Сценарій екологічного свята на тему: «Природа просить порятунку!»

Про матеріал
Мета свята виховувати любов до природи і бережливе ставлення до неї, формувати негативну моральну оцінку порушень у сфері природи, негативне ставлення до бездумного , безвідповідального використання природи, спонукати дітей до участі у природоохоронних заходах.
Перегляд файлу

Сценарій свята на тему:

«Природа просить порятунку!»

 

Мета: виховувати любов до природи і бережливе ставлення до неї, формувати негативну моральну оцінку порушень у сфері природи, негативне ставлення до бездумного , безвідповідального використання природи, спонукати дітей до участі у природоохоронних заходах.

 

Хід заходу

 

Учень 1   Є у сонячній системі

           Планета, що зветься Земля.

           І скажу вам, що кращої

           За неї ніде нема.

 

Учень 2    Річки й озера сині

           Гори, ліси, поля...

           Серед усіх найкраща —

           Планета твоя — Земля.

 

Ведучий. Земля – наш спільний дім. Але вона серйозно хвора: люди рубають ліси,забруднюють річки, озера, труять пестицидами грунт, викидають сміття в недозволеному місці, тобто цим всім вбивають годувальницю – Землю. А хіба вона не заслуговує нашої любові, сміливості, щедрості? Тому нам треба уберегти її від руйнації, виснаження та загибелі.

 

Учень 1   Природа просить порятунку

                           Зеленим шепотом лісів,

                           Тривожним лебединим криком,

                           Змілілим плесом рік, морів.

Учень 2   Вона до нас із щирим серцем

                 Зболілі руки простягає,

                 Надіючись на кращу долю,

                 Про милосердя нас благає.

Учень 3   Любіть природу рідну,

                 Завжди милуйтесь нею:

                 Ранковими світанками,

                 Вечірньою зорею.

 

Звучить пісня «Розкажіть, птахи» (на мелодію «Расскажите, птицы»,

І.Ніколаєв)

 

І куплет

Розкажіть птахи нам, що вас тягне ввись.

Ви над нами дуже швидко пронеслись.

І тому так легко вам завжди літати,

Що до успіху не прагнете дістати,

Що не мучать вас образи минулих літ,

Крилатих літ, чудових літ.

 

Приспів:

Повно, летіть вже, летіть ви

Через зорі та сонце в зеніті.

По куплету всім на світі

Рознесіть пісенні квіти,

Та дощів грибних сріблясті чисті зливи.

 

ІІ куплет

Розкажіть, птахи, нам, час уже прийшов,

Що планета наша крихка, наче скло.

Синії озера, річки і моря

Це, напевно, все ніжніше кришталю.

Невже ж почуємо з усіх сторін

Криштальний дзвін, прощальний дзвін.

 

Приспів.

 

 

Учень 1   Йтиму садом, полем, а чи лугом —

        Буду природі вірним я другом,

        Не столочу навіть трави.

        Я скажу їй: «Зеленій, живи!»

 

Учень 2   Коли лісом буду я іти,

       Теж посію зерна доброти,

        Побажаю дереву і пташці,

        Щоб віки жили в мирі й щасті.

 

Учень 3   Вмійте природу любити:

        Вам у походи ходити

        І мандрувати, любі діти, —

        Вмійте ж природу любити!

 

Ведучий. Щоб життя людей стало кращим на Землі, кожен з нас щось повинен зробити для цього. Як ви знаєте в цьому навчальному році в нашому навчальному закладі стартував екологічний проект «Врятуємо Землю разом!»

Наші учні у складі екозагону «Соняшник» прийняли в ньому активну участь. Ми постійно слідкуємо за чистотою закріпленою за нами шкільної території, беремо участь в усіх шкільних акціях – це і «Зробимо планету чистою», «Допоможи птахам взимку», «Квітуча школа», збір макулатури, пластику. Зібрали гербарій та оформили гербарну папку і т. д.

До вашої уваги                      

                                                     Інсценізація «Річка»

 

   Учень 1  Щоб від спеки десь сховатись,

           Ми до річки йшли купатись.

 

Учень 2  Що ж це з річкою, — вона

Непривітна і сумна…

 

Учень 3  Ти ж була колись глибока,

Швидкоплинна, світлоока.

Учень 4  Чом же стала каламутна?

Чом плескочуть хвилі смутно?

 

Р і ч к а      Як мені не сумувати?

Всі отрутохімікати

Постікали в мою воду,

Зіпсували чисту вроду!

Вже течу між болотами,

Заросла очеретами,

Зникла риба. Навіть раки

Поховались, небораки!

 

Учень1    Ой, ти, річка, синьоока,

Ти ж була колись глибока!

І сумуємо ми з тобою

Під плакучою вербою.

 

Р і ч к а      Я прошу вас, люди мої,

Не скидайте в мене сміття,

Бо я жити хочу, як усі,

Щоб в мені були щуки й карасі.

 

Звучить пісня на музику «Трава у дома»

І куплет

Вода у нас забруднена,

Вода у нас забруднена,

І річки чистої давно нема.

Ми ту жим за загубленим,

Ми ту жим за загубленим,

За всім тим, що природа нам дала.

Повітря в нас отруєне,

Повітря в нас отруєне,

І дихати не можем уже ми.

І хочемо змінити все,

І хочемо змінити все,

І бачимо яскраві, чисті сни.

 

Приспів:

І сниться нам не «Фанта» й «Кока-кола»,

Від них на нас усіх чека біда.

А сниться нам трава, трава довкола

І чиста я джерельна я вода.

 

ІІ куплет

Зберемо всі відходи ми,

Зберемо всі відходи ми,

Засяє чистотою вся Земля.

Босоніж по траві підемо,

Босоніж по траві підемо

І в річці попливемо ти, і я.

Ми будемо обачними,

Ми будемо обачними,

Не станемо смітити на землі.

Давайте об’єднаємось,

Давайте об’єднаємось,

Усі почнемо Землю берегти.

Приспів.

 

Учень 1  Природо! Ти – наш другий дім ,

                Колиско мила, берегине славна.

                Щоб нам у ньому затишно було,

                Зусиль прикласти треба нам немало.

          Учень 1  Всюди чисте повітря,

                          Кришталева вода!

                          Хай завжди будуть звірі,

                          Хай завжди будуть птахи,

                          Хай завжди будуть риби,

                          Хай завжди буду я!

 

Інсценізація «Пташка»

                      Хлопчик. Тріпоче серце спійманої птиці,

                                        В руках моїх не чує доброти.

  • Я дам тобі водиці і пшениці,

           Моя пташино, тільки не тремти.

 

             Пташка.  – Хіба потоки загубили воду,

Хіба в полях уже зерна нема?!

          Пусти мене, мій хлопче, на свободу,

І все, що треба, я знайду сама.

 

                   Хлопчик. Я ж лагідно тебе тримаю, пташко;

В своїх руках легко, як вітерець…

Хіба неволя це? Хіба це важко —

Від мене взяти кілька зеренець?

 

  • Пусти мене! Мені, дитино мила,

Дорожча воля, ніж зерно твоє!

Страшна, хоч навіть лагідна та сила,

Яка розкрити крильця не дає!

 

  • Лети! Співай у небі гомінкому,

Хоч і маленький, зрозумів я все.

Моя рука ніколи і нікому

Ні кривди, ні біди не принесе!

 

Пісня на музику «Одна калина»

 

І куплет

Сумно, сумно аж за край

Ну чого ж ти плачеш, краще заспівай.

Слізьми горя не заллєш,

Посміхнися друже,поки в нас ще є :

 

Приспів:

Чиста вода у джерелі,

Шовкові трави у росі

В саду вишневім ще співають солов’ї.

Одна в нас мрія у житті,

Щоб повертались журавлі

Додому з вирію щороку навесні.

 

ІІ куплет

 

Гарно й зелено навкруг

Це наша планета, це наш вірний друг.

Чисті гори і поля – це наша країна,

Це наша земля.

 

Приспів.

 

(На сцену виходять учні в образах чортів.)

Сценка

Чорт 1. Ну, друзі мої, розкажіть, похваліться, яку підлість хто з вас зробив за минулий місяць?

Чорт 2. Я в нашому лісі зруйнував мурашник, зламав молоденьке деревце й прогнав із кущів зайця!

Чорт 3. А я в нашу річку цілий мішок сміття викинув!

Чорт 1. Добру підлість ти придумав, нехай тепер річка брудною буде!

Чорт 2. Всі ви, друзі мої, добре потрудились, багато шкоди природі - матінці зробили, екологію попсували. А тепер ходімо подивимось на наслідки роботи.

(Ідуть зі сцени. На сцені з’являються два хлопчика, які між собою розмовляють).

Василь: Петро, ти глянь яке містечко.

Петро: Ну, що ж зупинимося тут. Ти глянь, а он і річка, і джерело, і дуб. Багаття розведемо ми тут (Починає розбирати речі).

Василь: Ні тут, під дубом.

Петро: Ну, добре, хай, твоя взяла, я тут зірву траву, а ти швиденько по дрова.

Василь: Ні, я нікуди не піду (Потягується) .

Петро: Чому?

Василь: А дуб навіщо? Ти з нього гілочки зломи, а я до джерела.

Петро: Добре, йди, водички принеси. А я багаття розкладу.

( Розбирає речі, розкладує багаття.)

Василь: А ось мурашки, що прийшли вже на обід?

Петро: Василь, задай їм жару, передай від нас привіт.

дин із хлопців знищує мурашник.)

Петро: Ну, що, на обід довго ще чекати?

Василь: Готово, йди сюди, пора вже трапезу почати.

( Під звуки транзистора хлопці відпочивають на природі, але розпочинається дощ й хлопці тікають. На сцену виходить Природа.)

Природа: Боже! Подивіться, що після себе залишили Петро і Василь. Їм, мабуть невідомо...

Що папір, який забули хлопці, буде знаходитися в природі 2 роки.

А забута ними консервна банка буде знаходитись в природі понад 90 років.

Поліетиленовий пакет знаходиться в природі 200 років.

Скло може пролежати в землі 1000 років, і може спричинити пожежу.

Звуки транзистора, частотою близько 600 Гц, не дають піднятися в повітря бджолам і комахам.

А зламані гілки дерев залишили без даху сотні тисяч корисних комах.

Зруйнований мурашник був домівкою для 1000000 комах, які за день можуть знищіти від 70 до 100 тисяч шкідників.

Природа: Та невже я могла подумати, що колись ця квітуча галявина перетвориться на смітник? І є ж такі байдужі люди! Що із Землею далі буде? Що ми залишимо онукам, якщо сидіти, склавши руки? Ми їх позбавимо краси...

(Природа плаче й тікає зі сцени. Чорти з’являються на сцені.)

Чорт 3. Ой, що це?

Чорт 1. Це люди відпочивали на природі.

Чорт 2. Боже, та невже це люди? Нехай я, чорт, підлість природі - лісу зробив, а їхня ж підлість набагато підліша!

Чорт 1. Так оце таке твориться на їхній Землі?

Чорт 2. А ми ще й підлість хотіли природі зробити. Та її ж пожаліти треба! Берегти!

Чорт 3. Може хоч ми, чорти, допоможемо планеті, а ви ж схаменіться, люди! Це ж ваш дім. Вам у ньому жити!

Чорт 1. Збережете природу – збережете життя!

 

Флешмоб «Природа просить порятунку!»

 

Учень 1 На землі природа – диво

               Чиста райдуга краси.

               Та забруднюють сміливо

               Люди річки та ліси.

               Целофан, ганчірки, пластик,

               Папірці і бите скло.

               Дуже боляче дивитись,

               Як летить це все в вікно.

               Є контейнери, будинки –

               Спеціальні для сміття.

               Тож не кидайте смітинки,

               Дбайте всі про майбуття.

               Вся планета буде чиста,

               Буде злагода й добро,

               А сміття буде корисне

               Як переробимо його.

Учень 2 Та ось дивіться жителі Таврійська,

               Відкрийте очі, гляньте навкруги,

               Побачте, як страждає ваше місто,

               Як складно тут природу зберегти.

Учень 3 Вода забруднена і риба гине,

               І тут вже не почуєш спів птахів,

               Земля страждає, як мала дитина,

               Як чоловік таке творить посмів?

Учень 4 Дощі ідуть та більшістю кислотні,

               Повітря вже не чисте, як колись,

               Легені палим нікотином, воднем

               Не помирай, квітучий наш Таврійську!

Учень 1 Природо рідна, всі ми твої діти,

               Про тебе дбати мусимо весь час,

               Щоб все жило, щоб все цвіло довкола

               Й не соромно тобі було за нас.

Учень 2 То ж давайте боротись

               За чистоту природи.

               Планеті не будем наносити шкоди.

               Посадимо ліс і гайочки зелені,

               Сади і діброви – планети легені.

Учень 3 Ми вірим в те, що кожен з нас усіх

               Посадить сад, чи дерево, чи квіти.

               І у Таврійську буде щастя й сміх

               І завжди тут здорові будуть діти.

 

Звучить пісня на мелодію «Ми бажаємо щастя вам»

І куплет

Не були поля щоб пустирі,

Щоб вода сюрчала в джерелі

І сріблясті роси вранці на рясній траві.

Щоб було нам легко повсякчас

Дуже треба кожному із нас,

Дуже треба кожному із нас

Природу берегти.

 

Приспів:

Ми бажаєм вам завжди чистого повітря й води

І сонця промені хай завжди ідуть сюди.

Ми бажаєм щастя вам і воно повинно прийти

Тож рук ви докладіть і природу збережіть.

 

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

 

 

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку