Сценарій "Букварику, па-па!"

Про матеріал
Сценарій квесту "Букварику,па-па!" допоможе вчителю першого класу в цікавій формі провести прощання з Букварем. Для підготовки та проведення заходу залучала п’ятикласників. Діти з задоволенням виконували ролі казкових героїв.
Перегляд файлу

КВЕСТ «БУКВАРИКУ, ПА-ПА!»

(Сценарій цікавої подорожі прощання з Букварем)

Діти з учителем в класі готуються до подорожі в парк. Та несподівано на порозі класної кімнати з’являються Пірат і Баба Яга. 

Баба Яга

Добрий день, любі малята!

Чую я, що пахне святом.

Хтось Букварик прочитав,

грамотним ще більше став.

 

Ви погляньте, ще й сміються,

Моїм чарам не здаються.

Та мене лиш хто побачить,

То відразу гірко плаче.

 

Ти, Пірате, подивися,

Це ж зібралися в дорогу,

Вчителя взяли в підмогу,

А ви бачили канат,

Що тримає цей пірат.

 

ДІТИ

Для нас , ви друзі, не страшні,

А просто ой які смішні.

 

ПІРАТ

Та не пропустимо ваш клас,

біля калини Карабас.

Щоб далі разом вирушати,

То транспарант треба забрати.

Якщо розкажете вірші –

Доведемо вас в ті кущі.

Першокласниця

Кущі квітують в даний час,

І не страшний ваш Карабас.

Нехай погляне на калину –

Це символ рідної Вкраїни.

Послухай вірш і пропусти.

Досить канатом цим трясти.

( Діти розповідають вірші про Букварик і направляються до калинової алеї на території школи )

КАРАБАС

Я так і знав, що до Букварика зібрались.

А дозволу в мене питались?

Без транспаранта вам до парку не дійти.

Флеш-моб  танцюйте і віддам вам ці палки.

(Танцюють улюблений флеш-моб «Про кухаря Булочку» і отримують транспарант із тканини з надписом «Букварику, па-па!»)

Учасники квесту направляються до сільського парку, що поряд зі школою.

На вході їх чекає Мудрець. Наступні зупинки з казковими героями відбуватимуться почергово на лавках парку.

І. МУДРЕЦЬ

Діти, ви на порозі країни Мудреців.

То ж треба знати декілька чарівних слів.

Що ви говорите при вході в клас.

Коли там вчителька чекає вас?

(Діти називають слова-вітання)

А які мови ви вивчали в цьому році?

І книгу я тримаю на якому боці?

(Діти відповідають)

То ж із якої школи ви прийшли,

Такі веселі малюки?

І транспарант он як буяє,

Букварик вже на вас чекає.

( Із Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів)

МУДРЕЦЬ

Я пропущу вас у цей чудо-парк.

Та доведіть мені, що ви є дружний клас.

Без дружби просто школи не буває.

Ой!!! Уже музика лунає.

(Виконують пісню «Школа весела сімя»)

ІІ. СВІТЛОФОР

Доброго дня, шановні малюки.

Чи знаєте ви, хто я є такий?

( Світлофор)

Щоб ви змогли продовжити ходу,

Вам треба відгадати загадку мою.

Що за смуги білі на дорозі є,

І що буває, як без дозволу на них хоч хто стає?

( зебра)

А скільки кольорів я маю

І чи відразу ними я моргаю?

(Діти називають кольори світлофора і що означає кожен з них)

ІІІ. Другокласник

А я у цій країні другий рік.

Навчання – це вам не пік-нік.

Повен портфель підручників я маю,

Для вас приніс, в руках тримаю.

Чи зможете їх назви прочитати,

Й чому вони будуть навчати розказати?

( Діти читають назви підручників, розглядають їх та розповідають свої припущення щодо їх змісту)

 

IV. СВИНКА НЮША (плаче)

Добре вам, ви школярі,

Звуки вивчили усі.

А мені дали завдання –

Проспівати голосні.

А я й гадки геть не маю,

Що ж я мамі проспіваю?

Скільки їх, які вони

І чого звуть «голосні».

Де шукати допомоги,

Де знайти до них дороги?

( Діти втішають Нюшу, співають шість голосних. Називають літери, що позначають голосні звуки)

Дякую вам, перший клас,

Ну й розумні ви у нас.

А візьміть мене з собою,

Будете пишатись мною.

До Букварика дійду

І з ним дружбу заведу.

V. ЛІКАР

Щоб дійти до Букваря – не минути лікаря.

Про здоров’я треба дбати і продукти розрізняти.

Де корисні, а де ні , розкажіть друзі мені.

Нюші теж буде урок, що покласти в козубок.

(Лікар дістає з кошика продукти: сік, молоко, газований напій, хліб, картоплю, цукерки, помідори, квасолю, горіхи…,а діти відкладають Нюші в кошик лише корисні)

 

VI. ВЕСЕЛКА

Нарешті дочекалася на вас,

Невгамовний перший клас.

Разом із дощиком за вами я спостерігала

Та тільки до семи весь час і рахувала.

Але з’явилося тут сонечко ще зрання

І принесло мені із математики завдання.

Погляньте, як же цю задачу розв’язати,

А потім вирази ще «обчисляти».

Допоможіть, я вас благаю,

А я з піратами питання уладнаю.

(Діти виконують завдання на картках)

VII. БУКВАРИК

Нова українська школа радо вас зустріла,

Багато нового за рік цей відкрила.

А разом зі мною ви вчились читати,

І літери вміло в слова об’єднати.

Я вдячний вам, що дочитали мою книгу до кінця

Та вже прощатися прийшла пора.

Багато в світі є книжок,

Та я найперший ваш дружок.

Даю вам пропуск на галявину чудес:

Медаль, що до читання мали інтерес.

Любіть читати і книжки не забувайте

А на останок мені пісню заспівайте.

( Виконують пісню про букварик і відправляються разом із казковими героями та кошиком корисних продуктів на галявину відпочинку, а потім скажуть дружно: «Букварику, па-па!»)

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку