Захід має на меті створити атмосферу спілкування учнів з музикою; розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес та любов до музики, до української пісенної спадщини.
Сценарій до Дня Музики
(для 5-7 класів)
Дата: 01.10.2018
Тема: «Інсценізація української пісні»
Мета: створення атмосфери спілкування учнів з музикою; розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес та любов до музики, до української пісенної спадщини.
Обладнання: ТЗН, аудіо та відеоматеріали, картки-сценарії для ведучих, реквізит для ведучих і виступаючих, декор залу.
Хід заходу
Вчитель. Сьогодні, 1 жовтня – Міжнародний День Музики. Пропоную вам зануритись в атмосферу музики та веселого настрою, адже сьогодні ми інсценізуємо українську пісню.
(Виходять ведучі)
Ведучий 1: О музико! Чарівних звуків ти ріка безмежна,
Гармонія ти фарб, що сонцем сяєш…
Ведучий 2: Тю! Назар, хто це буде слухати?!
Ведучий 1: Як хто? Наші дорогі слухачі у залі…
Ведучий 2: О…. роботи непочатий край! Дивись і вчись!
Шановні, чи любите музику, так як люблю її я?!! Не чую!!
Тоді це наше з вами свято! Починаймо!
Ведучий 1: А вирішувати, хто в сьогоднішньому конкурсі найкращий буде:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Ведучий 1: Здавна наш народ любив пісню. І навіть сьогодні популярними є композиції, що складаються з кількох мелодій. А називають такі композиції попурі, в’язанка, а найчастіше – віночок. Віночок українських пісень.
Ведучий 2: Ой, я тебе прошу… не сип мені хлорид натрію на рану! Хто ж так оголошує номер?!
(Виходить і заходить з вінком на голові)
Ведучий 1: І що ж це ти нап’ялив?!
Ведучий 2: Не нап’ялив, а почепив! Віночок, дорогий мій Назар, ВІ-НО-ЧОК!
Зустрічайте 6 клас з композицією «Віночок українських народних пісень».
Ведучий 1: Гуч-ні-ше…!!!
Ведучий 2: О, це я вже розумію…
6 клас – «Віночок українських народних пісень»
Ведучий 1: (виходить з вареником і їсть)
Ведучий 2: От ТИ маєш совість? Сам їси, а я ДИВЛЮСЯ?!
Ведучий 1: (співає) «А я все дивлюся, де моя Маруся…»
Ведучий 2: Ну, ти поспівай, а я поїм!
Ведучий 1: Здогадайся, який зараз буде номер?
Ведучий 2: «Як віртузно Саша забирає у Назара вареник?»
Ведучий 1: А от і ні! Зустрічайте 6 клас з піснею «А мій милий вареничків хоче»
Ведучий 2: Ап-ло-ду-є-мо!
6 клас – «А мій милий вареничків хоче»
Ведучий 1: Куди ти весь час заглядаєш?
Ведучий 2: Як куди?! Отам дівчата з 5 класу… та такі гарні, як вишеньки!
Ведучий 1: А не зарано ще про дівчат думати?
Ведучий 2: Не зарано, Назар, «Любви, - як казав класик, - все возросты покорны!»
Ведучий 1: Ну, що ж зустрічаймо 5 клас з піснею «Вишенька-черешенька». Тим більше, що один фанат у них вже є!
Ведучий 2: (співає) «Вишенька-черешенька, ягідка смачна, видно не тутешня ти, що ідеш одна...»
5 клас – «Вишенька-черешенька»
Ведучий 1: (несе сито): Ти не знаєш, що воно тут робить?
Ведучий 2: Я не знаю?! Я все знаю! Це 7 клас пісню репетирував.
Ведучий 1: З ситом?!
Ведучий 2: А то! А що з цього вийшло, побачимо прямо зараз!
Ведучий 1: Зустрічайте 7 клас з піснею «Де ж те сито?»
7 клас – «Де ж те сито?»
1