КВК юних пожежників- рятівників
(виступ команди)
Мета: ознайомити учнів з причинами виникнення пожеж, правилами поведінки у лісі, на льоду, при знаходженні вибухонебезпечних предметів та правилами, які треба виконувати, щоб їм запобігти; сприяти розвитку логічного мислення; виховувати дисциплінованість, прагнення уберегти своє здоров’я, бажання турбуватися про життя і здоров’я ближніх; виховувати інтерес та повагу до професії рятівник
Пісня (на мотив пісні «Смуглянка»)
Шлемо ми палкий привіт!
Раді, що на фестивалі,
Бо він доброго лиш вчить.
Тож не знайте, люди, лиха,
Хай лунає тільки сміх,
Що встигне, те розкаже
Вам команда «Оберіг»
Приспів:
Рятувальник! Пісня ця йому лиш ллється.
Він відважний, та рідко коли сміється.
Він безстрашний, він сміливий, завжди молодий!
Рятувальник! Так сміливо серце б'ється.
Завжди перший і нікого не боїться,
Коли треба, він відразу з вогнем вступить у бій!
Буревій чи сильний град,
Тільки 101 набрали -
Рятувальники вже мчать.
Хлопці браві, в гарній формі...
Я ще трішки підросту...
Вирішила: заміж
За рятівника піду!
Приспів:
Рятувальник! Він ніколи не здається.
Ось пожежа, дим стіною в небо в'ється.
Сильний духом, сильний серцем і король стихій!
Рятувальник! Пісня ця йому лиш ллється.
Він відважний, та рідко коли сміється.
Він безстрашний, він сміливий, завжди молодий!
Учень 1. Що це ви співаєте?
Погляньте на журі.
Учень 2. Журі, бачу я, щось позіхає.
Чогось незвичайного, мабуть, чекає?
Погляньте – зірки падають.
Учень 3. Та це не зірки. Це команда “ОБЕРІГ”
Учень 1 О - обережні
Учень 2 Б - бадьорі
Учень 3 Е - енергійні
Учень 4 Р - рятівники
Учень 5 І - із
Учень 6 Г - Глуші
Учень 4. Ви із нами познайомтесь,
Зрозуміти не відмовтесь.
Наші думки поважайте,
Що не так, то вибачайте!
Учень 1. Сьогодні ми з вами зібрались, щоб вчитись і веселитись.
Учень 2. І знаннями про пожежу трохи поділитись.
Учень 3. Усі ви бачили вогонь, але рукою не торкались.
Учень 4. Він приємний на дотик, але таїть у собі біду.
Учень 5. Він допоможе вам завжди, але жартувати з ним - лихо.
Учень 6. Розгориться полум'я – не загасиш без знання.
Учень 1(запитує у інших учнів) А якщо трапилась біда? Що робити ?
(Решта учнів по черзі відповідають)
Учень 2.Не ховатися в куток,
А вогонь гасити!
Як вогонь іще малий –
Кружкою води залий
Чи піском засип, накрий,
Щоб не зміг ожити.
Учень 3. Якщо горять електродроти -
Засип піском, не потрібно води.
Та коли не додивились
І горить уже ваш дім,
То скоріше набирайте
Номер служби 101!
Вмить пожежники примчаться
І погасять швидко дім!
Телевізор, пральню, праску
Водночас вмикать не слід!
Пам’ятайте це, будь ласка,
Бо від цього стільки бід!
Учень 4. Якщо в лісі ягоди збираєш,
Наперстянку ти минай,
Не до сміху буде - знай!
Вовчі ягоди – краса,
Виблискує на них роса,
Та до рота не бери їх, друже,
Бо отруйні вони дуже!!!
Аконіт – це ягода теж небезпечна,
В її красі отрута безкінечна,
Тому не зачіпай ти ягоди оці,
Не рви і не збирай , і всіх дітей застерігай!!!
Учень 5. У лісі під листям виросли гриби.
Будь ти обережним – їстівні знайди.
Мухоморів не чіпай і поганки обминай.
Не збирай старі гриби, перезрілі не бери.
Не куштуй сирі гриби, бо наберешся ти біди.
А якщо ти отруївсь – викликай швидку скоріш.
Все це добре пам’ятай і 101 не забувай!
Учень 6. Про вибухонебезпечні предмети
101 ми будемо сповіщати, коли з друзями підемо гуляти.
У лісі, по вулицях міст, городі чи в полі
Смертельна небезпека таїться для людини
у кожній бомбі, снаряді та міні.
До прибуття спецслужб не можна знахідок торкатись,
Підходити, пересувати та інших людей підпускати.
Жердину, мотузку, дошку чи гілку використаємо вмить -
Предмет огородимо від усіх сторонніх осіб!
Мобільні телефони можуть вибух спровокувати,
Тому небезпечно поблизу цих предметів ними користуватись!
Учень 2 . На водойми з тонким льодом самі не ходіть,
Але мотузку чи палицю з собою беріть.
Багаття не розпалюйте- крига тонка,
Не стрибайте, ковзанами не катайтесь,
Коли трапилась біда, своїм шляхом повертайтесь!
Не панікуйте, не біжіть, лише спокій збережіть.
Одяг важкий ви з себе знімайте, а головний убір залишайте,
Руки широко по краях льоду розкиньте,
Та всім тілом на лід відкотіться і вправами спортивними займіться.
Якщо хтось провалився- швидше на допомогу поспішайте -
101 викликайте й мотузку чи палицю закидайте,
Сухий одяг дайте і про тепле приміщення подбайте!
Всі разом. Намагайтеся ситуацій цих ви уникати , щоб команду 101 не викликати!
Музична заставка
Учень 1. Якщо ви стали свідком пожежі , запам’ятайте основні правила поведінки:
Учень 2. Якщо виникла пожежа - рахунок часу йде на секунди. Перший вогонь можна залити склянкою води. Другий – відром води, а до третього вогню треба викликати пожежників, бо сам не впораєшся.
Учень 3. Не панікувати, намагатися бути зібраним і уважним.
Учень 4. Викликати пожежну службу за телефоном 101.
Учень 5. Якщо можливо- повідомте про пожежу сусідів.
Учень 6. Не намагайтеся загасити сильну пожежу самостійно, якомога швидше залишайте приміщення.
Учень 1. Не можна ховатися під ліжко, у шафи, ванну кімнату! Потрібно відразу залишити квартиру чи дім.
Учень 2. Перекрийте газ, вимкніть електроприлади, закрийте вікна та двері, накрийтесь мокрою тканиною.
Музична заставка
Учень 1. Пожежники дбають кожної днини
Про дорогоцінне життя людини.
І ми впевнені – кожен це знає
Й про власну безпеку пам’ятає!
Учень 2. Всім страшні пожежі,
Тож будьте обережні,
Бо пожежа справді
Це страшна біда!
Учень 3. Пам’ятайте, набирайте
Номер служби 101!
Вмить пожежники примчаться
І погасять весь вогонь.
Люди, добре пам’ятайте
Номер служби 101!
Музична заставка
(Виступ із картинками)
Учень 4. Основні причини виникнення пожеж:
Учень 5. Порушення правил пожежної безпеки при влаштуванні та експлуатації електромережі і електроустановок.
Учень 6. Порушення правил пожежної безпеки при влаштуванні та експлуатації пічного опалення.
Учень 1.Необережне поводження з вогнем.
Учень 2. Необережність під час паління.
Учень 3. Підпал.
Учень 4. Розряд блискавки.
Учень 5. Пустощі дітей з вогнем.
Всі разом. Пам'ятайте про це! Будьте обережні!!!!
Музична заставка
Учень 1. Земля наша – колиска всього живого.
Земля подарувала нам життя.
А тепер Земля потребує нашого захисту
Від повені, від землетрусів, від суховіїв,
від штормів, від обледенінь.
Під сумну мелодію учні розповідають
Учень 2. Коли Земля страждає від людського недбальства,
Коли сирена сповіщає про пожежі чи інші катастрофи,
Їй на поміч поспішають рятувальники.
Учень 3. Саме вони першими кидаються у найнебезпечніші місця,
Своїм життям рятуючи життя інших……..
Учень 3. Чорнобиль… Чорний біль нашої землі.
Учень 4: 26 квітня не забудеться ніколи.
Учень 5: Весна 1986 року стала трагічною легендою.
Учень 6: 28 пожежників Чорнобиля першими кинулись у полум’я смертельної небезпеки.
Учень 1: 6 з них були першими, хто собою закрив вогонь. Ніколи серця живих не забудуть героїзму пожежників - рятувальників.
Учень 1. Нас накрила своїм чорним крилом війна на Донбасі
Учень 2 : Мужньо кинулися в пекло війни насамперед рятувальники.
Учень 3.: Під час воєнних конфліктів , що в різний час відбувались у світі, сторони завжди з повагою ставилися до рятувальників та медичних служб.
Учень 4. Загиблим рятівникам присвячується
Пісня (на мотив пісні С. Ротару «Мальви»)
Країну треба рятувати.
В АТО наш рятівник іде,
Рятівник іде,
Дома мати жде
Приспів:
Дружина рідна, ти ж мене прости,
Як не вернусь, то донечку рости.
На Сході зараз йде страшна війна
І горить земля!
А Україна в нас усіх одна,
Ми хочем миру, нащо та війна?
Скільки героїв в землю полягли...
Хрести/4 рази
Герой не вмре - він буде жити,
Заснув він просто тихим сном,
Вічним тихим сном
Лежить в землі давно 2 рази
Приспів:
Рятівники пройшли сотні доріг,
Вклонитись їм ми хочемо до ніг,
Щоби ніхто не брав зброю до рук.
Не треба сліз і мук!
Хай лине пісня, музика дзвенить,
Лише в душі нехай вогонь горить.
В нелегкій праці вам, рятівники,
Щасти/4 рази