Тиждень порозуміння
у початковій школі
Понеділок
Тема заняття: «Мій світ без насильства»
План
https://www.youtube.com/watch?v=Vs2w844QDvc (6 хв)
(Учитель називає поняття або показує картку, учні пояснюють його. За потреби поправляє, допомагає сформулювати. Учні ілюструють прикладами з життя і пропонують варіанти як уникнути небезпеки, пов’язаної з поняттям.)
Агресія, незнайомець, насильство, образа, глузування.
Вівторок
Тема заняття: «Особистий простір: як його захистити?»
План
https://www.youtube.com/watch?v=v3p_KnYaGLk (2 хв)
3. Підсумок обговорення. ( 2 хв)
(Учитель зауважує, що телефон і будь-яку особисту річ не можна брати без дозволу власника. Розповісти про паролі на телефоні, які убезпечать від того, що хтось може взяти телефон і зайти в соцмережу чи написати повідомлення від вашого імені, викрасти ваші дані.)
(Учитель наголошує на тому, що фотографувати когось без дозволу не можна і використовувати фото іншої людини без дозволу не можна.)
(Учитель розповідає, що у більшості соціальних мереж діти мають право створити сторінку після того як виповниться 14 років, а раніше – з дозволу батьків і під їх контролем. Обговорює з дітьми чи знають вони про якісь негативні явища, які можна зустріти в соціальних мережах і наголошує на тому, що інтернет – це сховище небезпечного контенту, який, часом, не призначений для перегляду дітьми, а тому вони мають користуватися гаджетами безпечно (пояснює, що мається на увазі під цим поняттям). Учитель наголошує, що якщо в дитини є сторінка у соцмережі, то вона має містити мінімум інформації про власника (адреса, телефон, відомості про батьків, житло, плани родини не повинні міститися там та ін.) і пояснює причини.)
Середа
Тема заняття: «Не будьмо байдужими!»
План
https://www.youtube.com/watch?v=pRiVe7KhONY (2 хв)
7. Артфлешмоб «Галерея вражень». Створіть колаж на тему «Ми – команда!»
Четвер
Тема заняття: «Дружно жити і дружбою дорожити»
https://www.youtube.com/watch?v=JINSasCYpmY ( 2 хв)
1.
2.
3.
4.
5.
(Учитель формулює питання, в залежності від потреб у класі, які стосуються проблем міжособистісного спілкування дітей. Учням 2-4 класу пропонує бажаючим дітям придумати питання для обговорення).