Сценарій інформаційно-презентаційного фуршету у рамках відкриття міського соціально-педагогічного проекту «Життя +»

Про матеріал
Сценарій інформаційно-презентаційного фуршету у рамках відкриття міського соціально-педагогічного проекту «Життя +» для учнівської молоді, педагогів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
Перегляд файлу

Сценарій

 інформаційно-презентаційного фуршету

у рамках відкриття міського соціально-педагогічного проекту «Життя +»

для учнівської молоді, педагогів загальноосвітніх

та позашкільних навчальних закладів

 

Оформлення і матеріали: Сцена оформлена по-святковому. На задній стіні сцени на повітряних кульках  напис «Життя +». На авансцені в одному кінці розміщено екран для мультимедійних презентацій, а в іншому – трибуна для виступів і планшет (банер) «Меню фуршету». Налаштовано звукову апаратуру і мультимедіа-проектор.

Хід заходу

Гості та учасники заходу прибувають за 30 хвилин до початку,  реєструються відповідно до списків делегацій районів, отримують програмки «Меню фуршету»

і розміщуються у залі. Їх зустрічають розпорядники (учні та педагоги КЗШ №32).

 

Звучать фанфари. До трибуни підходять ведучі (1 дорослий і 1-2 дітей)

 

Педагог: Доброго дня, шановні учасники, керівники та гості! Ми щиро вітаємо вас на відкритті міського соціально-педагогічного проекту «Життя+»!

В2: Бажаємо вам змістовно провести час, а також смачного!

В3: Смачного?! Чому смачного?

Педагог: Тому що у нас сьогодні незвичайна зустріч, а інформаційно-презентаційний фуршет .

В2: Фуршет?Добре! Я як раз дуже зголоднів.

В3:  Я, наприклад, вперше на такому заході. Хотілось би дізнатися про нього детальніше.

Педагог: Фуршет – це осередок неформального спілкування, де кожен, навіть вибагливий гурман, знайде страву собі до смаку.

В2: Як у житті, так і на гарному фуршеті, корисного і смачного повен стіл!

В3: А який стіл без справжніх гурманів, та знавців своєї справи?

 

 

Педагог:  Ми із задоволенням представляємо вам майстер-шефів (представники УОН, гості)

 

 

В2: Друзі, який же стіл без різноманітних, смачних, запашних страв.

В3: Так (ім’я), я з тобою згоден. Але жодну страву неможливо приготувати без води. Вона може бути різна: прозора, джерельна, фільтрована, кришталева, а головне -  життєдайна.

(На цих словах асистенти виносять бутель з написом «вода»)

Педагог: Символічно, що в суспільному житті вода – це здоровий спосіб життя, безпечна поведінка, дотримання прав, обов’язків, норм суспільної моралі. Докладніше про це нас проінформує  наш майстер-шеф ______________________

____________________________________________________________________

 

Педагог: Дякуємо, ______________________________________________________

Дуже важливо вчасно і в розумних пропорціях використовувати життєдайну силу води, тобто спільно з фахівцями здійснювати правоосвітню, правовиховну роботу в школі. Про це знають і нам розкажуть педагоги  КЗШ № 85 Центрально-Міського району _____________________________________________.

(Виступ педагогів КЗШ №85 Центрально-Міського району)

 

(Після промови, без оголошення виступ агітбригади «Життя+» КЗШ № __

На екрані презентація.)

 

В2: Наш креативний фуршет презентується «Сніданком туриста»

(На цих словах асистенти виносять бутафорський «Сніданок туриста»)

В3: Смак цієї страви нагадує нам про тепло вогнища, дарує неймовірні відчуття свободи, а головне - жагу пізнання, постійний рух та активний спосіб життя.

Педагог: Подорожі – це не поїздка, не відпустка чи канікули, це багатогранний процес. Процес відкриття себе та навколишнього світу. Туристична мандрівка ставить нас обличчям до обличчя з самим собою. Проведе нас у пізнавальну, віртуально подорож _______________________________________________________________________

(Шостак І.О. і команда)

Педагог: Організаторами багатьох цікавих справ у місті є різноманітні дитячі об’єднання. Актуальні коментарі щодо розвитку дитячого-громадського руху та реалізації міського соціально-педагогічного проекту «Життя +» нам надасть майстер-шеф _______________________________________________________

В2: Дуже хочеться вже поласувати другим сніданком.

В3: І мені! Адже ланч завжди смачненький і має свої родзинки.

(На цих словах асистенти виносять бутафорську «Менажницю»)

Педагог: А знаєте, хлопці! Волонтери нашого міста рекомендують смакувати ланчем у колі друзів та однодумців. Рецепт дуже простий - енергія, любов, краса та доброта. І того, хто хоч раз скуштує подібну страву, переповнить бажання розділити її с іншими. Зустрічаємо на цій сцені кращих знавців волонтерської роботи серед навчальних закладів міста, представників Криворізької загальноосвітньої школи №42 Тернівського району

(виступ заступника директора з виховної роботи КЗШ №42 Тернівського району)

В2: Настав час «Гарячої страви». Скуштувати б гострої локшини з перчинкою!

В3: А хто вміє приготувати таку страву? Смачну, пікантну, особливу?

Педагог: Звичайно журналісти –  справжні митці у приготуванні інформації! Вони завжди швидко, оперативно та креативно її оформлять. Тож смакуйте, міркуйте, вибір за вами! Запрошуємо методиста по роботі з дитячими засобами масової інформації координаційно-методичного відділу міського палацу дитячо-юнацької творчості «Горицвіт» ________________________________________________

Педагог: Друзі, та як би смачно ми не пообідали, не хочеться пропустити полуденок. Яку страву ви б взяли тепер?

В.2 і 3 разом: Звичайно піцу!

Педагог: Чому?

В2: Тому що вона поєднує не поєднане!

В3: Поєднує смаки,  погляди.

В2: Поєднує напрями діяльності.

В3: Поєднує різні характери, темпераменти.

В2 і 3 разом: Які об’єднуються в колі однодумців.

(На цих словах асистенти виносять бутафорську «Піцу»)

Педагог: Тоді я запрошую молодих, талановитих, яскравих і креативних лідерів міської асоціації дитячих об’єднань нашого міста!

(виступ лідерів)

(лідери працюють із залом, пісня-кричалка)

В2: Наш фуршет завершується. Все було смачно. Дякуємо….

(після виступу лідерів звучить музика асистенти несуть пусту тарілку)

В3: Почекай! А це що за пуста таріль? Щось не встигли приготувати?

Педагог: Ця яскрава таріль для страви майбутнього. Запрошуємо на сцену майстер-шефа – головного спеціаліста відділу дошкільної, середньої, позашкільної освіти, виховної роботи та охорони дитинства _____________________________

Педагог: Підходить час до завершення нашого фуршету.  Всі ми працювали,а за нами спостерігала мобільна група юних журналістів. Їм слово…

(фото-салат з коментарями юних журналістів)

В2: Ваше життя – це страва Ваша! Тож готуйте її з душею!

 Якщо вам підкинули перцю, не поспішайте насолити іншим.

Якщо іноді життя буде гіркуватим, ви додайте в нього посмішок!

В3: Іноді життя буває, як без масла каша, а буває, як борщ із м’ясом!

Хай надія, віра зі смаком м’яти ваші душі охороняє від бід!

Педагог: Успіхів шановні педагоги, дорогі діти, у вашій творчості і більше кулінарних шедеврів! Сьогоднішня зустріч на цьому фуршеті – це тільки початок проекту «Життя+», до якого ви зможете додати «спеції» за власним смаком!

Для нашого спільного майбутнього, для процвітання нашого рідного міста!

(фінальна музика)

docx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку