Сценарій агітбригади

Про матеріал
Матеріал може бути використаний для проведення позакласного заходу по екології.Формує поняття ландшафтів ,виховує бережне ставлення до природи.
Перегляд файлу

 

 

Відділ освіти і науки

 Заставнівської районної державної адміністрації

Бабинський навчально-виховний комплекс

 

 

     

 

 

 

 

 

    Конкурс:

«Молодь обирає здоров’я»

     Тема:

«Ландшафти

як середовище життя

та об’єкти охорони»

                              ( агітбригада «ВЕСЕЛКА»

Бабинського НВК)

 

 

 

 

 

 

Бабин

                            Виступ агітбригади

«ВЕСЕЛКА»

Бабинського НВК

Тема: «Ландшафти як середовище життя та об’єкти охорони»

Мета: формувати цілісні уявлення про ландшафти  рідного краю;

розвивати уявлення учнів про правила і норми взаємодії з природою засобами літературних   творів;

виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, відповідаль-ність за дії та поведінку; привернути увагу громадськості до екологічних проблем села, району. Вказати на недопустимість бездумного втручання людини в природу. Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля.

Обладнання: Мультимедійна презентація, костюми,  фотографії, плакати, проектор, емблеми  команди, глобус.

Форма позакласного  заходу: агітбригада

Методи:  словесний, наочний.

Підходи:    діяльнісно–орієнтовний,    креативний, особистісно – орієнтований.

Дійові особи:   агент, екологи,  ліс, земля, вода .

 

ХІД  ЗАХОДУ

6.Земле  прекрасна, земле чудова ,                                                                     

 Наша планета різнокольорова,                                                              

За тебе гарнішої, земле немає,

Красі твоїй гімн кожне серце співає!

Пісня  «Кольорова планета»

 Голубе безхмарне небо, жовте сонце на світанку,

Хвилі моря бірюзові, біла піна, мов сметанка,

Зелень парків, цвіт садів, квітів кольори яскраві –

Це земля моя, мій дім в  ніжній райдужній оправі

 Приспів: Кольорова планета моя, кольорова планета Земля,

                 Кольорова планета – дитя. Кольорова.

                 В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

                 В руки я її візьму, - збережу, збережу, збережу.

1.- Земля – не рабиня наша, а мати

2.- Сонце – не вітчим, а рідний батько,

3.- Ліси – наші брати, річки – сестри,

5.- Дощі, вітри, сніги – добрі гості

4.- А ми на своїй планеті

 Не тимчасові мешканці

Разом: А дбайливі господарі!

2.Та в нашому віці криза глобальна

Охоплює кожен куточок буквально!

Людино, спинися, в усім винна ти!

Разом: Ми Землю повинні  свою зберегти!

2. Сьогодні ми вам розкажемо

3. Покажемо

5. Доведемо

1.Переконаємо

4. Що ландшафти -

6.Це середовище життя

Разом:  І їх треба охороняти

6.Вас вітає агітбригада Бабинського НВК

Разом:«Веселка»

6. Наш девіз:

Разом:«Про довкілля дбати

Щоби в спадок дітям передати»

 (Пісня на мотив «Дельфін і Русалка»)

Сьогодні   ми приїхали,

Щоб тільки взяти перемогу.

Ми краєвиди берегли.

Яка краса в нас – слава Богу!

Луги, ліси  буяють тут,

Ставки ландшафти прикрашають.

Юннати славно бережуть

І про довкілля вони дбають.

Приспів: Загін наш «Веселка»

                 В долину чи в балку, 

                 Щоразу маршрут прокладає ,                    

                 Усе там вивчає,

                 Усе доглядає

                 І нищити не дозволяє.

1.Шкільний  загін «Веселка»

Працює котрий рік

І зараз  про  роботу

Представимо наш звіт.

2.Природу поважаємо

Живемо в чистоті

Сміття ми прибираємо

Співаючи пісні.

3.На клумбах ми працюємо

Де квіти – в душах лад!

З екологами нашими

Квітує школа – сад.

5.Кринички  ми  почистимо

Їх  треба  берегти,

Бо є людська проблема –

Брак чистої води.

4. Закликаємо людину

Зупинитись на хвилину,

І замислитись над тим,

Що Земля – наш  спільний дім.

Разом: Що таке ландшафти?

  1. - Це соняшник в полі…
  2. - Це мальви надворі…
  3. -  Це вітер, що іноді нас обвіває…
  1. -  І дощик, що землю завжди поливає…
  1. - Метелик, пташинка, краплинка роси…
  2. - І райдуга в небі, звичайно ж, і ми…

Разом: Це те, що ми бачимо, це те, де живемо,

      6. -  Але з кожним часом все менш бережемо.

  Мелодія  «В мире животних»

Туристичне агентство  «Бабинські ландшафти» 

  Агент: Друзі, запрошуємо відпочити!

               Вибір свій  можете зараз зробити,

               Можете вибрати ліс ви чи скали?

               Спорядження все уже ви придбали?

               Наші ландшафти такі чудові,

               По них ви мандруйте і будьте  здорові!

2. Ліс – домівка комахам й рослинам!

     Ліс  – одна з планетарних прикрас!

     Надає він притулок тваринам                                                                                                                     

     І поповнює кисню запас.                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

Екологи: 

6.Наш ліс – це чудовий зелений масив

   Весною первоцвітів великий покрив.

3. Тут  і підсніжники біляві,

    І проліски, мов синява,

5. І ряст, й конвалії прекрасні

    І чудо-квітка – сон-трава.

 4. Ах, як приємно подивитись

      На цей природний  вибух барв?

      Ах, як приємно закохатись

      У неповторність їхніх чар?

Екологи:

6. Проте  проблема є одна,

    Яка щороку все зростає,

    Бо первоцвітів кількість враз

    Щороку меншає й спадає.

1.Екологи  нашої школи проводять акцію «Первоцвіт»:

2. Ми фотографуємо, вивчаємо наші первоцвіти;

3. Проводимо  бесіди з молодшими школярами

4. Щоби весною, через кілька літ,

Змогли піти ми знову в ліс.

5.І відпочивши, любуватись

На первоцвітів ніжний  квіт.

 6. А  ще – наш ліс особливий. Його облюбували сірі чаплі і в місці їхнього гніздування створено орнітологічний заказник «Дністровський».

2. Юні екологи  ще з 2000 року проводять в заказнику «Моніторинг гнізд чаплі сірої».

Пісня на мотив  «Міцний  горішок» (Потап і Настя)

1.Галявина, ліс , ми сидимо з дівчатами

А що це за місцевість?  Це що якась галявина?

      Ні це ліс, тут все  перемішано

      Ліс сосновий, просто дерева знищено.

2.Що це за горб лисий? А де всі дерева?

Вирубали  їх у грошових потребах:

Засмітили, спалили, дерева  порубали

А тепер жаліються, що це за проблеми?

Приспів: Я не знаю, що робити з цією бідою,

                 Бо рубають в нас  ліси, не знаючи  болю.

                 Ах який в нас  краєвид й первоцвіти різні

                 Це мій край, моя земля, це мій Бабин  рідний.

3.Окей, це спеціально  для  вас

Зараз ми покажемо  вам майстер-клас,

Покажемо вам, як довкілля любити?

Берегти  природу і у мирі з нею житии.

4.Наш ліс особливий, у нас є сірі чаплі,

Підсніжники, фіалки,  ряст і конвалії.

Загін, готуйсь, у нас багато роботи.

Ми хочемо навчити! Не чиніть довкіллю шкоди

5.Тож наш  обовязок: про довкілля дбати,

    Щоб у спадок нашим дітям передати.

    Ми є борці за чисту екологію,

    Будь-ласка, не зачиняйте нам дорогу!

6.Але не всі так думають, як ми,

   Бо подолати зло  можеш тільки ти.

   Піди надвір  й посади новее  деревце,

   Бо виграють ті  лише, у кого добре серце!

               Приспів:

Агент: А зараз  у «Луг» наш новий маршрут

            А далі й на скали потрапиш ти, друг!

            Тут свіже повітря і чисті джерела,

            Тут квіти і трави, каміння тут сила

            Тут бджілка й комашка, й маленька  мурашка.

(Пісня на мотив «Красная шапочка»)

Якщо довго по доріжці,

Що із лісу в луг, в долину,

А тоді  в кар’єр,  у поле

Бігти, фотографувать,

А не рвати,  не смітити, не ламати, не  палити

То ландшафти в ріднім краї  зможемо оберігать.

 Приспів: А-а-а, - Краєвиди в нас найкращі,

 А-а-а,- І завдання в нас найважче,

А-а-а,- Зберегти усіх тварин,

А-а-а,- Зберегти усіх рослин,

 А-а-а, - Наш загальний дім – Земля!} 2 р.

2.  У зеленому лужку

    Робим справу ми таку:

    Джерельце ми очищаєм,

    Що живе все напуває.

 

4. А ще традиції ми  зберігаєм:

    Криниці щорік ми доглядаєм.

    Тут воду бере усе наше село

    Цілюще тут б’є з-під землі джерело.

1. Юні екологи щорічно проводять акцію «До чистого джерела»

6.Ми прибрали, дослідили, вивчили джерела на території нашого села.

5. Пробігтися – і вбити щось живе…

Хіба у цьому є вам щось нове?

Я прошу вас – ви обережно йдіть

Й мурашників не бийте, не давіть.

2. - Учнями школи  була  проведена  акція «Мурашник»:

 3. - Ми  вивчали  мурашники в урочищі «Суркач» і «Скали».

4. -  В найбільш прохідних місцях обгороджували мурашники прутиками

Пісня на мотив «Не дразните собак»

Не чіпай мурашник, не лякай синичку,

 Навіть спів солов’я в лісі знадобиться,

Бережи краєвид, роби його кращим.

Нехай чаплі кричать над  Бабинем  нашим.

Агент: А тепер наш путь  у поле,

Де пшениці й сої море.

Тут зберуть  новий врожай.

Нумо, друже, поспішай!

  6. Скільки в землю внесли хімікатів,

      Що з’явились довкола пустелі завзято.

      А багатство ж  найбільше – родючі грунти!

      Все треба зробити, щоб їх зберегти!

1.Ой, у полі , у ярочку жили собі хом’ячки.

 Приїхали трактористи, зруйнували їх хатки.

3. Зашуміли, загуділи в небі літаки,

Розповзлися по селу усі гризуни.

5. В  минулому році всі поля  навколо села були засіяні  ріпаком.

2. Краєвиди гарні, та  поля скроплювали ядохімікатами з літаків.

4. Почали хворіти діти, дорослі.  З  полів повтікали хом’яки.

6. Загін охорони  природи та жителі села  зверталися до керівництва  «Хрещатик –Агро» припинити отруювати  навколишнє середовище.

 - Закликаємо  людину зупинитись на хвилину,

Щоб повітря без отрути вільно ми могли вдихнути!

Бо земля – наш спільний дім!

Слід замислитись над цим!

Агент: А зараз в школу прошу завітати

           Тут зібралися юннати

           І кипить у них  робота,

           Про довкілля тут турбота.

Юннати

6.-  Наш екозагін продовжує традиції   захисників природи минулих років і за цей час традиційними стали такі акції:

  1. - Акція «Первоцвіт»
  2. - Акція «Посади дерево»
  3. - Акція «Допоможемо зимуючим птахам»
  4. - Акція «Галерея кімнатних рослин»
  5. - Акція  «Парад квітів біля школи»
  6. -  Акція «Збережи ялинку»
  1. - Ми проводимо конкурси малюнків та екологічні вистави
  2. -  Щорічно навесні ми висаджуємо дерева та кущі  в парку, на пришкільній ділянці

5.-  У 2017 році було виготовлено 7 шпаківень та 15 годівничок, які ми розвішали на  території  школи і села.

4. -  До Дня Землі малюкам свято організували,

- Проблеми довкілля вправно обіграли

  1. - Перед батьківською громадою виступ підготували,

    6.- Феномен екологічної кризи аналізували,

           На круглих столах вплив на природу вивчали.

Учень1. У нас задача і ціль одна

             Шануймо землю для народу

Учень 2. Тож не лінуйся і зроби

 Посильний внесок для природи.

Учень 4.  А щоб покращити цей стан,

 Щоб ми з природою у згоді жили

Учень 5.    Ми розробили відповідний план,

 Для охорони ландшафтів правила створили!!!

Збережи – не ламай!

Допоможи – не зривай!

Прибери – не пали!

Попередь – не сміти!

Заборони – не кричи!

Сповісти – не вбивай!

 Разом: Землю пильнуй – не заплямуй!

 

Юннати 6. Юнати ми завзяті,

Нас знають в кожній хаті.

Ми квіти захищаєм,

Красу оберігаєм.

  • 1.Так будемо  й  надалі саджати квіти!
  • 2.Змайструємо годівнички і будем радіти, що взимку снігур прилетів.
  • 3.А  ще ми будемо дерева  садити…
  • 4.У природі більше не смітити…
  • 5.Ми можемо гнізда птахів охороняти…
  • 6.На мурашники, йдучи, не наступати…
  • 1.Рідкісні рослини не зривати…
  • 2.Гриби ножем лише зрізати…

 Разом: Бо екологія  - не жарти

Вона  примножує ландшафти

Музика « Літо кучеряве» Синя тканина (ніч, зірки, місяць). Блакитна тканина (сонце, хмарки). Веселка. В центрі стоїть дівчинка

Юннати:

Разом: Нам захотілось намалювати мрію

1.- Колір чистий синій, синій

2.- Щоб веселка з неба нам завжди всміхалась

3.-Щоб метелики в полі вітерцем танцювали

4.-А іще я намалюю літо, що дарує сонечко усім

5.-Небо, море, поле, диво - квіти розфарбую пензликом своїм

6. -Я намалюю світ романтики й любові

Малюю світ добра, краси й пісень,

Блакитні вечори, світанки веселкові

Малюєм кольоровий день.

Учень 1. Летить на Землю весняна обнова,

Бурлить, вирує на Землі життя!!!

Учень 2. Ви люди! Вам належить ця Земля,

її простори, луки і поля.

Учень 5.Обов'язок людини — про довкілля дбати,

Щоб в спадок нашим дітям передати!

Мелодія на мотив пісні «Віночок»

1.Стрічечка до стрічечки

Ми сплетем віночок

І з тобою, Земле,

Ми підем в таночок }3 рази

 

2. У долині річечку

Стріну я привітну,

Для Землі  я стрічечку

Попрошу блакитну. }3 рази

3.І нахилить віточку

Зелен - клен до мене,

Для Землі я стрічечку

Попрошу зелену.  }3 рази

4.В полі вітер житечку

Вуса розкуйовдить,

Для  Землі я стрічечку

Попрошу ще й  жовту}3 рази

5.А у небі сонечко

Золоте, безхмарне

Дасть червону стрічечку

Ах, яка ти гарна! }3 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой палає зірками нічка і звучать слова

і звучать слова,ой звучать слова.

Це уранці Земля – домівка до нас промовля,

До нас промовля, до нас промовля

Так нестримно, недовподоби сповідь її сумна,

сповідь її сумна, сповідь її сумна

Не руйнуйте планети вроду, діяти пора, діяти пора

Приспів :      Наша домівка – рідна Земля

Планета красива – єдина вона

Її рятувати приходить пора

На захист планети спішить дітвора.

 

 

Ми, напевне точно знаєм, що робити з лісом.

Зараз ми його прикрасим за новим прогресом.

Збережемо первоцвіти, справимся з водою.

Хай ландшафт нам буде радий, були ми з тобою.

 

docx
Додав(-ла)
Grinuk Mariya
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Сценарії
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку