Сценарій
інформаційно-презентаційного фуршету
у рамках відкриття міського соціально-педагогічного проекту «Життя +»
для учнівської молоді, педагогів загальноосвітніх
та позашкільних навчальних закладів
Оформлення і матеріали: Сцена оформлена по-святковому. На задній стіні сцени на повітряних кульках напис «Життя +». На авансцені в одному кінці розміщено екран для мультимедійних презентацій, а в іншому – трибуна для виступів і планшет (банер) «Меню фуршету». Налаштовано звукову апаратуру і мультимедіа-проектор.
Хід заходу
Гості та учасники заходу прибувають за 30 хвилин до початку, реєструються відповідно до списків делегацій районів, отримують програмки «Меню фуршету»
і розміщуються у залі. Їх зустрічають розпорядники (учні та педагоги КЗШ №32).
Звучать фанфари. До трибуни підходять ведучі (1 дорослий і 1-2 дітей)
Педагог: Доброго дня, шановні учасники, керівники та гості! Ми щиро вітаємо вас на відкритті міського соціально-педагогічного проекту «Життя+»!
В2: Бажаємо вам змістовно провести час, а також смачного!
В3: Смачного?! Чому смачного?
Педагог: Тому що у нас сьогодні незвичайна зустріч, а інформаційно-презентаційний фуршет .
В2: Фуршет?Добре! Я як раз дуже зголоднів.
В3: Я, наприклад, вперше на такому заході. Хотілось би дізнатися про нього детальніше.
Педагог: Фуршет – це осередок неформального спілкування, де кожен, навіть вибагливий гурман, знайде страву собі до смаку.
В2: Як у житті, так і на гарному фуршеті, корисного і смачного повен стіл!
В3: А який стіл без справжніх гурманів, та знавців своєї справи?
Педагог: Ми із задоволенням представляємо вам майстер-шефів (представники УОН, гості)
В2: Друзі, який же стіл без різноманітних, смачних, запашних страв.
В3: Так (ім’я), я з тобою згоден. Але жодну страву неможливо приготувати без води. Вона може бути різна: прозора, джерельна, фільтрована, кришталева, а головне - життєдайна.
(На цих словах асистенти виносять бутель з написом «вода»)
Педагог: Символічно, що в суспільному житті вода – це здоровий спосіб життя, безпечна поведінка, дотримання прав, обов’язків, норм суспільної моралі. Докладніше про це нас проінформує наш майстер-шеф ______________________
____________________________________________________________________
Педагог: Дякуємо, ______________________________________________________
Дуже важливо вчасно і в розумних пропорціях використовувати життєдайну силу води, тобто спільно з фахівцями здійснювати правоосвітню, правовиховну роботу в школі. Про це знають і нам розкажуть педагоги КЗШ № 85 Центрально-Міського району _____________________________________________.
(Виступ педагогів КЗШ №85 Центрально-Міського району)
(Після промови, без оголошення виступ агітбригади «Життя+» КЗШ № __
На екрані презентація.)
В2: Наш креативний фуршет презентується «Сніданком туриста»
(На цих словах асистенти виносять бутафорський «Сніданок туриста»)
В3: Смак цієї страви нагадує нам про тепло вогнища, дарує неймовірні відчуття свободи, а головне - жагу пізнання, постійний рух та активний спосіб життя.
Педагог: Подорожі – це не поїздка, не відпустка чи канікули, це багатогранний процес. Процес відкриття себе та навколишнього світу. Туристична мандрівка ставить нас обличчям до обличчя з самим собою. Проведе нас у пізнавальну, віртуально подорож _______________________________________________________________________
(Шостак І.О. і команда)
Педагог: Організаторами багатьох цікавих справ у місті є різноманітні дитячі об’єднання. Актуальні коментарі щодо розвитку дитячого-громадського руху та реалізації міського соціально-педагогічного проекту «Життя +» нам надасть майстер-шеф _______________________________________________________
В2: Дуже хочеться вже поласувати другим сніданком.
В3: І мені! Адже ланч завжди смачненький і має свої родзинки.
(На цих словах асистенти виносять бутафорську «Менажницю»)
Педагог: А знаєте, хлопці! Волонтери нашого міста рекомендують смакувати ланчем у колі друзів та однодумців. Рецепт дуже простий - енергія, любов, краса та доброта. І того, хто хоч раз скуштує подібну страву, переповнить бажання розділити її с іншими. Зустрічаємо на цій сцені кращих знавців волонтерської роботи серед навчальних закладів міста, представників Криворізької загальноосвітньої школи №42 Тернівського району
(виступ заступника директора з виховної роботи КЗШ №42 Тернівського району)
В2: Настав час «Гарячої страви». Скуштувати б гострої локшини з перчинкою!
В3: А хто вміє приготувати таку страву? Смачну, пікантну, особливу?
Педагог: Звичайно журналісти – справжні митці у приготуванні інформації! Вони завжди швидко, оперативно та креативно її оформлять. Тож смакуйте, міркуйте, вибір за вами! Запрошуємо методиста по роботі з дитячими засобами масової інформації координаційно-методичного відділу міського палацу дитячо-юнацької творчості «Горицвіт» ________________________________________________
Педагог: Друзі, та як би смачно ми не пообідали, не хочеться пропустити полуденок. Яку страву ви б взяли тепер?
В.2 і 3 разом: Звичайно піцу!
Педагог: Чому?
В2: Тому що вона поєднує не поєднане!
В3: Поєднує смаки, погляди.
В2: Поєднує напрями діяльності.
В3: Поєднує різні характери, темпераменти.
В2 і 3 разом: Які об’єднуються в колі однодумців.
(На цих словах асистенти виносять бутафорську «Піцу»)
Педагог: Тоді я запрошую молодих, талановитих, яскравих і креативних лідерів міської асоціації дитячих об’єднань нашого міста!
(виступ лідерів)
(лідери працюють із залом, пісня-кричалка)
В2: Наш фуршет завершується. Все було смачно. Дякуємо….
(після виступу лідерів звучить музика асистенти несуть пусту тарілку)
В3: Почекай! А це що за пуста таріль? Щось не встигли приготувати?
Педагог: Ця яскрава таріль для страви майбутнього. Запрошуємо на сцену майстер-шефа – головного спеціаліста відділу дошкільної, середньої, позашкільної освіти, виховної роботи та охорони дитинства _____________________________
Педагог: Підходить час до завершення нашого фуршету. Всі ми працювали,а за нами спостерігала мобільна група юних журналістів. Їм слово…
(фото-салат з коментарями юних журналістів)
В2: Ваше життя – це страва Ваша! Тож готуйте її з душею!
Якщо вам підкинули перцю, не поспішайте насолити іншим.
Якщо іноді життя буде гіркуватим, ви додайте в нього посмішок!
В3: Іноді життя буває, як без масла каша, а буває, як борщ із м’ясом!
Хай надія, віра зі смаком м’яти ваші душі охороняє від бід!
Педагог: Успіхів шановні педагоги, дорогі діти, у вашій творчості і більше кулінарних шедеврів! Сьогоднішня зустріч на цьому фуршеті – це тільки початок проекту «Життя+», до якого ви зможете додати «спеції» за власним смаком!
Для нашого спільного майбутнього, для процвітання нашого рідного міста!
(фінальна музика)