Протокол №3 засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
Протокол №3 засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП, складений з вимогами до оформлення протоколів
Перегляд файлу

Гімназія №2 з дошкільним відділенням Павлоградської міської ради

 

П Р О Т О К О Л

 

29.05.2024р  № 3

 

м. Павлоград

 

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу здобувача освіти з ООП 9-А класу

Чорного Віктора

 

Голова - Анна Захарова, заступник директора з навчально-виховної роботи

Секретар – Микола Яковенко, асистент учителя

 

Присутні: 14 осіб

Альона Курищенко – класний керівник 9-А класу

Володимир Сидоркін – учитель трудового навчання

Дмитро Муляр – учитель інформатики

Лариса Дулєбо – учитель фізики

Людмила Хандрига – учитель зарубіжної літератури

Тетяна Рильська – соціальний педагог

Оксана Карташова  – учитель історії та правознавства

Олена Коцюба – учитель англійської мови

Ольга Гриценко – учитель біології, географії та основ здоров’я

Світлана Панчук – учитель мистецтва

Юлія Келлєр – шкільний психолог

Юрій Фоменко – учитель фізичного виховання

Відсутні:

Наталя Чорна – мама здобувача освіти, перебуває за кордоном

 

 

Порядок денний:

  1. Аналіз навчальних досягнень за 2023-2024 н. р. здобувача освіти з ООП 9-А класу Чорного Віктора.
  2. Аналіз корекційно-розвивальної роботи за 2023-2024 н.р. здобувача освіти з ООП 9-А класу Чорного Віктора.
  3. Різне.

 

1.СЛУХАЛИ:

   Анна Захарова, заступник директора з навчально-виховної  роботи  оголосила порядок денний групи психолого-педагогічного супроводу здобувача освіти з ООП  9-А класу Чорного Віктора.

 

ВИСТУПИЛИ:

   Альона Курищенко, класний керівник, повідомила, що Віктор навчався дистанційно, має  3 рівень підтримки. Разом з мамою перебувають за кордоном. Хлопець під’єднувався на всі уроки, але на уроках був неактивний. Виконував домашні завдання, але  не завжди вчасно. У класі створено вайбер–група.  Діти могли отримати інформацію про життя класу, спілкуватися один з одним. Хлопець спілкувався з однокласниками, брав участь у класних заходах,  які проходили в онлайн форматі. З мамою дитини підтримувала зв’язок через вайбер.  Мама дитини брала участь у батьківських зборах.

   Класний керівник оголосила результати навчальних досягнень здобувача освіти.

 

 

   Микола Яковенко, асистент учителя,  повідомив, що  у вересні 2023 року мама разом з Віктором переїхали за кордон.

Хлопець не мав підручників для навчання, ноутбука, використовував для навчання телефон.

    Навчання за кордоном почалося з інструктажу: закачали у придбаний ноутбук відповідні підручники для навчання у 9 класі, повторили , як відправляти вчителеві  виконані вдома або на уроці самостійні та контрольні  завдання. Зв’язок з хлопцем і мамою здійснював через Vaiber.

     Віктор разом з асистентом приєднувався на всі уроки, інколи доводилося нагадувати про початок уроку, іноді  телефонувати мамі, коли хлопець не відповідав на дзвінок.

     Здобувач освіти потребував постійної підтримки у навчанні, бо навичками самостійної роботи не володіє, часто не розуміє  суті завдання. Доводилося пояснювати алгоритм виконання роботи, надсилати зразки творчих завдань, нагадувати про невиконані завдання. Хлопець допомогу сприймав позитивно.

    На уроках хлопець намагався відповідати, прагнув  висловити власну думку, включався в діалог з учителем, брав участь у роботі в групах з учнями класу. З однокласниками має дружні стосунки.

 

   Альона Курищенко, вчитель математики, повідомила, що Віктор  має середній рівень знань. Учень розпізнає цілі, раціональні вирази, числові нерівності, квадратні функції, числові послідовності. Частково наводить приклади розвязування різних видів завдань. Важко дається робити побудову графіка квадратної функції, перетворення графіків квадратної функції, знаходження розвязків 2-х рівнів з двома змінними. Усні відповіді не завжди повні.

   Під час навчання готувала для Віктора індивідуальні тести, зменшувала кількість завдань.

   Давався додатковий час під час класної роботи, використовувала методику покрокової інструкції та алгоритми до виконання завдань.

    На уроках геометрії Віктор навчився зображати та знаходити  на малюнках подібні трикутники, многокутник і його елементи. Знає терміни синус, косинус, тангенс кутів. Не може самостійно розвязати задачі з теми Декартові координати на площині, формула Герона. Потребував допомоги у знаходженні різних видів переміщень. Не  завжди може обгрунтувати спосіб розвязання задач. Тести виконував, але рішення не завжди вказував. На уроці брав участь у роботі малих груп..

Завдання для здобувача освіти ділилися на декілька простіших, виконував завдання меншої тривалості, але складність зберігалася.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

   С. Панчук, учитель мистецтва, повідомила про результати навчальних досягнень з предмета.  Віктор відвідував онлайн-уроки, намагався демонструвати знання, здобуті на уроці. Старанно виконував  завдання. За результатами навчальних досягнень відповідає високому рівню начальних досягнень.

 

   Оксана Карташова, учитель історії повідомила, що Віктор під час дистанційного навчання виконував за зразком класні і домашні завдання, за допомогою вчителя відтворював частину навчального матеріалу, виконував тестові завдання. Оцінювання: історія України – 7 балів, всесвітня історія – 7 балів, правознавство – 8 балів.

 

Ольга Гриценко, учитель біології та основ здоровя повідомила , що під час навчання  Віктору  була потрібна організаційна допомога асистента вчителя, покрокова інструкція і додатковий час для виконання завдань. За результатами навчальних досягнень відповідає середньому рівню.

 

   2.Юлія Келлєр, шкільний психолог, повідомила, що здійснювала супровід дитини, звязок підтримувала через вайбер та через кабінет психолога в клас-румі.. Віктор брав участь у заняттях, які проводила з класом та індивідуально та у анкетуванні з профорієнтації, визначенні типу особистості. За результатами анкетування йому були надані рекомендації.

   Альона Курищенко прочитала лист від мами здобувача освіти, в якому вона подякувала команді супроводу за роботу і турботу про сина.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Подану інформацію взяти до уваги.

2.Заповнити 12 пункт ІПР (рівень досягнутих  результатів).

3.Надати рекомендації батькам щодо організації відпочинку та корекційної роботи з дитиною влітку.

 

Голосували:

За – 14

Проти - 0

Утримались - 0

 

Голова - Анна Захарова, заступник директора з навчально-виховної роботи

Секретар – Микола Яковенко

Альона Курищенко – класний керівник 9-А класу

Володимир Сидоркін – учитель трудового навчання

Дмитро Муляр – учитель інформатики

Лариса Дулєбо – учитель фізики

Людмила Хандрига – учитель зарубіжної літератури

Тетяна Рильська – соціальний педагог

Наталія Чорна – мама дитини

Оксана Карташова  – учитель історії та правознавства

Олена Коцюба – учитель англійської мови

Ольга Гриценко – учитель біології, географії та основ здоров’я

Світлана Панчук – учитель мистецтва

Юлія Келлєр – шкільний психолог

Юрій Фоменко – учитель фізичного виховання

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
24 травня
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку