сценарій "Конкурс зачісок"

Про матеріал

Сценарій на проведення свята День дівчаток в літньому таборі (на допомогу студентам, і педагогу-організатору)

Перегляд файлу

Конкурс зачісок.

 

Ведучий: Добрий вечір, хлопці й дівчата! Зараз я хочу поговорити із сильною статтю. Скажіть, яка вам зачіска у дівчат найбільше подобається? (відповіді). Підніміть руку, хто хоча б раз у житті смикав дівчинку за косу? А чому? Ну й які можна зробити висновки? Дівчата, коли хлопці смикають вас за довге волосся, вони виявляють до  Вас почуття! Запам’ятайте, чоловікам подобається довге волосся. Напевно, це наша генетична пам’ять із минулого. Бо ж на Русі жінки завжди носили довге волосся протягом усього свого життя.

Запрошуємо на сцену команди-учасниці. До їх складу входять володарки довгого волосся, перукарі, візажисти, асистенти (по 5 осіб). Конкурс оцінює журі, в якому є представники від усіх команд.

Конкурс 1. „Довга коса – усьому світові краса”. Представлення дівчат із довгим волоссям, розповідь про них (може бути  самопрезентація).

(оцінка журі)

Конкурс 2. „Зачіска”. Заплести моделі косу, зробити зачіску, прикрасити її. (5 хвилин).

Конкурс 3. Під час конкурсу зачісок – інтелектуальний  конкурс „Коротке волосся – довгий розум”. Гра з глядачами (двома хлопцями) від кожної команди  із найкоротшим волоссям.

  • Як називається засіб для миття волосся? (шампунь)
  • Які ви  знаєте засоби по догляду за волоссям? (бальзам, мусс, лак, пінка)
  • Як раніше називалася перукарня? (цирульня)
  • Як називалися мистецькі твори (музичні і літературні ), героями яких були цирульники? (опера Россіні „Севільський цирульник”, опера Моцарта „Весілля Фігаро”, М.Старицький „За двома зайцями”, наші сучасні мюзикли „Весілля Фігаро”, „За двома зайцями” – А.Данилко, К. Меладзе)
  • У кого вусі довші за ноги? (у таргана)

 

Підсумки, за кожну правильну відповідь 1 бал. Нагородження учасників.

 

Ведучий: Тож переходимо до демонстрації зачісок! (по черзі запрошуємо учасниць).

Підсумки журі.

Конкурс 4. „Візаж”. (створення відповідного до зачіски макіяжу)

/3 хвилини/

А в цей час – конкурс 5 – із глядачами, які заробляють бали командам.

- Які  ви знаєте повір’я, пов’язані із волоссям? (глядачі називають, ведучий доповнює їхні знання, підсумки журі)

Ведучий : Одне із повір’їв, яке існувало в народі, це – що волосся повинне бути прикрите хусткою або віночком. У сучасному світі ми відмовилися від віночків, а от хустка все одно залишається нашою вірною подругою. Увага!

Завдання наступне. Конкурс 6 „Зав’яжи хустину” – назвати якомога більше сучасних способів носіння хустини.

                         Довідка:

1. На голові зав’язати

- під підборіддям,

- ззаду на потилиці,

- як Солоха (зверху),

- як шарф навколо голови,

- як чалма.

2. На шиї (ковбой).

3. Платок-галстук.

4. Як пояс.

5. Пов’язка на стегнах.

5. Бандана.

7. Браслет на руці.

8. Прикраса „хомут” на шиї.

 

А поки команди працюють – конкурс 7 „Догляд за волоссям”. (глядачі-болільники команд називають давні способи природного догляду за волоссям).

За настроєм, можливістю і наявністю часу можна ще провести конкурси віршів, прислів’їв, пісень, казок, частівок про косу.

Підведення підсумків журі.

Ведучий: А от платок використовують японці – для носіння пляшок! (демонструє).

Нагородження учасників та активних глядачів.

Ведучий: Я думаю, наш захід усім сподобався! І тим, у кого волосся довге, і тим, у кого коротке! Головна краса – у вашій індивідуальності і неповторності! Щасти Вам!

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку