Сценарій конкурсу «Королева школи – 2019»
Мета: розвивати артистичні здібності учнів, уміння тримати себе на сцені, виховувати повагу до конкурсантів і розкривати їх найкращі особистісні якості, навчати оволодівати мистецтвом спілкування, розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.
Звучать фанфари, з останньої куліси виходить ведучий шоу іде на початок на сцени.
Ведучий шоу. Доброго дня, в ефірі шоу «Шкільне життя», і з вами я – Ільїн Матвій. Зараз ми ведемо прямий репортаж з «червоної доріжки» ЗОШ №24, де саме відбувається найяскравіша подія цього року – конкурс «Королева школи – 2019». Ми зібрались тут заради того щоб визначити найкращу з кращих, найзірковішу із зіркових, найталановитішу, найвідомішу та й взагалі най-най. От уже і починається наш конкурс, давайте дивитись.
Ведучий. (заходить в актову залу і говорить по телефону). Так, я вже в залі, ти де? Тобто тебе не буде? А як мені зараз конкурс вести? Я вже нікого не зможу знайти, 5 хвилин до початку залишилось? Як пошукати? Ало-ал-ало!! Що ж робити? Треба когось знайти…(іде в зал, підходить до якоїсь дівчини).
Ведучий. О-о, встань-но, покрутись. Ага, усе зрозуміло. Що ж, пошукаємо ще…(підходить до хлопця). А, може, ти, ану, піднімись!!! (дивиться на нього). Ой, щось не те: ми ж з тобою як Штепсель і Тарапунька виглядаємо. Так, сідай, не дратуй мене..(йде до Каті). Що робити, як мені зараз бути? Ооуууу, а хто це в нас тут заховався?! Катя… Ну, знаєш, в тебе немає вибору: ти ж не зможеш відмовити такому красеню?!
Ведуча. Емм, взагалі-то я не готувалася вести цей конкурс, мене тільки виступити на ньому просили. Я ж навіть сценарію в очі не бачила.
Ведучий. Погоджуйся, адже ти в цій справі професіонал! А я зараз тобі все покажу і розкажу.
Ведуча. А сценарій у мене буде?
Ведучий. Звісно, ходімо.
(ведуча бере сценарій і починає читати) Дзілінь, дзілінь, останні…
Ведучий. Хай йому грець, не той сценарій… Зараз, зачекай. Ось цей нормальний.
Ведучий. Добрий день, дорогі друзі! Ми раді вітати вас у цім залі в цей прекрасний осінній день.
Ведуча. Добрий день, всім, всім, всім! І вам, і вам, і вам теж мій повітряний поцілунок. Я дуже рада, що сьогодні всі ви прийшли на це грандіозне дійство.
Ведучий. І це дійство – конкурс краси й грації «Королева школи – 2019». Сьогодні ми зібралися тут для того, щоб вибрати найкращу – достойну звання КОРОЛЕВИ.
Ведуча. Окрім цього, ви, наше вельмишановне журі, повинні будете вибирати «Першу віце – королеву школи – 2019» і «Другу віце – королеву школи – 2019».
Ведучий. Думаю, зараз саме час представити наше журі:
Ведуча. У нашому конкурсі беруть участь 7 неймовірних красунь. Давайте підтримаємо наших конкурсанток гучними оплесками:
(по черзі представляють конкурсанток)
Учасниця номер 1
Учасниця номер 2
Учасниця номер 3
Учасниця номер 4
Учасниця номер 5
Учасниця номер 6
Учасниця номер 7
Ведуча. Журі й учасниці представлені, можемо починати. Перший конкурс оцінюється від 1 до 10 балів.
Ведучий. Журі виставляє оцінки, а дівчата готуються до наступного конкурсу.
Ведучий. Отож, перший конкурс - «Коронний номер». Дівчатам було поставлено завдання представити себе у формі відео, завдяки якому ви зможете познайомитися із кожною учасницею і побачити її талант. Отже, зустрічайте - перша учасниця…
(далі ведучі говорять за кулісами, по черзі представляють кожну учасницю).
Ведуча. Зачекай, зачекай, шановні гості нашого свята, ми з Вадимом стояли за кулісами, насправді дівчата так хвилюються, метушаться, тому, глядачі, підтримуйте їх своїми оплесками (оплески). Тепер можемо продовжувати.
Ведуча. Зустрічайте - учасниця під номером 1
Ведучий. Нічого собі, підтримуймо, підтримуймо!!! Зразу ж зустрічаймо учасницю під номером 2.
Ведуча. Погодьтеся, дівчата у нас дуже талановиті. Продовжуймо насолоджуватися, учасниця під номером 3.
______________________________________________________________
Ведучий. Це взагалі, просто вогонь!!! Зустрічаймо учасницю під номером 4
Ведуча. Просто супер! Учасниця під номером 5
Ведучий. Підтримуймо Аню, і зустрічаймо учасницю під номером 6
Ведуча. Гучні, гучні оплески нашій красуні. Учасниця під номером 7
Ведуча. Погодьтеся це було гаряче.
Ведучий. Просто неймовірно. І поки наше журі ставить оцінки, нагадую: цей конкурс оцінюється від 1 балу до 10, ми б хотіли трішки поспілкуватися з нашими шановними глядачами.
Ведуча. Зараз я буду підходити до наших гостей і ставити різні питання про наших учасниць. Ви шановні глядачі, будете відповідати (кожне питання до окремого глядача).
Яка учасниця тобі найбільше сподобалася? Чому?
Який виступ з конкурсу талантів тобі найбільше запам’ятався? Чим саме?
Яка дівчина, на твою думку, заслуговує звання «Королева школи – 2019»? Чому?
Якби ти була учасницею конкурсу, то чим би ти нас дивувала?
Ведучий. Ну, думаю все, досить питань, вже навіть журі справилось, і я бачу, що дівчата теж вже чекають свого виходу на сцену.
Ведуча. Оголошуємо конкурс «Дефіле» .
Ведучий. Журі оцінює цей конкурс від 1-до 12
Конкурс дефіле
Ведуча. Вадиме, ти відчуваєш загадкову атмосферу в залі?
Ведучий. Так.
Ведуча. Це не дивно, адже прийшов час оголосити «Конкурс – секрет».
Ведучий. Кожна дівчина задовго до конкурсу зібрала свою команду, дала їй назву та підготувала з нею свій номер, невідомий ні ведучим, ні журі. Можливо, це буде танець, пісня, мюзикл…
Ведуча. Неважливо, головне, щоб було цікаво!
Ведучий. Отож, зустрічайте учасницю під номером 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
(за кулісами по черзі називають учасників та запрошують їх на сцену).
Ведуча. Наші дівчата – справжні майстрині своєї справи. Достойно показали, на що вони здатні.
Ведучий. Журі оцінює цей конкурс від 1 – 12. А поки журі ставить свої оцінки, запрошуємо на сцену ученицю із піснею «Лови Момент».
Ведуча. Думаю, що журі вже поставило оцінки, і ми можемо продовжувати.
Ведучий. «Краса врятує світ». Цей вислів вперше пролунав у романі Достоєвського «ІДІОТ». Герой, твору говорячи, що світ врятує краса, мав на увазі внутрішню красу, тобто ставлення до всього з любов’ю, з позитивом. Та краса теж потребує підтримки, надійного плеча. Тому на допомогу нашим красуням прийшли їхні кавалери.
Ведуча. Це був останній конкурс, тепер журі може підраховувати бали та оголошувати результат. А наших чарівних учасниць запрошуємо зайняти свої місця на сцені.
Ведучий. Дівчата, ви проявили чудеса стійкості та цілеспрямованості в цьому конкурсі. Ви вразили нас своєю фантазією, здібностями й талантами. Для вас гучні оплески!
Ведуча. Настає хвилюючий момент нашого свята…
Ведучий. Зачекайте… Чуєте, як тривожно б’ються серця наших конкурсанток. Зараз ми дізнаємося імена переможниць конкурсу «Королева школи – 2019».
Ведучий. До привітального слова і нагородження запрошуються _____________________________________________.
Ведучий. Дякуємо, що були уважними глядачами нашого конкурсу!
Ведуча. Дякуємо, що підтримували наших учасниць!
Ведучий. Просто дякуємо за те що були з нами!
РАЗОМ. До нових зустрічей!!!
Ткачук Олена Юріївна, заступник директора з виховної роботи Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів №24 Рівненської міської ради, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Гецко Катерина Миколаївна, педагог-організатор Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів №24 Рівненської міської ради