Сценарій до Дня учителя "Дякуємо Вам, учителі!"

Про матеріал

Сценарій, присвячений до Дня учителя, для учнів 10, 11 класів, ліцеїв, коледжів.

Перегляд файлу

                         Сценарій до Дня учителя

                       «Дякуємо Вам, учителі!»

Ведучий 1: Доброго дня вам, шановні працівники освіти!

                   У першу суботу жовтня, у вас професійне свято.

                   Сюди ми прийшли сьогодні сердечно вас привітати.

                   Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний 

                   Без нього життєва повість, не пишеться у людини.

                  

Ведуча 1: У цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як годиться, спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

 

Ведучий 2: Отже, тема уроку звучить так: «Дякуємо Вам, учителі!»

 

Ведуча 2: Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості педагога те, що він Педагог з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загальнонавчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

 

Ведучий 1: Із року в рік вчитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого ми будемо пам’ятати все життя.

 

Ведуча 1: Сьогодні ваше свято, а тому ми вшановуємо всіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто вражає нас своїм обсягом знань? Хто завжди бажає нам добра? Кого ми часом ображаємо? Так, це про вас, дорогі наші викладачі та майстри виробничого навчання!

 

Ведучий 2:   Вчительська доля – мудрістю вкрита,

                      Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.

                      Вчительська доля – дощем раннім вмита,

                      Вона для людей -  вічний взірець.

                      Вклонімося низько учительській долі

                      І шану святу крізь віки пронесем

                      Серця подаруєм в дитячих долонях

                      І щедру любов принесем.

 

Ведуча 2: Ми подумали, що, можливо, наших наставників цікавлять думки учнів. До вашої уваги сценка «Думки учнів»

 

  1. Сценка «Думки учнів»  (3хв.49с)

 

 

 

 

Ведучий 1: Професія вчителя – унікальна. Подібної у світі немає. Кожен педагог своїм серцем і розумом формує завтрашню людину, суспільство, зрештою – усю цивілізацію. Письменник увічнюється у своїх творах, художник – у картинах, а справжній учитель – у думках і вчинках людей, яких він навчав.

 

Ведуча 1: Працю педагога ні з чим не можна порівняти. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Орач, сівач, хлібороб через кілька місяців милуються колосками і жменею зерна, вирощеного в полі. А вчителеві треба працювати роки, щоб побачити предмет свого творіння.

 

Ведучий 2: Готуючись до сьогоднішнього свята ми знайшли мудрі цитати про вчителів.

 

(Презентація «Цитати про вчителів»)  (37 с)

 

Ведуча2 : Великий той учитель, який проймається справою, якої навчає. (Катон Старший)

 

Ведучий1: Учитель – це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна. (Е. Хоббард)

 

Ведуча1: Учитель для школи – це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух…  (А. Дістервег)

 

Ведучий2: Посередній учитель розповідає, хороший учитель пояснює, кращий учитель демонструє, великий учитель надихає. (А. Смоловик)

Ведучий: Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий учитель. (Л. Толстой)

 

Ведуча 2: Ми, учні, часто спостерігаємо за вашою працею, наші любі викладачі та майстри виробничого навчання. І в цей святковий день ми хочемо подарувати вам свою любов і вдячність.

 

Ведучий1:  Хто кожен день, кожну годину, кожен час

                     Віддавшись повністю роботі

                     Живе лиш думкою про нас

                    Завжди за все і всіх в турботі?

 

Ведуча 1: Наші найщиріші вітання директору ліцею. Вітаємо Вас, шановний Олександре Володимировичу, зі святом.

 

Ведучий 2 : Директор ліцею – фігура центральна

                     Як кажуть в народі – всьому голова!

                    Директор на місці – то й заклад у шані

                    І як він скерує – так підуть діла!

 

Ведуча 2: Особі такій – побажання сердечні:

                  Аби не боліла його голова,

                  Аби в нього сили хватало й здоров’я,

                  Збувались щоб вчасно всі задуми й мрії,

                  І щоб у ліцеї життя вирувало весь час.

                  Щоб більше досягнень було, більше дії –

                  Прийміть ці вітання від нас.

 

Ведучий 1: А зараз ми хотіли б вручити Пам’ятку для вчителів директору ліцею. Хай висить вона на почесному місці – в учительській.

(Читають, а потім вручають директору)

Ведуча1: Учителю, запам’ятай!

  1. Директор правий.
  2. Директор завжди правий.
  3. Якщо директор не правий – дивись пункт перший.
  4. Якщо ти не правий – значить ти не директор.
  5. Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.
  6. До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

 

Ведучий 2: Спостерігаючи за роботою працівників нашого ліцею, ми склали «Золоті правила для викладачів».

 

Ведуча 2: Просимо не порушувати:

  1. Прийшовши у ліцей, зроби розумне і шляхетне обличчя.
  2. Не спи на уроці – поганий приклад – заразний.
  3. Щоразу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство й про всяк випадок з’їж морозиво.
  4. Якщо до тебе прийшли на урок з перевіркою, згадай, що ти – артист, найкращий педагог, найщасливіша людина.
  5. Намагайся їсти щодня!
  6. Віддай ліцею всі свої сили, а вийшовши на пенсію – почни нове життя.
  7. Поважай свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге й щасливе життя.

 

Ведучий 1: Вищезачитані правила вручаються завучу ліцею з навчальної роботи Білас Юлії Вадимівні.

 

Ведуча1: А зараз, після такого серйозного повідомлення, пропонуємо вашій увазі відеорепортаж під назвою «Робочий день вчителя очима учнів»

 

Відео «Робочий день вчителя очима дітей» (6хв.29с)

 

Ведучий 2: Ми трошки захотіли поекспериментувати.  Що у нас вийшло, дивіться самі.

Ведуча 2: Урок фізкультури проводить викладач української мови.

 

                    Сценка «Урок фізкультури»

Вчитель: Доброго дня, учні!

Учні: Доброго дня!

Вчитель: Молодці, учні. На ямб і хорей розрахуйсь!

Учні: Ямб – хорей – ямб – хорей …

Вчитель: Ямби зробили крок вперед.

(ямби вийшли вперед)

Вчитель: Повернулись «рильським до рильського» … І повторюємо за мною: зажурились – повстали, зажурились – повстали, …

(нахили вперед - назад)

Вчитель: Вправу закінчили. Повернулись минамозалами до залу…

(Учні повернулись вперед до залу, але не в одній лінії)

Вчитель: Що це ви стали, як лінія означення? Ану в підмет, швидко!

(Один учень не став у шеренгу)

Вчитель: Загребельного мені в «Лісову пісню»! Ти що, Нечуй-Левицький, я тобі Лесею Українкою сказала – в підмет!

(Учень стає в шеренгу)

Вчитель: А зараз будемо здавати нормативи.

Учень 1: Я не можу.

Учень 2: Я теж не можу.

Учні 1 і 2: Ми – хворі.

Вчитель: Подивіться на них, «тіні забутих предків», хворі вони, а на перерві що з Тютюнником робили?

Учень 3: Можна вийти?

Вчитель: Обставина, що?!

Учень 3: Ясла повні.

Вчитель: Що?!

Учень 3: Ясла повні.

Вчитель: Попередження!..

Учень 3: Хіба ревуть воли, як ясла повні?!

Вчитель: Давай, Гребінкою звідси.

(Учень біжить в туалет)

Вчитель: А наступного разу будемо здавати стрибки в «довженка»

Учні: Знову?!

Вчитель: І хай ще когось на перерві побачу з Тютюнником, я вам таку «Кайдашеву сім’ю » влаштую!..

 

Ведучий 1: Ми зробили опитування учнів ліцею на тему «Про що ти хочеш запитати у працівника нашого закладу?»  Прозвучали різні запитання. Найцікавіші, на нашу думку, зараз ви почуєте.

 

Ведуча 1: Отож, будь ласка, шановні працівники освіти, спробуйте відверто відповісти на питання учнів, які їх так цікавлять. У прямому ефірі інтерв’ю з педагогами ліцею.

                       Питання для інтерв’ю

  1. Антоніно Антонівно, у якому одязі повинні приходити учні на навчання в ліцей?  (Відповідь викладача)

А зараз наша  версія. ( Пісня «На лабутенах»)

 

  1. Юрію Юрійовичу, як ви ставитесь до учнів, які пропускають уроки чи не виконують домашні завдання? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Ти- собака, де ти гуляв…»)

 

  1. Вікторе Михайловичу, як Ви почуваєтеся після педради? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Неужели жизнь моя продолжается»)

 

  1. Беатрисо Олександрівно, що Ви робите, якщо Вам телефонують під час відпустки і просять терміново з’явитися на роботу? (Відповідь викладача)

 Наша версія (Пісня «Не шукай мене»)

 

  1. Маріє Василівно, як Ви почуваєтеся на посаді завуча з виховної роботи? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Королева»)

 

  1. Олександре Володимировичу, на якому транспорті Ви добираєтесь кожен день на роботу? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Чорний каділак»)

 

  1. Вікторіє Володимирівно, чого Ви бажаєте нашому ліцею? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Миллион доларов США»)

 

  1. Юліє Вадимівно, скільки часу, на Вашу думку, повинен тривати урок? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Я устала решать такие вопросы»)

 

  1. Ірино Василівно, чи дозволяєте Ви учням перездавати іспити? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Я кажу: «Ні!»)

 

  1.  Іване Івановичу, про що Ви думаєте, коли проводите заняття не поо бідавши? (Відповідь викладача)

Наша версія (Пісня «Смажений кабанччик»)

 

  1.  Валеріє Михайлівно, що Ви робите з порваними книгами? (Відповідь бібліотекаря)

 Наша версія (Пісня «Гори, гори ясно»)

 

  1.  Магдалино Михайлівно, чи можуть працівники ліцею сподіватися на підвищення зарплати? (Відповідь бухгалтера)

        Наша версія (Пісня «Цей сон мені щоночі сниться»)

 

  1.  Пане директоре, що б Ви хотіли побажати усім присутнім? (Відповідь директора)

Ваші побажання ми б хотіли доповнити ще піснею (Пісня «Чтоб вы все были здоровы»)

 

Ведучий 2: Я гадаю, що ми багато чого нового і цікавого дізнались про життя наших викладачів та майстрів у ліцеї. Спасибі Вам за Вашу відвертість.

 

Ведуча 2: А зараз до вашої уваги понеділок, 8-ий урок – виховна година з сучасним класним керівником.

                           Сценка « Сучасний учитель»

 

Дзвінок на урок.

Класний керівник заходить у клас.

Кл. кер.: Учні, доброго дня!

Учні (встали): Добрий день!

Кл. кер.: Ми сьогодні повинні поговорити про успішність, пропуски та узгодити деякі питання.

(Заходить учениця, що спізнилася, під пісню «А я иду такая вся в …»)

Кл. кер.:  Соломіє, перепрошую, в чому ти сьогодні прийшла в ліцей?

(пісня «На лабутенах»)

Кл. кер.: Що це за зовнішній вигляд?! Ану швидко приведи себе в порядок!

(пісня                                                                                          )

Кл. кер.: Минулого тижня учні здавали гроші на зошити. Руслано,  ти чому не здала?

(Учениця танцює під пісню «Mаnеy,  manеy» і розкидає грошові купюри)

Кл. кер.: Віталіку, ти знову списав контрольну роботу з біології.

Віталій: Я?!

Кл. кер: Ну, не я же.

(пісня «Kriminal»)

Кл. кер.: А ти, Мирославо, молодець, стала виправлятися. За минулий тиждень не отримала жодної двійки. Що тебе так змусило вчитися?

Мирослава: Мені тато машину пообіцяв.

Кл. кер.: Яку?

(пісня «Лада сідан»)

Кл. кер.: Юрку, ти чому такий замріяний?

(пісня «Мамо, я закохався»)

Кл. кер.: Марійко і Оксано, Марія Василівна скаржилась, що ви не здали зошити на перевірку. Де ви були?

(пісня                                                                    )

Кл. кер.: Вітю, чому ти завжди ходиш сонний?

(пісня «Подруга ночь»)

Кл. кер.: Ну, а ти, Софійко, що, не розумієш, що непристойно на перервах з хлопцями обніматись?

(пісня «Шаленію я від тебе»)

Кл. кер.: Ангелінко, чому ти вчора пішла з факультативу?

(пісня «Папа, папа»)

Кл. кер.: Ти куди? Вернись! Сядь!

(Учениця повертається, сідає)

Кл. кер.: Вітю, Юре, ви дуже погано написали контрольну роботу із зарубіжної літератури.

(пісня «У нас на районе»)

Кл. кер.: Діти, що вам заважає вчитися? Що вам ще потрібно?

(пісня «Amor»)

Кл. кер.: Учні, ще попереду цілий навчальний рік!

(пісня «Відірватись від землі»)

Кл. кер.: Небо може і поможе. А от Юлю, що тобі поможе?

(пісня «Вихід є»)

Кл. кер.: Я сподіваюсь, ви пам’ятаєте, що наступного тижня контрольна робота з хімії.

(пісня «Oh, No»)

Кл. кер.: Діти, ви самі розумієте, які ви є?!

(пісня «Мы благородные дети»)

Кл. кер.: А от Люба – молодець, написала контрольну роботу з української літератури на «12» балів. Беріть з неї приклад.

(пісня «Ти -королева»)

Кл. кер.: Дирекцію ліцею цікавить: Чим ви займаєтесь на уроках? Може розкажете?!

(пісня «Гоп-гоп»)

Кл. кер.: Учні, у вашому віці в голові має бути одне навчання! А у вас що?!

(пісня «Танці танцювати»)

Кл. кер.: Михайле, що ти можеш зробити для того, щоб виправити свою оцінку з інформатики?

(Пісня «В тебе шансів небагато, ти можеш підійти і обійняти»)

Кл. кер.: Владе, а ти чому смієшся? Тебе не лякають твої оцінки?!

(пісня «Я не здамся без бою»)

Кл. кер.: Віталіку, чому ти знову сидиш в телефоні? Ану поклади мені на стіл!

(пісня «Я ніколи нікому тебе не віддам»)

Кл. кер.: Вікторіє. А ти чому смієшся? У тебе проблеми з історії

(пісня «Все буде добре»)

Кл. кер.: А…, до речі, Віталія Володимирівна скаржилась. Що ви не вивчили правил з математики. Про що ви думаєте?!

(приспів пісні «Літо, літо»)

Кл. кер.: Ну, все-таки, ви готові дати мені відповідь?

(початок пісні «Літо, літо»)

Кл. кер.: Ну, діти, все з вами зрозуміло!

Дзвінок з уроку.

 

Ведучий 1: Кажуть, що сміх продовжує життя.

 

Ведуча 1: Ми сподіваємось, що ми хоч трошки змогли продовжити ваше життя.

       

Ведучий 2: Дорогі наші майстри!

 

Ведуча 2: Вельмишановні педагоги!

 

Ведучий 1: Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!

 

Ведуча 1: Завжди такі різні.

 

Ведучий 2: Ми так вдячні вам за турботу про нас.

 

Ведуча 2: Так хочеться подарувати вам долі світлої.

 

Ведучий 1: Ангела-спасителя

 

Ведуча 1: Мрії блакитної.

 

Ведучий 2: Надії на краще.

 

Ведуча 2: Любові неземної.

 

Ведучий 1: Краси золотої.

 

Ведуча 1: Та багато побажань і сердечних вітань.

 

Ведучий 2: Тож прийміть їх у свою адресу.

 

Ведуча 2: Учителю – яке прекрасне слово!

                 Багато хочеться мені сказать.

                 Але про те ми повели тут мову,

                 Що вчителів потрібно шанувать.

 

Ведучий 1: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатись у цьому ліцеї і саме у цих викладачів та майстрів.

 

Ведуча 1: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.

 

Ведучий 2: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.

 

Ведуча 2: Ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашого ліцею.

 

Ведучий 1: А ще ми хочемо сказати:

 

Всі: Ми вас любимо!

 

Ведуча 1: Ми хочемо, щоб ви більше посміхалися.

 

Ведучий 2: І не лише в день свого професійного свята, а завжди.

 

Ведуча 2: Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

 

Ведучий 1: Навіть якщо ми іноді його псуємо.

 

Ведуча 1: Дорогі наші наставники,

 

Ведучий 2: спасибі вам за все

 

Ведуча 2: і низький уклін вам

 

Ведучий 1: і вашій благородній професії.

 

Ведуча 1: А я бажаю вам добра.

 

Звучить пісня «А я бажаю вам добра» Н. Май

 

(Вручення квітів викладачам під пісню)

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку