Сценарій до 1 жовтня - Міжнародного Дня музики

Про матеріал

Захід має на меті створити атмосферу спілкування учнів з музикою; розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес та любов до музики, до української пісенної спадщини.

Перегляд файлу

Сценарій до Дня Музики

(для 5-7 класів)

Дата: 01.10.2018

Тема: «Інсценізація української пісні»

Мета: створення атмосфери спілкування учнів з музикою; розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес та любов до музики, до української пісенної спадщини.

Обладнання: ТЗН, аудіо та відеоматеріали, картки-сценарії для ведучих, реквізит для ведучих і виступаючих, декор залу.

Хід заходу

Вчитель. Сьогодні, 1 жовтня – Міжнародний День Музики. Пропоную вам зануритись в атмосферу музики та веселого настрою, адже сьогодні ми інсценізуємо українську пісню.

(Виходять ведучі)

Ведучий 1: О музико! Чарівних звуків ти ріка безмежна,

                    Гармонія ти фарб, що сонцем сяєш…

Ведучий 2: Тю! Назар, хто це буде слухати?!

Ведучий 1: Як хто? Наші дорогі слухачі у залі…

Ведучий 2: О…. роботи непочатий край! Дивись і вчись!

                     Шановні, чи любите музику, так як люблю її я?!! Не чую!!

                     Тоді це наше з вами свято! Починаймо!

Ведучий 1: А вирішувати, хто в сьогоднішньому конкурсі найкращий буде:

                   ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Ведучий 1: Здавна наш народ любив пісню. І навіть сьогодні популярними є композиції, що складаються з кількох мелодій. А називають такі композиції попурі, в’язанка, а найчастіше – віночок. Віночок українських пісень.

Ведучий 2: Ой, я тебе прошу… не сип мені хлорид натрію на рану! Хто ж так оголошує номер?!

(Виходить і заходить з вінком на голові)

Ведучий 1: І що ж це ти напялив?! 

Ведучий 2: Не напялив, а почепив! Віночок, дорогий мій Назар,  ВІ-НО-ЧОК!

                    Зустрічайте  6 клас з композицією «Віночок українських народних пісень».

Ведучий 1: Гуч-ні-ше…!!!

Ведучий 2: О, це я вже розумію…

6 клас – «Віночок українських народних пісень»

Ведучий 1: (виходить з вареником і їсть)

Ведучий 2: От ТИ маєш совість? Сам їси, а я ДИВЛЮСЯ?!

Ведучий 1: (співає) «А я все дивлюся, де моя Маруся…»

Ведучий 2: Ну, ти поспівай, а я поїм!

Ведучий 1: Здогадайся, який зараз буде номер?

Ведучий 2: «Як віртузно Саша забирає у Назара вареник?»

Ведучий 1: А от і ні! Зустрічайте 6 клас  з піснею «А мій милий вареничків хоче»

Ведучий 2: Ап-ло-ду-є-мо!

6 клас – «А мій милий вареничків хоче»

Ведучий 1: Куди ти весь час заглядаєш?

Ведучий 2: Як куди?! Отам дівчата з 5 класу… та такі гарні, як вишеньки!

Ведучий 1: А не зарано ще про дівчат думати?

Ведучий 2: Не зарано, Назар, «Любви, - як казав класик, - все возросты покорны!»

Ведучий 1: Ну, що ж зустрічаймо 5 клас з піснею «Вишенька-черешенька». Тим більше, що один фанат у них вже є!

Ведучий 2: (співає) «Вишенька-черешенька, ягідка смачна, видно не тутешня ти, що ідеш одна...»

5 клас – «Вишенька-черешенька»

Ведучий 1: (несе сито): Ти не знаєш, що воно тут робить?

Ведучий 2: Я не знаю?! Я все знаю! Це 7 клас пісню репетирував.

Ведучий 1: З ситом?!

Ведучий 2: А то! А що з цього вийшло, побачимо прямо зараз!

Ведучий 1: Зустрічайте 7 клас з піснею «Де ж те сито?»

7 клас – «Де ж те сито?»

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Жарська Марія
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
1406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку