КВЕСТ «БУКВАРИКУ, ПА-ПА!»
(Сценарій цікавої подорожі прощання з Букварем)
Діти з учителем в класі готуються до подорожі в парк. Та несподівано на порозі класної кімнати з’являються Пірат і Баба Яга.
Баба Яга
Добрий день, любі малята!
Чую я, що пахне святом.
Хтось Букварик прочитав,
грамотним ще більше став.
Ви погляньте, ще й сміються,
Моїм чарам не здаються.
Та мене лиш хто побачить,
То відразу гірко плаче.
Ти, Пірате, подивися,
Це ж зібралися в дорогу,
Вчителя взяли в підмогу,
А ви бачили канат,
Що тримає цей пірат.
ДІТИ
Для нас , ви друзі, не страшні,
А просто ой які смішні.
ПІРАТ
Та не пропустимо ваш клас,
біля калини Карабас.
Щоб далі разом вирушати,
То транспарант треба забрати.
Якщо розкажете вірші –
Доведемо вас в ті кущі.
Першокласниця
Кущі квітують в даний час,
І не страшний ваш Карабас.
Нехай погляне на калину –
Це символ рідної Вкраїни.
Послухай вірш і пропусти.
Досить канатом цим трясти.
( Діти розповідають вірші про Букварик і направляються до калинової алеї на території школи )
КАРАБАС
Я так і знав, що до Букварика зібрались.
А дозволу в мене питались?
Без транспаранта вам до парку не дійти.
Флеш-моб танцюйте і віддам вам ці палки.
(Танцюють улюблений флеш-моб «Про кухаря Булочку» і отримують транспарант із тканини з надписом «Букварику, па-па!»)
Учасники квесту направляються до сільського парку, що поряд зі школою.
На вході їх чекає Мудрець. Наступні зупинки з казковими героями відбуватимуться почергово на лавках парку.
І. МУДРЕЦЬ
Діти, ви на порозі країни Мудреців.
То ж треба знати декілька чарівних слів.
Що ви говорите при вході в клас.
Коли там вчителька чекає вас?
(Діти називають слова-вітання)
А які мови ви вивчали в цьому році?
І книгу я тримаю на якому боці?
(Діти відповідають)
То ж із якої школи ви прийшли,
Такі веселі малюки?
І транспарант он як буяє,
Букварик вже на вас чекає.
( Із Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів)
МУДРЕЦЬ
Я пропущу вас у цей чудо-парк.
Та доведіть мені, що ви є дружний клас.
Без дружби просто школи не буває.
Ой!!! Уже музика лунає.
(Виконують пісню «Школа весела сім’я»)
ІІ. СВІТЛОФОР
Доброго дня, шановні малюки.
Чи знаєте ви, хто я є такий?
( Світлофор)
Щоб ви змогли продовжити ходу,
Вам треба відгадати загадку мою.
Що за смуги білі на дорозі є,
І що буває, як без дозволу на них хоч хто стає?
( зебра)
А скільки кольорів я маю
І чи відразу ними я моргаю?
(Діти називають кольори світлофора і що означає кожен з них)
ІІІ. Другокласник
А я у цій країні другий рік.
Навчання – це вам не пік-нік.
Повен портфель підручників я маю,
Для вас приніс, в руках тримаю.
Чи зможете їх назви прочитати,
Й чому вони будуть навчати розказати?
( Діти читають назви підручників, розглядають їх та розповідають свої припущення щодо їх змісту)
IV. СВИНКА НЮША (плаче)
Добре вам, ви школярі,
Звуки вивчили усі.
А мені дали завдання –
Проспівати голосні.
А я й гадки геть не маю,
Що ж я мамі проспіваю?
Скільки їх, які вони
І чого звуть «голосні».
Де шукати допомоги,
Де знайти до них дороги?
( Діти втішають Нюшу, співають шість голосних. Називають літери, що позначають голосні звуки)
Дякую вам, перший клас,
Ну й розумні ви у нас.
А візьміть мене з собою,
Будете пишатись мною.
До Букварика дійду
І з ним дружбу заведу.
V. ЛІКАР
Щоб дійти до Букваря – не минути лікаря.
Про здоров’я треба дбати і продукти розрізняти.
Де корисні, а де ні , розкажіть друзі мені.
Нюші теж буде урок, що покласти в козубок.
(Лікар дістає з кошика продукти: сік, молоко, газований напій, хліб, картоплю, цукерки, помідори, квасолю, горіхи…,а діти відкладають Нюші в кошик лише корисні)
VI. ВЕСЕЛКА
Нарешті дочекалася на вас,
Невгамовний перший клас.
Разом із дощиком за вами я спостерігала
Та тільки до семи весь час і рахувала.
Але з’явилося тут сонечко ще зрання
І принесло мені із математики завдання.
Погляньте, як же цю задачу розв’язати,
А потім вирази ще «обчисляти».
Допоможіть, я вас благаю,
А я з піратами питання уладнаю.
(Діти виконують завдання на картках)
VII. БУКВАРИК
Нова українська школа радо вас зустріла,
Багато нового за рік цей відкрила.
А разом зі мною ви вчились читати,
І літери вміло в слова об’єднати.
Я вдячний вам, що дочитали мою книгу до кінця
Та вже прощатися прийшла пора.
Багато в світі є книжок,
Та я найперший ваш дружок.
Даю вам пропуск на галявину чудес:
Медаль, що до читання мали інтерес.
Любіть читати і книжки не забувайте
А на останок мені пісню заспівайте.
( Виконують пісню про букварик і відправляються разом із казковими героями та кошиком корисних продуктів на галявину відпочинку, а потім скажуть дружно: «Букварику, па-па!»)