Сценарій " Бережи себе малюк"

Про матеріал
З цим сценарієм ви легко та цікаво вивчите деякі правила безпечної поведінки життєдіяльності,
Перегляд файлу

Бережи себе малюк!

 

 

Мета: Стимулювати пізнавальну діяльність учнів, вміння діяти в надзвичайних ситуаціях, приймати відповідальні рішення на основі набутих знань та власного досвіду.Розвивати мислення, мовлення, спостережливість, пам`ять, формувати комунікативну та життєву компетентності учнів. Виховувати відповідальне ставлення до власної безпеки, бажання самостійно працювати, уміння працювати в групі.

 Хід заходу

 

Ведуча: Добрий день хлопчики та дівчатка. Добрий день шановні гості.  Сьогодні ми з вами зібрались для того, щоб згадати як вберегти себе від біди у повсякденному житті . А для того щоб згадати всі правила я вам пропоную пограти в гру:

 

 

 Гра: « Хлопай або мовчи»

 

Я зачитую запитання, якщо це про вас-хлопаєте, а не про вас топаєте.

А тепер давайте грати –

Треба вам відповідати:

  1. Рано-вранці, хто піднявся?
  2. Хто сонечку посміхався?
  3. А зарядку, хто робив?
  4. Свої руки, хто не мив?
  5. Фізкультурою, хто займався?
  6. А ще й досі не вмивався?
  7. Хто з водою й сонцем дружить?
  8. Вітаміни, хто з вас любить?
  9. Хто по « зебрі»  переходить?
  10. З незнайомцями хто дружить?
  11. Хто світлофора накази, чітко виконує зразу?

 

Ведуча: Які ви молодці! І вже якщо ми згадали про світлофор, то давайте на нього подивимось. Ой, стривайте, чому ж він не горить?

 

(Звучить музика, вибігає Незнайко)

 

Незнайко: Привіт усім! Я Незнайко, ваш знайомий, Я герой усім відомий! А що ви тут робите?

Ведуча: Граємо. Та ось хотіли на світлофор подивитись, а він чогось не працює.

Незнайко: Так це ж тому, що  я теж по дорозі погрався: постріляв з рогатки горобців, порозганяв камінцями собак, пограв у м’яча на дорозі, розбив світловор!

Ведуча: Ой, ой, ой! Хіба так граються? А щож тепер робити? Як дорогу переходити?

Незнайко: Та навіщо вам той світлофор, ось дивіться я і без нього зможу перейти дорогу.

Ведуча: ( хопає Незнайку за руку) Виконуйте правила руху завжди. Спинися Незнайко- це шлях до біди!! ( Незнайко виривається та біжить за двері. Чутно писк гальм)

Лікар: : Просто диво, що пощастило врятувати його. Уявіть собі, цей бешкетник раптово з’явився на проїжджій частині вулиці перед машиною, зачепився і впав. Добре, що водій встиг загальмувати! Що, болить нога? Не знаю чи зростеться. Можливо і ходити не зможеш.

 

Незнайко:  Машина мчала із-за рогу,

Руку скалічила і ногу!(Плаче.)

Лікар. Хіба ж то машина винна? Це ти порушив правила руху, вибіг раптово на проїжджу частину вулиці і тепер будетеш лікуватися, ходити до мене на перев’язки. А могло статися ще гірше.

Ведуча: Діти , а давайте допоможемо Незнайці згадати правила дорожнього руху:

 

1. Ходити потрібно по тротуарах, тільки з якого боку?   (правого)

2. Переходити вулицю необхідно тільки по  (пішохідному (або підземному) переходу.)

3. Переходити вулицю можна тільки на яке світло світлофора? (зелене)

4. Червоний і жовтий сигнали світлофора означають, що йти  (заборонено.)

5. Якщо збираєшся переходити дорогу, подивися, чи немає поруч (машин.)

6. При переході дороги спочатку дивимося (наліво), доходимо до середини і дивимося (направо), тільки тоді продовжуємо шлях.

7. Не можна перебігати дорогу, особливо якщо поблизу автомобіль.

9. Не можна обходити стоячий автобус – це небезпечно. Треба що зробити? (почекати, поки автобус від’їде від зупинки.)

10. Не можна бавитись на дорозі бо це…(небезпечно)

 

Незнайко: Пробачте. Правила й знаки дорожнього руху буду  уважно тепер я вивчати.

Ведуча: Ну йди лікуйся Незнайко. А що ж нам робити, як світловор засвітити?  А для того, щоб полагодити світлофор пограємо в ігру

 

Гра : « Веселий світлофор»

(Якщо в колі зелене світло – танцюють. Якщо в колі жовте – плескають в долоні. А коли червоне світло – сваряться пальчиком)

 

Ведуча: Молодці! А тепер дивіться, що сталося! Ми полагодили світлофор.

 

(Вибігає Незнайко з криками А-А-А-А)

 

Ведуча: Що сталося?

 Незнайко: Відгадайте швидко загадку! Лежать в порядку дерев’яні малятка, білі, здорові, чорноголові ( сірники). Так ось

Підпалив я сірничок – з’явивсь червоний язичок.

Поступово запалало, по травичці застрибало.

І ось вогонь вже тут!!!!

Танок дівчаток вогників

 

Ведуча: ( Хопає вогнегасник та прогоняє вогники. Ті з криками вибігають за   двері). Ох Незнайку, хіба ти не знаєш, що сірниками не можна бавитись? Дивись, трапилось! Добре, що в нас був вогнегасник. Діти а скажіть чим іще можна загасити пожежу? А що потрібно робити під час пожежі? Ти зрозумів Незнайко, що вогонь це не іграшки? На тобі вогнегасник, йди загаси свою пожежу.

  А МИ ДАВАЙТЕ УЯВИМО З ВАМИ ЩО МИ ПОЖЕЖНИКИ

 

Гра « Хто швидше складе пожежну машину» 

 

 

Гра «Хто швидше»

( Дві команди передають відерця один одному. Остання дитина гасить

«полум’я». Хто швидше загасить вогонь)

 

Гра «Врятуй вірних друзів»

(В один великий обруч кладуть іграшки. Грають дві дитини. Потрібно перенести всі іграшки у свої обручі  під музичний супровід. Хто швидше і найбільше за час звучання музики назбирає іграшок, той і переміг)

 

Незнайко: «(Перепачканий) Ох і заморився я поки впорався з вогнем!

Ведуча: Ну і бруднуля ж ти. А чи часто ти вмиваєшся, чистиш зуби?

Незнайко: Нееееееее, Я це ой як не люблю!

Ведуча:Ну зрозуміло, а ось подивись, що буває з тими, хто не миє руки, та не вмивається.

 

Сценка про Бруднулю

 

Жило-було собі дівчатко: брудне, неначе поросятко.

Мов сажа – руки, вакса – ніс, волосся – як соломи віз.

Ні разу не помиється, у люстерко не дивиться.

До неї сором підійти, не терпить вона чистоти.

(Заходить Бруднуля)

Бруднуля.  Я веселая  Бруднуля, у грязюці вся фігура.

Я сто літ вже не вмивалась, за зубну щітку не бралась.

(Виходять Мікроб.)

 

Мікроб: Ой яка смачненька, яка солоденька! Тут одному не впоратись!   (виводить ще одного мікроба, вказує пальцем на дівчинку)

Разом: Ой яка смачненька, яка солоденька!

 

Ми мікроби, ми – злодії, любимо, коли смердить.

Ви пилиночки тернулись, а мікроб вже там сидить.

Нас багато, нас багато, ми в дорозі кожну мить,

Якщо ви бридкі бруднулі, тоді нам допоможіть.

 (Танцюють навколо Бруднули та розкидують солодощі. Кажуть «Іж смачьненьке, дитя дурненьке». Дівчинка піднімає та «Їсть»)

Бруднуля.   Що зі мною?

Голова болить, живіт…Швидше, лікар! Ай! Болить!

Лікар. Геть!

(Мікроби тікають)

Я відомий Айболить. Хвора, що у вас болить?

А, живіт. Передбачаю. Що ж від цього ліки маю.

Бруднуля. Я чекаю допомоги, все болить ледь стоять ноги.

Айболить. Ось рецепт тобі мікстури,

Круглі та гіркі пігулки.

Та найперше лікування: щоденне умивання.

Бруд хвороби нам приносить.

 

Ведуча: А давайте згадаємо правила особистої гігієни:

 

1. Назви предмети, які тобі знадобляться для вмивання (мило, рушник).

2. Назви предмети, які будуть потрібні для того, щоб прийняти душ (шампунь, мило, гель для душу).

3. Як часто потрібно митися? (Кожен день).4. Як часто потрібно чистити зуби? (Вранці і ввечері).

5. Як часто потрібно підстригати нігті? (Не рідше 1 разу на 10 днів).

6. Як часто потрібно мити вуха? (Кожен день).

7. Як часто потрібно міняти нижню білизну? (Кожен день).

 

Бруднуля. Буду я щоденно митись, зуби чистить, не лінитись.

Ведуча  Нехай бруднулям це уроком буде. Біжи Незнайко швидше вмивайся.

   А тепер пограємо у гру і подивимось, які ви знаєте предмети гігієни. У мене є мішечок в якому все перемішалось, допоможіть вибрати предмети гігієни

 

Гра  «Вибрати предмети гігієни»

 (У мішок кладуться різні предмети. Діти по черзі тягнуть їх.)

 

 

Ведуча: Ви всі молодці! А що це ти нам приніс?

 (Незнайко заносить пігулку)

Незнайко: Якийсь дядько до машини погукав та дав. Сказав, що якщо я цю пігулку вип’ю то стану здоровим та дуже розумним.Та обіцяв щей на маині завтра мене прокотити.

Ведуча: І це давай сюди. Діти, запам’ятайте! Не слід вірити незнайомим людям і йти з ними. Бо вони можуть заподіяти вам лихо. Ні в якому разі не можна брати солодощі, або пігулки у незнайомців. Пігулки назначає тільки лікар.Не сідайте до чужої машини. А що потрібно робити якщо незнайомець до вас причепився, або схватив вас?          ( шуміти, привернути до себе увагу інших людей, кусатись, вириватись). А якщо прийшов до вас додому?( дзвонити в 102)

 Давайте подивимось  історіяю про маленьких мишенят, які залишилися самі вдома.і як добре, що вони згадали те, чому їх вчила матусенька.

Сценка про мишенят

( Мишенята ховаються в будинку. Виходить Лисичка і дзвонить у двері)

Мишенята. Що вам треба? Нам скажіть.

Лисичка. Любі, двері відчиніть.

Ой, погано, відчиняйте та води попити дайте.

Мишка 1. Нам наказувала мати

Незнайомих не впускати.

Мишка 2. Не жалій комусь води –

Так недовго до біди. 

Мишка 1. Нам наказувала мати

Нікому не відчиняти.

Лисичка. Вас зустріла на біду.

Ой, рятуйте, пропаду!

Хто спасе мене, не знаю,

Ой, рятуйте, помираю!

Мишка 1. Геть ідіть від нас ви тихо,

А не то – вам буде лихо!

Мишка 2. Такий випадок бува,

Дзвоню в міліцію – 102.

Мишка 1. Ось і матінка іде

Друзів всіх своїх веде.

Лисичка. Я б її… Та неохота

Спішна в мене є робота.

(Лиска тікає)

Мишенята. Ми Лисичку не впустили,

Їй, злодійці не відкрили!

Ведуча: Ну ти хоть щось зрозумів? Діти, а які правила запам’ятали ви?                             ( дотримуватись правил дорожнього руху, мити руки, не гратися з сірниками, не розмовляти з незнайомцями,не пити пігулки)

Знаєш Незнайко,нам вже пора прощятися, але я тобі пропоную залишитись в нашому інтернаті. Подивись які у нас розумні діти, вони тебе навчать , як вберегти себе від біди. Тільки тобі прийдеться  не лінуватись, а гарно навчатись

Незнайко: Не буду навчатись! Я лінуюсь.

Ведуча: Так ти ще й ледацюга? Тоді тобі буде корисно подивитись, що буває з такими ледацюгами як ти

 

Пісня « Грицю, грицю до роботи»

 

Ведуча: Як то кажуть- хто не працює, той не їсть. А на цьому у нас все. Всім дякую за увагу.

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Сценарії
Інкл
Додано
9 грудня 2019
Переглядів
548
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку