Великовисторопський НВК: ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ
Сценарій
конкурсно-розважальної програми «Справжні леді»
для 8-11 кл
Автор сценарію: Лобанова О.В.
2019 р.
Конкурсно-розважальна програма «Справжні леді»
для 8-11 кл
Мета: Закріпити знання учнів про правила етикету, умовні позначки на одязі. Сприяти формуванню та розвитку естетичних смаків учнів. Розвивати творчі здібності, уяву, фантазію. Виховувати любов до прекрасного, жіночність, дружнє ставлення один до одного, допитливість, наполегливість.
Обладнання: інтерактивна гра, стікери «смайли», фото жіночих сумочок, картки з назвами сумочок, 4 коробки у формі сердечок, декоративна косметика (хайлайтер, контуринг, лайнер, СС крем), призи.
Хід заходу
- Я вітаю всіх присутніх на конкурсно-розважальній програмі «Справжні леді». (музична заставка)
Для участі в конкурсі мені потрібно 8 учасниць. (Бажаючих розділяю на дві команди. (роздаю стікери зі смайлами))
Дівчата які отримали смайлики в окулярах – це команда «Розумниці». А дівчата, що отримали смайлик, що підморгує – це команда «Кокетки». Ті учасниці на чиїх смайлах є мій автограф будуть сьогодні капітанами команд. (сідають за два ігрові столи)
- То яка ж вона справжня леді? Це впевнена, розумна, вихована дівчина. Вона вміє доглядати за собою, розбирається в моді, а також є гарною господинею.
Отож на шляху до перемоги наші дівочі команди чекає 5 конкурсів: розминка, візажист, 5 слів, правила етикету та конкурс гарна господиня.
Перш ніж почати я порошу команди дотримуватися правил конкурсів, а глядачів підтримувати наших учасників, але при цьому не підказувати їм. В команді ви радитесь між собою, а капітан дає відповідь чи вирішує хто це робить з команди.
І нам залишилось лише визначитися яка команда буде першою починати. І я запрошую капітанів зіграти в «камінь, ножиці, папір »..
Отже ми починаємо перший конкурс розминка . Завдання конкурсу вибрати правильну відповідь на запитання. По два питання кожній команді. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал.
Одне завдання буде спільне для обох команд. Назвати жіночі сумочки встановивши відповідність між фото сумок та картками з назвами. За кожна правильна відповідь команда отримує один бал.
____________________________________________________________
Другий конкурс візажист . В мене є коробки в яких знаходиться якийсь продукт декоративної косметики. Ваше завдання обрати номер коробки і дати відповідь, що ж це за продукт вам дістався (правильна назва і для чого застосовують.) Кожна правильна відповідь - один бал. (на презентації для відповіді наводити на те віконечко, що вибрали)
____________________________________________________________
І я оголошую третій конкурс 5 слів . Завдання конкурсу вгадати фразу з пісні відкриваючи віконечка з словами. Команда набере стільки балів – скільки віконечок залишиться закритими. Для кожної команди по дві фрази. (на презентації для відповіді наводити на те віконечко, що вибрали, на сердечку гіперпосилання на пісню)
____________________________________________________________
А ми переходимо до четвертого конкурсу «правила етикету» . Кожній команді буде запропонована ситуація де ви маєте дати ґрунтовну відповідь чи можна так робити, чи ні і чому? Правильна обґрунтована відповідь 2 бали. (наводити на текст для гіперпосилання на відеовідповідь )
____________________________________________________________
І останній 5 конкурс «гарна господиня» . Завдання цього конкурсу розшифрувати умовні позначки, які зустрічаються в нашому побуті. Кожна правильна відповідь - один бал.
Підрахунок балів і підведення підсумків.
(весь захід супроводжується музичними заставками: при перемозі команд у конкурсах, оголошенні кожного конкурсу, вирішуванні командою завдань)