Сценарій Балу Королеви

Про матеріал
Сценарій Балу Королеви - це конкурсна програма під час якої обирають королеву школи
Перегляд файлу

1

 

Сценарій

Балу Королеви Першої міської гімназії

Святково прекрашена зала

Звучить легка класична музика

Фанфари

Куліси закриті

 

(Музика)

Голос з-за сцени:  Єдине ціле - жінка і весна –

                               Найдосконаліше творіння світу!

                                Коли й меча торкається вона –

                               Крізь меч сталевий проростають квіти!

 

Голос з-за куліс: Зустрічайте наших неймовірних красунь!

(Відкривається куліса)

(музика)

(дефіле)

Ведучий 1:  _____________________, гімназистка  9-А класу

Ведучий 2: ______________________, гімназистка 9-Б класу

Ведучий 1: ______________________, гімназистка  9-А класу

Ведучий 2: ______________________, гімназистка 9 – А класу

Ведучий 1:  ______________________, гімназистка 10-Б класу

 

(Дефіле)

(Ведучі виходять на середину сцени)

 

Ведучий 2:  Добрий день, вельмишановні пані та панове!

 

Ведучий 1:  Ми раді вітати Вас на традиційному конкурсі «Королева гімназії».

 

Ведучий 2:  Сьогодні ми оберемо найпривабливішу!

 

Ведучий 1:  Найчарівнішу!

 

Ведучий 2 : Наймилішу!

 

Ведучий 1:  Найкмітливішу!

 

Ведучий 2:  Найрозумнішу!

 

Ведучий1: Словом найдостойнішу отримати почесне звання «Королева гімназії – ____».

 

Ведучий 2: Тож побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння.

 

Ведучий 1: Одне ми можемо  сказати з упевненістю – всі учасниці, без винятку, гідні цього звання!

 

Ведучий 2: Сьогодні ми не тільки оберемо Королеву гімназії – ____ року, а  й вручимо грамоти фіналістам ІІІ гімназійного конкурсу «Таланти твої, гімназіє!» і зможемо насолодитись їх виступами.

 

 Ведучий 1: Тож дозвольте нам оголосити конкурсну програму нашого свята.

 

Ведучий 2: Отже перший конкурс – це «Візитівка». Завдання полягає  в тому,щоб кожна з учасниць в оригінальній формі розповіла про себе і свої захоплення.

 

Ведучий 1: Цей етап нелегкий, та приніс нашим конкурсанткам чимало хвилювань. Конкурс «Мої  творчі здібності»,  в якому буде оцінено винахідливість та креативність власноруч виготовлених вбрань з вторинної сировини та підручних засобів.

 

Ведучий 2: Наступним етапом є Інтелектуальний конкурс. В даному конкурсі дівчата повинні відповісти на запитання, що визначать їх  ерудованість, кмітливість  та знання історії Першої міської гімназії.

 

Ведучий 1: І останнім етапом нашого свята буде традиційний конкурс «Художньої майстерності». В якому дівчата повинні розкрити свій неповторний талант.

 

Ведучий 2: А підбивати підсумки буде наше вельмишановне журі – цінителі розуму,краси, винахідливості та таланту.

 

Ведучий 1:  Для них сьогодні постане нелегке завдання: із  найчарівніших, найгарніших, найталановитіших дівчат гімназії обрати ту, котра буде гідно носити титул «Королева гімназії _____року»

 

Ведучий 1: Привітайте оплесками наше журі!!!

 

Ведучий 2: Справжній поціновувач краси_______________.

 

Ведучий 1: Президент інтеракту та уже відомий режисер    ___________

 

Ведучий 2: Енергійний та креативний – _____________________.

 

Ведучий 1: Королева гімназії _____ року – ___________

 

Ведучий 2: Головою нашого журі є заступник  директора Першої міської гімназії  ________________________________!

 

Ведучий 1: Отже ми переходимо до першого етапу сьогоднішньої конкурсної програми.

                   Конкурсу  «Візитівки». В цьому конкурсі дівчата мають розкрити свій

неповторний образ.

 

Ведучий 2:  Дівчата ми бажаємо вам успіху. Хай юність і фортуна допоможуть вам у всьому!

 

Ведучий 1: Не шкодуйте своїх оплесків, підтримуйте наших учасниць! 

 

Ведучий 2: На сцену запрошується конкурсантка під № 1 

(представлення)

 

Ведучий 1: На сцену запрошується конкурсантка під № 2 

(представлення)

 

Ведучий 2: Запрошуємо конкурсантку з № 3 

(представлення)

 

Ведучий 1: На сцену запрошується конкурсантка під № 4  

(представлення)

 

Ведучий 2: На сцену запрошується конкурсантка під № 5

Ведучий 2: Ми дякуємо нашим красуням за виступи!

 

Ведучий:1 Ну що, ви переконались, що наші конкурсантки найкрасивіші, найпривабливіші, найрозумніші та найталановитіші?

 

Ведучий 2: А тепер  доки наше журі оцінює перший конкурс, ми пропонуємо вашій увазі  номер від фіналістів конкурсу «Таланти твої гімназіє ____»

 

Ведучий 1:  Зустрічайте неодноразові переможці Всеукраїнських та міжнародних конкурсів зі спортивних бальних танців. Учасники танцювального гурту «Кристал».

 

Ведучий 1: А підтримати їх,зробивши виступ яскравішим, прийшли їх друзі, колеги з бальних танців.

 

(номер)

 

Ведучий 1:  Зараз просимо наших вельмишановних членів журі оголосити результати перших  2-х конкурсів.

 

Ведучий 2: Нагадуємо, що за  Дефіле конкурсантки   максимально  можуть отримати 5 балів, та за конкурс Візитівка – 10б.

 

(Дефіле та Візитівка).

(журі)

Ведучий 1:  Ми продовжуємо, і переходимо до наступного етапу нашої конкурсної програми – Інтелектуального конкурсу.

Ведучий 2:  Запрошуємо конкурсанток вийти на сцену!

(вихід конкурсанток)

Ведучий 1:  Бути королевою означає бути ерудованою, обізнаною та кмітливою.   

Королева: Вам пропонуються  конверти з  запитаннями на ерудованість та знання історії рідної Альма-матер. Для виступу вам дається не більше 2-х хвилин і говорити ви повинні лише англійською мовою.

Ведучий 1:  Обирайте конверт!

Ведучий 2: Відповідати ви будите відповідно до вашого номеру!

Ведучий 1: Дамо можливість нашим дівчатам підготуватись та добре подумати!

(учасниці ідуть за куліси)

Ведучий 2: Ми раді вітати на нашій сцені талановитого хлопця, що прославляє нашу гімназію на міських, всеукраїнських та  міжнародних  конкурсах.

Ведучий 1: Зустрічайте  неодноразового переможця  міських, всеукраїнських та міжнародних танцювальних конкурсів _________!

(Виступ)

(оплески)

Ведучий 1: Ми розпочинаємо інтелектуальний конкурс!

Ведучий 2: Просимо до мікрофона  учасницю під № 1 

 

Ведучий 1: Запрошує учасницю під № 2 

 

Ведучий 2: Привітаємо оплесками учасницю під № 3 

 

Ведучий 1: Запрошуємо учасницю під № 4 

 

Ведучий 2: Підтримаємо  оплесками учасницю № 5

 

Questions for the intellectual contest

Questions

Envelope 1

1. Imagine that you have a chance to meet a famous person of the past or present. Who would you like to meet? Why? What questions would you ask that person?

2. What famous graduates of First City Gymnasia do you know (give at least three names)?

Envelope 2

1.  Imagine that you have caught a goldfish. What three wishes  would you  ask it to fulfil?

2. What Clubs are there in our gymnasia? What club do you belong to?

Envelope 3

1. What is the meaning of true friendship? Do only men have it? Explain your point of view.

2. What is the name of a book about our gymnasia? When was it published and who is the author?

Envelope 4

1. If you were asked to define an ideal woman of the XXI century, who would you choose? Why?

2. What you know about the early history of our gymnasia?

Envelope 5

1. If you were a millionaire, where would you invest your money? Why?

2. What does it mean for you to be a student of First City Gymnasia?

Інтелектуальний конкурс

Запитання

Конверт №1

  1.          Уяви собі, що у тебе з’явилася унікальна нагода зустрітися з будь-якою знаменитістю сучасності чи минулого? З ким би ти зустрілася? Чому? Що ти запитала б у неї(чи у нього)?
  2.          Яких відомих випускників нашої гімназії ти знаєш (не менше 3- х)?

Конверт №2

  1.          Уявіть, що ви спіймали золоту рибку. Які три бажання ви попросити її виконати?
  2.          Які клуби існують у гімназії? До якого клубу ви входите?

Конверт №3

  1.          Що таке, на вашу думку, справжня дружба? Чи буває вона лише у чоловіків?Чому ви так гадаєте?
  2.          Як називається повість про нашу гімназію? Коли і ким вона була написана?

Конверт №4

  1.          Якби тобі запропонували визначити жіночий ідеал ХХІ століття, кого б ти обрала? Чому?
  2.          Що вам відомо з ранньої історії гімназії?

 Конверт №5

  1.          Якби ти стали мільйонеркою, куди б ти вклала свої гроші? Чому?
  2.          Що для тебе означає навчання в Першій міській гімназії?

 

Ведучий 1:  Ми дякуємо нашим конкурсанткам за прекрасну демонстрацію своїх знань та                 високого рівня володіння англійською мовою.

Ведучий 2: Вони заслуговують ваших бурхливих оплесків.

Ведучий 1: А поки триває підрахунок балів  ми можемо насолодитись виступом  фіналістки  ІІІ гімназійного конкурсу «Таланти твої, гімназіє!»

Ведучий 2 : Зустрічайте оплесками, неодноразова чемпіонка різних областей України, а також різних танцювальних фестивалів, фіналістка Чемпіонату та Кубку України з фітнесу.

 (Номер + привітання 9-Б класу класному керівникові)

Ведучий 2:  Просимо  журі оголосити підсумки інтелектуального конкурсу!

Ведучий1:  Ми вирішили, що королева  гімназії ___ року повинна бути не лише красивою, але й креативною  та винахідливою.

Ведучий 2: Наші дівчата подібно до Попелюшки за допомогою чар своїх фей перетворились на справжніх принцес.

 

Ведучий 1: Наступний конкурс нашого шоу, який принесе немало захоплення та емоцій «Мої творчі здібності» Домашнім завданням наших чарівних дівчат було виготовити вбрання з підручних засобів. 

 

 Ведучий 2:  На сцену запрошуємо  учасницю під №1

 

Ведучий 1:  Підтримайте оплесками учасницю  під № 2 

 

Ведучий 2: Вітайте чарівну  учасницю під № 3 

 

Ведучий 1:  Оплески для учасниці під № 4 

 

Ведучий 2:  Учасниця  під № 5  

 

 Ведучий 1: Оплески нашим конкурсанткам! Сподіваємось,що Ваша наполеглива робота буде оцінена!

 

Ведучий 2: Кожна людина від природи наділена здібностями та має  талант. Наші конкурсантки не виняток,  кожна з них має талант, енергію та мету до якої упевнено крокує.

 

Ведучий 1: Але сьогодні всі дівчата мають одну мету, отримати титул «Королева гімназії – _____ року»

Ведучий 2: Ось і настав момент останнього конкурсу під назвою  «Художня майстерність».

Ведучий 1: Зустрічайте бурхливими оплесками  чарівну, привабливу та загадкову  учасницю під № 1!

(номер)

Ведучий 2:  Вітайте оплесками   надзвичайно ніжну, витончену _____, учасницю під № 2. Оплески!

(номер)

Ведучий 1:  Оплесками запрошуємо на сцену творчу, креативну та енергійну красуню , учасниця під № 3

(номер)

Ведучий 2:  Учасниця під номер п’ять довго готувалася до конкурсу талантів, і дуже розраховує на підтримку свого класу, зустрічайте учасниця під № 4!

(номер)

Ведучий 1: Ця  конкурсантка дуже активно готувалась до сьогоднішнього конкурсу, довго вибирала сукню, зачіску… і сподівається на вашу підтримку. Зустрічайте учасниця під № 5!

(номер)

Ведучий 2:  Ось і настала хвилююча мить, яку ми так довго всі чекали!

Ведучий 1: В цьому році ми обираємо королеву Першої міської гімназії в  п’ятнадцятий раз, підтримуючи  цю прекрасну традицію нашої гімназії.

Ведучий 2:  Наше вельмишановне журі підраховує бали за всі конкурси.

Ведучий 1 : Ми бажаємо вам успіху, бо знаємо що вибір буде нелегкий!

 Ведучий 2: А ми продовжуємо,  і хочемо запросити на цю сцену фіналістів ІІІ гімназійного конкурсу «Таланти твої, гімназіє!»  

Ведучий 1: Для вручення дипломів на сцену запрошуємо заступника  директора Першої міської гімназії  __________________ !

(Читають грамоти ведучі)

Ведучий 2: Вітаємо наших фіналістів, бажаємо  продовжувати розвивати свої таланти та  радувати нас своїми звершеннями.

Ведучий 1: На сцену запрошуємо   фіналістку  ІІІ гімназійного конкурсу «Таланти твої, гімназіє!»  

Ведучий 2: Зустрічайте,п’ятиразова чемпіонка світу зі спортивних танців!

( Номер Дарина Яремчук)

Ведучий 1: Журі готове оголосити результати конкурсу «Королева гімназії ____ року»

Ведучий 2: Для оголошення результатів запрошуємо конкурсанток на сцену!

(вихід конкурсанток)

Ведучий 1:  А зараз на нашу сцену для оголошення результатів конкурсу «Королева гімназії - ___» ми запрошуємо представника журі  _________ та королеву гімназії ___ року  __________!

(виходять на сцену)

Ведучий 2:   ______________________, надаємо Вам слово.

(Зачитує та вручає подяку)

Висловлюємо щиру подяку __________________ за допомогу у підготовці учасниць до балу «Королева гімназії -________». Бажаємо Вам  подальших успіхів та процвітання!

(Підбиття підсумків останнього конкурсу. Присвоєння номінацій)

Номінації

міс «Чарівність»

міс «Інтелектуальність»

міс «Артистичність»

міс «Оригінальність»

 Королева гімназія

Передача корони

Ведучий 1: Слово надається Королеві Першої міської гімназії 

Королева:…………………………………………………………………………………..

 

Ведучий 2: В найкращих традиціях нашої гімназії звучить гімн гімназії.

 

(гімн гімназії)

 

Ведучий 1: Що ж, нажаль наше  чудове свято  добігає кінця. Тож ще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

 

Ведучий 2: Шановні наші красуні! Ми вітаємо вас від щирого серця! Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща!

 

Ведучий 1: Всім дякуємо за увагу, До побачення!

 

Ведучий 2: До нових зустрічей!

 

 

doc
Додано
19 травня 2019
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку