Презентація на тему: “Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема”

Про матеріал
"Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема" На етапі розвитку демократичного правового суспільства особливої актуальності набуває формування у молодого покоління активної громадянської позиції. На основі теоретичних основ громадянського виховання ми розкриваємо зміст формування активної громадянської позиції учнівської молоді, сутність якого полягає у підготовці молодої особистості до життя у демократичному суспільстві, визнанні й прийнятті цінностей, що є визначальними для даного суспільства, реалізації особистісних цінностей, власних прав, свобод і обов’язків, здатності до соціальної взаємодії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Викладач біології та хіміїПетухова Оксана Юріївна“Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема”

Номер слайду 2

Громадянська позиція формується: Взаємозв’язком із реальним життям громади певного мікрорайону, міста, села, регіону. Залученням учнівської молоді у систему оточуючого соціального середовища

Номер слайду 3

Подзаголовок. Залучення учнів у громадське життя сприяє: Розширенню світогляду. Набуття навичок у соціальному середовищіДосвід сприйняття самостійних рішень Самовизначення як рівноправних членів громади

Номер слайду 4

Вплив на особистість здійснюється через її :індивідуальні особливості, темперамент, своєрідність характеру, здібності, інтереси, нахили, що дозволяє вибирати найбільш ефективні шляхи взаємодії особистості з навколишнім світом.

Номер слайду 5

Знання вчителем особливостей кожного учня сприяє:визначенню конкретних виховних завдань, вдалій  побудові організації різноманітної діяльності, здібностей, творчого потенціалу, набуття почуттів власної гідності та значущості, самовизначення та самореалізування.

Номер слайду 6

УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ Є: Педагогічна компетентність Процес партнерської взаємодії школярів з соціальним середовищемгромадянське виховання підлітків педагогічні технологіїпозакласна виховна робота і симуляційні ігри

Номер слайду 7

Врахування вікових та індивідуальних особливостей розвитку особистості учня; системність, послідовність і безперервність виховного процесу; партнерська взаємодія учнів із суб’єктами соціального впливу;психолого-педагогічна і фахова підготовка вчителя;Формування мотивації до громадянської активності; застосування інноваційних форм та інтерактивних методів у позакласній виховній роботі; добровільний та особистісно-мотиваційний характер участі школярів у позакласній виховній роботі. Соціально – педагогічні умови

Номер слайду 8

Дякую за увагу!\

pptx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку