Сценарій "Атака вірусів. Врятуй планету"

Про матеріал
Захід розроблений з метою виховувати дбайливе ставлення учнів до власного здоров'я та дбати про здоров'я кожного члена людського суспільства, Привернути увагу до глобальної проблеми людства - коронавірусної пандемії; примусити замислитись над причинно-наслідковими зв'язками між екологічною ситуацією, що склалася, та високою вразливістю людської популяції. Пропагувати людям шляхи розв'язання проблеми.
Перегляд файлу

Виступ екологічної агітбригади

Атака вірусів. Врятуй планету

Обладнання: плакати, музичні записи

 Представлення команди.

Виходять учасники агітбригади

Звучить музика (Пісня Діани Бігун «Моя Земля» куплет і приспів «Прекрасна пісня про нашу землю»)

Учень 2. Вас вітає агітбригада

 (всі) «Моя земля»

Наш девіз - Бути на Землі ЛЮДИНОЮ!

Учень 1.  На сцену виходить з плакатом Зображення хворої планети з короною на голові (прикріплює плакат)

Учень 2

  • Що трапилося з планетою? Чому в неї закрите обличчя? Чому вона з термометром і в короні?

Учень 1 (показує на плакат з коронавірусом)

  • З планетою трапилася біда. Вона захворіла. Над планетою нависла пандемія. Вбивчий корона-вірус загрожує існуванню людства. Необхідно зупинити його.

Учень 3.  Вся наша планета тепер «коронована»                                                                                                                  І людство розгублене – « Що ж тепер буде?»                                                                                                 Свідомість населення орієнтована                                                                                                                   На порятунок. Задумайтесь, люди!

Учень 4. Голобальним став світ. Що той час?! І що відстані?

Все перемішалось, усе знецінилось

І люди не зчулись, як щось в собі знищили

Як в Цивілізації все розчинилось

Учень 5. Всі нищили все споживацькими діями:

Річки повертали, болота сушили…

Рубали дерева, про вигоду мріяли

І не помітили, як зубожіли

 

Учень 6. Зелені галявини сміттям завалені,

Бурштинові сльози оплакують пустище

Поля і водойми отрутами спалені

Ну що, задоволені? чекати чого іще?

Учень 2

- А причому тут ВБИВЧИЙ ВІРУС? Це що, наслідки «діяння» людини?

Учень 1. Так, звичайно! Спочатку люди бездумно руйнували здоров’я планети. Вони не сподівалися, що доведеться розплачуватись за свою безвідповідальність та злочинну недбалість.

Учень 7

І ось дочекались… Планета обурилась

Невидиму зброю дістала із схованки

І вмить над людиною небо нахмурилось

І рівень бажань зразу впав нижче поділки.

 

Учень 8.

Насправді, людино, поглянь, ти- безпомічна

Нічого не знаєш і не розумієш.

Тепер твої втрати приводять до розпачі

Замислись! І вижити може зумієш.

 

Учень 3.

Вернися в оселю, притиш свої «драйви»

Згадай, що найвище сім’я і родина

І чисте повітря і дощ життєдайний

Здоровя, і мудрість, І сонячна днина.

Учень 2. На уроках біології нам говорили, що віруси потрібні, що вони можуть бути навіть корисними. Чому ж люди стали безпомічними перед вірусами?

 Учень 1. Є версія, що віруси потрапили на Землю в момент її створення і що вони, начебто, живуть і в космосі.

Учень 3. Якщо брати до уваги, що з вірусів почалось наше життя на планеті, то віруси — це добре. 

Учень 4. Колись експеримент довів, що в умовах повної стерильності організм є нежиттєздатним. Це доводить необхідність для нас контактувати з вірусами. Вони суперважливі для імунної системи.

Учень 5. Але нинішня нездорова екологічна ситуація на планеті, стреси, недосипання, перевтома сприяють ослабленню імунітету, і тоді вірусам легко проникнути в організм і навіть вбити його.

Учень 6. Ще одна причина – скупчення людей. Глобалізація, та стирання кордонів між державами, скорочення часових відстаней. У громадському транспорті, вишах, школах, супермаркетах, метро тощо значно побільшало людей.

Учень 7. Достатньо комусь одному захворіти й появитися в колективі, як завтра зляже значно більше людей.

Учень 2. А де живуть віруси і що люблять?

Учень 8. Віруси найбільше люблять жити в живому організмі, а саме в клітинах людини, тварини чи рослини. Саме там віруси займаються улюбленою справою — розмноженням.

Учень 4. Але вони вміють виживати й поза клітиною. Здебільшого десь на дверних ручках, столах, поручнях маршруток та інших поверхнях.

Учень 5. Довжина їхнього життя поза організмом залежить від сприятливості умов. Віруси полюбляють низьку температуру, вологість, туман. За таких умов їм легко мігрувати від людини до людини.

Учень 2. Як врятуватися від вірусів?

Учень 3. ( демонструє плакат) Обов’язковий крок номер один — вакцинація.

Учень 6. (показує плакат) Крок номер два — гігієна. Як ви вже знаєте, віруси можуть жити на поверхні. Торкнутись дверної ручки, на якій є вірус, а потім облизати пальця чи почухати око — означає захворіти. Ваші чисті руки мають значення і для інших людей.

Учень 7. (демонструє маску) Крок номер три – захисна маска. Маска потрібна хворому, щоб не інфікувати іншого. Тому тут питання соціального договору, іншими словами — відповідальності.

 

 

 

Учень 1. Природа – не ворог, це лиш її зброя

Планета волає « Замислись, будь ласка!

Багато не треба – лиш мудрості й волі…

Догралась, людино! Носи тепер маску!»

 

Учень 2. Себе порятуй і про інших піклуйся,-

Не дай розлетітись смертельним агентам.

Якщо захворів – неодмінно тестуйся

Й поверхні обприскуй стійким реагентом.

 

Учень 3. Брудними руками не мацай обличчя

Мий руки ретельно, спілкуйся на відстані

Не нехтуй , не думай, що ти найкрутіший

Що лиш для окремих прописані істини.

 

Учень 4. Якщо навчимося ми слухати кожного

І провакцинуємось, й дружно зупинимось

То вірус смертельний разом переможемо

І може не вимремо, може ще  змінимось!

 

Учень 5. Бо наша планета – не глобус, не карта

Природу й людину – не розділити

Врятуймо планету! Вона цього варта!

І будемо з нею в гармонії жити!

 

Звучить пісня «Моя планета земля». Всі беруться за руки, піднімають догори і розкачуються в такт мелодії, підспівуючи

 

 

 

В сценарії використані матеріали сайтів:

https://hromadske.ua/

https://lviv.vgorode.ua/

https://www.ukrinform.ua/rubric-society

 

docx
Додав(-ла)
Горлата Лідія
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
31 березня 2021
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку