Сценарій "Атака вірусів.Врятуй Планету".

Про матеріал
виховувати любов до природи, бережне бажання охороняти і примножувати її багатство та красу ,ставлення до неї; сприяти підвищенню любові до природи; сприяти вихованню почуттів, розширити знання дітей про значення екологічної культури в житті суспільства, активізація екологічного руху в Україні .Формування екологічної культури учнівської молоді.
Перегляд файлу

Агітбригада Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст.

«Діти природи»

 

Всеукраїнський конкурс

«Земля – наш спільний дім»

тема:

“Атака вірусів.

Врятуй Планету”

 

 

 

2021

 

 

Мета: виховувати любов до природи, бережне бажання охороняти і примножувати її багатство та красу ,ставлення до неї; сприяти підвищенню любові до природи; сприяти вихованню почуттів, розширити знання дітей про значення екологічної культури в житті суспільства, активізація екологічного руху в Україні .Формування екологічної культури учнівської молоді.

Вихід (звучить музика)

Учень 1 Із року в рік, навколо Сонця,

               мов корабель, пливе Земля.

Учень 2 Ми — діти, юні охоронці,

               майбутнє цього корабля.

Учень 3 Тут батьківщина всіх народів,

                тут народились я і ти,

Учень4  Ставай на вахту разом з нами,

                пильнуй, щоб п’ять материків

                були сповиті не димами,

                а синім диханням лісів.

Учень 5 Ти бачиш? — знов цвіте калина,

                 виходить з берегів Серет.

                 Це в нашу славну Україну

                 весна заквітчана прийшла.

Учень 6 Зелений лист тремтить на гілці,

                 мов стяг на щоглі корабля.

                 В навколо сонячній мандрівці

                 нехай щастить тобі, Земля!

Учень1: Вас вітає агітбригада Великоберезовицької загальноосвітньої школи I-III cтупенів.

Разом: «Діти природи»

Учень 2: Наш девіз

Разом: «Екологія і ми – друзі вірні назавжди»

Учень 1. Сьогодні в нас цікава тема

Разом: «Атака вірусів. Врятуй Планету»

Учень 1.  Що таке віруси? - Це перші живі організми на планеті та одночасно – провокатори хвороби. Ви знали, що віруси живі? У них є ДНК або РНК, вони здатні до мутацій, розмноження та виживання в складних умовах.

 

Учень 2Коли ж вони з’явилися? - Вважається, що віруси є аборигенами нашої планети. А одна із версій, що вони потрапили на Землю в момент її створення, бо насправді живуть і в космосі.

Учень 3. У чому їх користь?- Колись експеримент довів, що в умовах повної стерильності людський організм є нежиттєздатним. Це доводить необхідність для нас контактувати з вірусами. Вони суперважливі для імунної системи. Знайомлячись з вірусами, організм виробляє проти них природну зброю - імунітет.

 

Учень4.  Що вони найбільше люблять? - Віруси найбільше люблять жити в живому організмі – людини, тварини або рослини. Саме в організмі вони займаються улюбленою справою – розмноженням. Тому що саме цей процес є сенсом їхнього життя. І для цього «аборигенам» потрібна жива клітина.

 

Учень5. Як захиститись від цих провокаторів? - Захиститися від цих маленьких збудників допомагає комплексний підхід! Тренує імунну систему, вакцинація оберігає від «обов'язкових» хвороб типу краснухи, вітрянки, кору і тому подібних, а гігієна та обережність - наші елементарні заходи безпеки, про які ми чуємо щодня і звідусіль, та не завжди дотримуємося!

 

Учень6. Але з часом віруси слабшають і втрачають свою силу! Що, звісно, не може не тішити! Тому наше завдання сьогодні – дбати про власний імунітет та дотримуватись гігієни. Отож, бережіть себе та своїх близьких!

 

Пісня: «Це моя земля , це моя країна».

Виростала я на Україні, виростала, де грона калини
Щовесни під вікном розквітали, білим цвітом мене забавляли.
Тут волошки в волосся вплітала, тут матусю сльозами прохала,
Щоб сорочку мені вишивала, тут я вперше в житті покохала!

Приспів:
Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

В нас колосяться жито, пшениця і тече тут джерельна водиця,
В нас найкращі у світі дівчата, люди щирі, душею багаті.
Приїжджайте до нас в Україну, тут завжди зустрічають гостинно,
Пісня лине від хати до хати, бо у нас люди вміють співати!

Приспів:
Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

Це моя земля! Це моя країна! Тут моя сім’я! Тут моя родина!
Це ліси, поля, гори й полонини, рідна ти моя Україна!

 

Учень 1:Цей світ природи зберегти ти мусиш,

              І все навколо, все в твоїх руках.

               Коли ландшафт ховається за обрій,

               Ти пам’ятай – це все твоя Земля.

Учень 2:Земля-наш дім, тож збережім порядок в нім.

               Пташок хай лине переспів,

               Летять хмарки, біжать струмки і вітерець,

               Ласкавий сонця промінець!

Учень 3:В природі все задумано давно.

               Природа щедро подарує нам добро.

              Тож берегти казковий ліс, чарівний світ-

              Такий дано нам заповіт.

Учень 4:Блукає вечір в чистім полі,

              Допоки захід не згорів.

              Підводять мальви личка кволі

              До найсвітлішої землі.

Учень 5:І я підводжу у задумі

              Два промені ясні:

              Надходить час найглибшій думі

              І найчутливішій струні.

Учень 6: Життям наділений у світі,

             Навіки вдячний я землі

             У цій піднесеній блакиті,

             У цій приземленій імлі

Учень4.  В природі є такі дива,

               Що вже без них не можна жити .

Учень 2.  Та що слова, ну що ж слова -

               Це треба бачити й любити!

Учень 3  В природі сила, щастя, одкровення….

               У ній любов й наснагу беремо.

Учень 4. Свята природа! В ній таке привілля

              Та незбагнена радість і краса!

Учень5. Наш світ живий і розмаїтий

              Довкілля наше чарівне.

Учень 6. Он на луках розквітли квіти

              І все це радує мене!

Учень 4. Тож придивися до свого довкілля,

               Побачиш як виблискує роса.  

Учень 2. Як розквітають на світанку квіти,

                Як класно пахнуть трави на лугах.

Учень 3. І запашне повітря просто пити

               І закохатися у ранки чарівні.

Учень 4. А ввечері стрічати тихі зорі,

               Відкрити щире серце для краси              

Учень5. Ми часто говоримо про красу довкілля. Нас справді вона вражає своєю величністю. Ми навіть не припускаємо думки що раптом це все може зникнути

Учень6. Але мова йде не тільки про грізні катастрофи, але й про варварське ставлення нас самих до багатства нашої землі

Учень 5. Погляньте навкруги природа погибає ,від нашої байдужості вона лише страждає.

Учень 2. Благаю збережіть її ,тому що того варта, людина мисляча вона на краще здатна.

Учень 3. Якщо довкілля знищемо - навік осиротіємо

Учень 4. Хіба ми варвари ?

Учень5Ми що любить не вмієм.

Учень6. І деревце , і квіточку , травинку все цінуймо.

Сценка (дійові особи: природа, діти)

Природа (виходить природа, звучить музика)

Жила спокійно я у своїм царстві,

Усе навколо так цвіло, манило.

Раділа сонцю, щебетанню птахів,

І кожен день давав все нові сили.

Була веселою я у житті своєму.

І з кожним днем добрішою ставала

Я щедро дарувала всім дарунки,

Всю свою душу людям віддавала.

Та десь щось загуло, загуркотіло,

І хтось порушив мирне існування

Заметушились птахи, звірі, квіти:

Чи доживемо ми ще до світання?

Живуть вони, але життя згасає

Благаю люди, нас ви захистіть.

Бо ми всі гинем, чуєте, ми гинем

Чому? За що? Хоч ви мені скажіть.

Учень 4. Ну, друзі мої, розкажіть, що погане ви зробили природі за цей місяць?

Учень 2. Я в нашому лісі зруйнував мурашник, зламав молоденьке деревце й прогнав із кущів зайця!

Учень 5. А я відпочивав у лісі з друзями і залишили смітя ,адже нам було лінь його нести у смітник

Природа (пригнічена, виходить з-за кулісів)

Та невже я могла подумати, що колись ця квітуча галявина перетвориться на смітник? І є ж такі байдужі люди! Що із Землею далі буде? Що ми залишимо онукам, Якщо сидіти, склавши руки? Ми їх позбавимо краси.

(Природа плаче й тікає зі сцени)

Учень4. Ой, що це?

Учень.2 Це ми  відпочивали на природі.

Учень 5 . Та невже це ми наробили? Як негарно

Учень 4. А хіба ти не знаєш, що щороку знищується 50 тонн родючого ґрунту.

Учень 2 За підсумками вчених за три з половиною століття з планети уже безповоротно щезли 46 видів ссавців і 94 види птахів.

Учень5. Так, на сьогодні у світі втрачено 1200 видів тварин.

Учень 4Давайте тут поприбираємо і більше ніколи такого не будемо робити!

 

Природа (виходить усміхнена)

Як тут чисто стало.

Добре .що діти зрозуміли,що не можна так робити!

         Постривай лишень, чекай!

         Жодну квітку не чіпай!

Я – Природи Королева,

Родом з лісу царя Лева.

І тварину, і людину

Покараю за провину.

Щоб надалі ти не смів

Нищити красу лісів

Учень 5: Десь веселка у росах іскриться,

                Тиху думу нашіптує гай.

 Учень 2: Там у кожного є таємниця,

                Тож попробуй знайди,відгадай.

Учень 3: Скільки барви,проміння розлито,

                 Кожний паросток дише теплом,

  Учень 4: В сизих травах купається літо

                Жайвір небо торкає крилом.

Учень 5: І ріднішої в світі немає.

               Бачу з близька її з далини:

  Учень 6: Гей до обрію,до небокраю

               Розляглися пшеничні лани

Учень 4. Юні юнати нашої школи роблять годівниці і шпаківні, садять дерева та квіти ,а також боряться  зі сміттям.

Учень 2. Учні нашої школи свідомо розуміють, що Земля не прощає людині, якщо вона жорстоко знищує її красу й багатство.

Учень 1. То ж пам'ятаймо ,що Земля – це неоціннений дар ,наш спільний дім, і берегти її наш обов’язок.

 

 

1

 

doc
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку