Сценарій гри-геокешинга «Найцінніший скарб» для дітей старшого дошкільного віку, молодшого шкільного віку.

Про матеріал
Мета: доставити дітям радість і задоволення від ігор розвиваючої спрямованості. Завдання: Навчити дітей визначати своє місцезнаходження на схемі-макеті; вміти читати карту-схему, виділяючи предмети, які можуть служити орієнтиром; рухатися і виконувати завдання за маршрутом, який був нанесений на карту-схему.Закріплювати, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності. Розвивати у дітей: інтерес до самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань; продовжувати розвивати у дітей бажання грати підтримуючи інтерес до інтелектуальної діяльності. Виховувати почуття відповідальності, бути уважним, спостережливим, обачним, бережливе ставлення до свого життя. Особливість: Геокешинг- гра проходить в режимі прогулянки на свіжому повітрі.
ПРИКЛАД ключі і стопки прикладів.jpg
ПРИКЛАД телефони ламі.jpg
Перегляд файлу

Сценарій гри-геокешинга «Найцінніший скарб»

для дітей старшого дошкільного віку

Мета: доставити дітям радість і задоволення від ігор розвиваючої спрямованості.

Завдання:

  1. Навчити дітей визначати своє місцезнаходження на схемі-макеті; вміти читати карту-схему, виділяючи предмети, які можуть служити орієнтиром; рухатися і виконувати завдання за маршрутом, який був нанесений на карту-схему.Закріплювати, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності.
  2. Розвивати у дітей: інтерес до самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань; продовжувати розвивати у дітей бажання грати підтримуючи інтерес до інтелектуальної діяльності.
  3. Виховувати почуття відповідальності, бути уважним, спостережливим, обачним,  бережливе ставлення до свого життя.

Особливість: Геокешинг- гра проходить в режимі прогулянки на свіжому повітрі.

Матеріали: Рюкзаки, карта, тканина синього кольору 2м, музична колонка для вулиці, дзеркало, конуси, обручі,  драбинка, коробка нової пошти, кольоровий картон, ключі, ламінатор, відео та аудіо супровід, скриня з подвійним дном, кодовий замок, крейда для асфальту, ліхтарик, сірники, муляж їжі, термос, пластиковий посуд, ламінатор, мультимедіа пристрій. Іграшки: корова, пожежна машина, півник, літак, потяг, дитина (пупс), собака, порося, потяг. Опціонально: Ноутбук або телефон з підключенням до телевізора. Друковані матеріали: дощ (картинка), море (картинка), вітер (картинка), телефони, схема садочка, стопка прикладів, Qr код. Відео: відео від дослідників, відео знайди звук. Звуки: вайбер смс, води(моря, річки), болота (жаби квакають), джунглі, лави, скарбів. (https://drive.google.com/drive/folders/1IjTap4KGUTi4ibNCPmV3fHFpxyGcUDQH?usp=sharing)

Попередня робота:Пояснити дітям що таке Qr коді як ним користуватися. Роздрукувати схему садочка та відмітити на карті: початок шляху(ви тут), перешкода 1(стрімка річка), перешкода 2(болото), зупинка 1(гра “Меморі”), зупинка 2(гра “Саймон каже”), перешкода 3(лава), зупинка 3(гра “знайди за звуком”), скарб (червоний хрестик). Роздрукувати та заламінувати: дощ (картинка), море (картинка), вітер (картинка), телефони, схема садочку, стопка прикладів, Qr код. Розмалювати крейдою на асфальті перешкоди (болото), розставити конуси, та драбинки, червоною крейдою відмітити лаву на землі. Зробити подвійне дно у скрині, на верх приклеїти дзеркало. На ключі наклеїти приклади. Розставити іграшки та картинки на зупинці №3, сховати ключі на всій території. Сховати скарб у чорний мішок для сміття.

Хід гри:

Заняття починається як звичайно.

Ведучий: Доброго дня діти сьогодні на нашому занятті ми..

*Звук смс Вайбера* Ой мені прийшло якесь повідомлення і там відео.

(Відкриваємо смс там відеозвернення від дослідників.)

Ведучий: Діти, ви готові допомогти знайти скарб дослідникам?

*Відповіді*

Ведучий: Це ж нам треба зібратися на пошуки скарбів, думаю ми повинні зібрати все як  в похід. Діти, а ви знаєте що треба брати з собою в похід?

*Відповіді*

А давайте ми це перевіримо:

Вправа №1 Гра “Збираємось в похід”  в Кахуті. https://create.kahoot.it/details/d5ff0efa-6b4b-4f28-a5c7-a1d79622d6a8

 Діти піднімають палець вверх якщо так, палець вниз якщо ні.

Ведучий: Ого так ви все знаєте, тому пропоную негайно збиратися. Але спочатку треба вибрати капітана.

(Можна використати сайт(https://wheelofnames.com/) і вписати імена дітей, колесо фортуни вибере капітана.)

Діти беруть свої рюкзаки та збирають по групі необхідне.

Коли діти зібралися, виходимо на вулицю.

Вправа 2: “Подолання перешкод”

Ведучий: Поки ви збиралися нам кур’єр приніс карту!

Давайте подивимось куди нам треба йти, щоб знайти скарби.

(Дивимось карту, на карті бурхлива річка та в’язке болото і стрілка через них)

 *Звук моря*

Ведучий: Ого то це нам треба перейти через цю бурхливу річку? (Дві людини хитають тканиною синього кольору.)

Правила проходження річки: Коли хвилі стихають (тканина здіймається вверх) по одному переплисти на іншу сторону. Грає музичний супровід звуки води.

Діти “перепливають” річку, і знову дивляться на карту.

Ведучий: Оце ми молодці так добре плаваємо і зовсім не замочилися. А зараз нам треба перейти в'язке болото, дуже обережно, бо можна застрягти.

*Звук болота*

(Діти перестрибують по намальованим кочкам та обходять перешкоди у вигляді конусів обручів та драбин.)

Ведучий: Як ми добре справились, а тепер перепочиньмо трошки та зробимо дихальну вправу.

Вправа №3 “Дихання”.

 Дихальна гімнастика Марини Корпан

Вправи виконуються за таким алгоритмом:

        глибоко вдихніть повітря через ніс і втягніть живіт;

        повільно та спокійно видихніть через рот, водночас постарайтеся максимально звільнити повітря з легенів;

 

*Звук джунглів*

Ведучий: ось ми й перепочили, а тепер давайте далі йти, ой, а ну подивіться це що таке на кущах? (На кущах висить qr код)

*Діти відповідають що це і що з ним треба робити*

(Відкриваємо код та бачимо інструкцію)

Ведучий:  За посиланням від коду є завдання, щоб пройти далі та знайти ключ від скарбів треба пограти у гру “Меморі”.

Вправа №4 гра “Меморі”

Правила гри: слід відкривати по дві картки із кольором. Якщо кольори співпали, тоді вони не закриваються. Граємо 2 рази.

Ведучий: Ой, тут оновилась інструкція, написано “ШУКАЙТЕ КЛЮЧ (де ви сховали перший ключ”

(Діти знаходять ключ.)

Ведучий:Вау, який гарний ключ, давайте доки він побуде в капітана у рюкзаці, а ми з вами знову подивимось на карту.

(Дивимось карту, та переходимо за стрілочкою на наступний майданчик)

qr код “оновився”, читаємо завдання.

Ведучий: Завдання, щоб пройти далі та знайти ключ від скарбів треба пограти у гру “Саймон каже”, остання дитина яка залишилася знайде ключ.)

Вправа №5 гра “Саймон каже”

Правила

Один із гравців бере на себе роль Саймона, який віддає накази — зазвичай прості фізичні дії, як, наприклад, підстрибнути, підняти праву руку, заплющити одне око тощо. Інші гравці повинні якомога швидше виконувати накази. При цьому виконувати належить лише ті накази, що починаються словами «Саймон каже». З гри вибувають ті учасники, котрі виконали наказ останніми, виконали неправильно чи виконали наказ, який не починався з «Саймон каже». Вибулі сідають на землю (підлогу) чи відходять убік. Останній, хто залишився, стає переможцем. Допускається, щоб переможцем став сам Саймон, коли останні двоє учасників вибули одночасно.

Гравець, який взяв на себе роль Саймона, має давати легкі для виконання накази. В той же час цей гравець має наказувати якомога швидше, присипати увагу схожими наказами та іноді пропускати слова «Саймон каже», щоб заплутати учасників і якомога раніше вилучити їх із гри.

Ведучий: Вау, який гарний ключ, давайте поки він побуде в капітана у рюкзаці, а ми з вами знову подивимось на карту.

*Звук лави

(Дивимось карту там є рів з лавою і стрілочка яка вказує на місток, а його нема)

Ведучий: Нічого собі далі лава, як же нам пройти її?

Діти: По мостику

Ведучий: Але ж бачите містка немає, о, я знаю, збудуймо місток дружби!! 

 Вправа №6 “Місток дружби”

Діти беруться один одного за плече й утворюють міст, коли всі діти утворюють “міст” то починаючи з останньої дитини вони обережно переходять на інший край. Коли всі діти перейшли вони знаходять ще один ключ.

*Звук джунглі*

Ведучий читає : Останнє завдання на шляху у скарбів це сфотографувати звуки.

 Вправа №7 “Сфотографуй звук”

Дітям роздають “телефони”. Пояснюючи правила гри, що їм всім треба прислухатися до звуків і фотографувати лише вірні.

Звук гра “знайди звук”

Звуки:

- корова

- дощ

- пожежна машина

- півник

- літак

- дитина

- собаки

- порося

- море

- потяг

- оплески

- вітер

*Звук джунглі*

Після цього діти знаходять ще один ключ.

Ведучий: Ой, дітки, а що це на ключах?

Діти:  Приклади

Ведучий:Хм, а навіщо вони тут? Поки не знаю, нумо йти далі.

(Знаходимо скарб по карті та звуку (Чим ближче до скарбу, тим сильніше звук).На візку двірника у мішку) *Звук скарбу.*

Ведучий: Такий скарб великий, давайте його відкривати. Ой йой, тут жеж кодовий замок, це що виходить що наші ключі не підходять?

Qr код раптово  оновлюється і читаємо правила як відкрити.

Ведучий: Щоб відкрити скарб треба вирішити приклади ті що на ключах написані.

Кожній дитині дають приклади, коли всі знайшли відповідь діти об'єднуються у групи за схожими цифрами, тепер їх задача голосно крикнути цифру яка в них вийшла, доки вихователь “вводить код”.

Коли замок знято дітям пропонується зробити чергу і по черзі зазирнути у скарбничку, але не казати що там.

 

Там вони бачать дзеркало. Коли всі діти зазирнули всередину, у них питають то що ж тоді найцінніший скарб у світі?

Після цього робимо акцент на, тому що скриня дивна і  капітан відкриє подвійне дно у скарбниці.

(Діти знаходять скарб на ваш смак олівці, пряники тощо.)  

Заняття закінчується у дітей питають чи сподобалось їм шукати скарби.

карта скарбів.jpg
макет телефона.jpg
перешкоди (болото).jpg
zip
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
20 травня
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку