальних мережах і наголошує на тому, що інтернет – це сховище небезпечного контенту, який, часом, не призначений для перегляду дітьми, а тому вони мають користуватися гаджетами безпечно (пояснює, що мається на увазі під цим поняттям). Учитель наголошує, що якщо в дитини є сторінка у соцмережі, то вона має містити мінімум інформації про власника (адреса, телефон, відомості про батьків, житло, плани родини не повинні міститися там та ін.) і пояснює причини.)

  1. Артфлешмоб «Галерея вражень». Зобрази у формі малюнка те, про що ми сьогодні говорили. Підпиши свій малюнок.

 

Середа

Тема заняття: «Не будьмо байдужими!»

План

  1. Привітання. Налаштування на роботу (2 хв)
  2. Перегляд мультфільму «Сила командної роботи»

https://www.youtube.com/watch?v=pRiVe7KhONY (2 хв)

  1. Обговорення: (10 хв)
  1. Що таке «команда»?
  2. Чи побачили ви у мультфільмі команду?
  3. Чи змогли б себе захистити герої мультфільму по одинці?
  4. Як героям вдавалося захиститися?
  5. Чи можемо ми назвати наш клас командою? Чому?
  6. Від чого залежить «сила» команди? Якою повинна бути  команда, щоб досягати успіхів?

7. Артфлешмоб «Галерея вражень». Створіть колаж на тему «Ми – команда!»

 

Четвер

Тема заняття: «Дружно жити і дружбою дорожити»

  1. Привітання. Налаштування на роботу (2 хв)
  2. Перегляд мультфільму «Вірте у любов, вірте у Різдво»

https://www.youtube.com/watch?v=JINSasCYpmY ( 2 хв)

  1. Обговорення (6 хв.)

1.

2.

3.

4.

5.

(Учитель формулює питання, в залежності від потреб у класі, які стосуються проблем міжособистісного спілкування дітей. Учням 2-4 класу пропонує бажаючим дітям придумати питання для обговорення).

  1. Створення колективного «Кодексу дружби класу».

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2019
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку