Сценарій 1 уроку Природничі науки

Про матеріал
Мета та завдання: довести до учнів, що вивчатимуть протягом року з предмету «Природничі науки»; зробити вивчення природничих наук реальним і значущим для учнів / учениць цього віку; стимулювати їхню допитливість і зацікавленість у пізнанні світу природи і техніки, прищеплювати дух наукового дослідження; забезпечити сприйняття науки не як сукупності фактів, що описують і пояснюють природні й технологічні явища, а як результату, накопиченого людством завдяки розумовим зусиллям, способам мислення, експериментуванню; розкрити значення наукових винаходів для повсякденного життя людини й суспільства загалом; визначити позитивні і негативні наслідки використання їх для навколишнього середовища і здоров’я людини [1] .
Перегляд файлу

Кулібаба Л. В.,

вчитель хімії

Вступ

Вперше, цьогоріч  п’ятикласники вивчають предмет «Природничі науки». Він складається

з таких розділів:

«Досліджуємо світ науки»;

«Досліджуємо світ навколо себе»;

« Досліджуємо обмін і перетворення енергії й речовин».

 

Мета та завдання: довести до учнів, що вивчатимуть протягом року з предмету

«Природничі науки»; зробити вивчення природничих наук реальним і значущим для учнів

/ учениць цього віку; стимулювати їхню допитливість і зацікавленість у пізнанні світу

природи і техніки, прищеплювати дух наукового дослідження;  забезпечити сприйняття

науки не як сукупності фактів, що описують і пояснюють природні й технологічні явища,

а як результату, накопиченого людством завдяки розумовим зусиллям, способам

мислення, експериментуванню;  розкрити значення наукових винаходів для

повсякденного життя людини й суспільства загалом;

 визначити позитивні і негативні наслідки використання їх для навколишнього

середовища і здоров’я людини [1] .

 

Виклад основного матеріалу

От цікавий цей предмет!

Не потрібен Інтернет.

Тут планети, речовини,

Рух і швидкість, різні сили.

 

Різні явища природи –

і хімічні, і фізичні.

Знати будемо про погоду –

явища  періодичні.

 

Ми молекули вивчаємо,

назви атомів ми знаємо.

Розчиняємо натрій хлор,

соду, оцет в аш – два – о.

 

Про дифузію дізнаймось,

про рідини, і про газ.

Речовини розпізнаймо

Ті, які навколо нас.

 

Про вогонь, лід, світло, звук

дізнаємось із цих наук.

Про рослини та тварини

і про розвиток дитини.

 

І планети всі ми знаємо,

І Венеру, і Сатурн.

Землю ми не проміняємо

На Юпітер і Нептун.

 

Зміни клімату, цунамі,

Вибух зірок, парад планет.

Ви вивчайте разом з нами!

Хай нам заздрить Інтернет!!!

Висновки.

Отже, в  аспекті розвитку інтелекту починається поступовий перехід від конкретного до

абстрактного мислення. У навчанні природничих предметів це має бути час

максимального захоплення, природного прагнення пізнавати, досліджувати, відкривати.

Сучасний світ навколо п’ятикласників / п’ятикласниць – це нові технології, надзвичайна

мобільність соціального життя й обміну інформацією, глобалізація. Мотиваційним

чинником опанування основ природничих предметів є розкриття ролі науки в

цивілізаційному розвитку людства [1]  .

Список використаних джерел:

  1. Модельна навчальна програма «Природничі науки. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Білик Ж.І., Засєкіна Т.М., Лашевська Г.А., Яценко В.С.) (https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Prirod.osv.galuz/Pryrod.nauky.5-6-kl.Bilyk.ta.in.14.07.pdf)

 

1

 

docx
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку